Hop til indhold

Luna's indkald virker ikke...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Luna plejer ALTID at komme ind fra haven når jeg kalder, hun er bare så dygtig :klap:

 

Men i går kom hun pludselig ikke :confused:

 

Jeg startede med at kalde "Luna, kom", men mod forventning, så kom der ingen Luna???

 

Jeg kaldte igen, "Luna, kom", men stadig ingen Luna...

 

Så blev jeg sgu egentlig lidt sur og kaldte " SÅ KOMMER DU ALTSÅ HER NÅR JEG SIGER DET!!!", men hun kom stadig ikke :confused:

 

Nå, men så måtte jeg jo tage sko på og gå ud og finde hende, for ind skulle hun altså!

 

Hvorefter jeg finder hende i garagen, hvor jeg har lukket døren og dermed spærret hende inde :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink: majet sjawt... men selvfølgelig ikke for lækre Luna.. :genert:

 

Jeg må 'natpisse' Bassil i haven MED SNOR på.. dejligt køligt græs og jeg finder da lige et kødben osse, ikk mor?

 

Så går der total lege-fnadder i den: Fang mig, mor, fang mig!

 

Det gider jeg så ikke lige kl. kvart i kvalme.. :damn:

 

Æv, det gad jeg altså heller ikke midt om natten, det er heldigvis sjældent Luna laver det nummer, hun plejer som sagt at komme når jeg kalder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, det har jeg også prøvet :oops:

 

Man leder rundt og kan ikke finde bæstet, indtil man hører et piiiiv og så har man smækket hunden inde et eller andet sted :mrgreen:

 

Hihihi kender det alt for godt. :mrgreen:

 

Jeg er glad for at høre jeg ikke er den eneste der ind i mellem forventer det umulige af min hund, såsom at komme igennem lukkede døre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dåååååme Lonny :evil: staaaakels Luna :ae:

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

Jeg har engang lukket Louie inde i skabet under køkkenvasken...

 

Troede han stod i køkkenet og gøede meget lavt og underligt af et eller andet, gik derud men kunne ikke finde ham - så hørte jeg en underlig skraben. Hov.

 

Haha :lol:

 

Da Dumle var hvalp gik jeg engang og ledte og kaldte efter ham i en halv time. Vi havde altså kun en lejlighed på 50kvm så kunne slet ikke forstå hvor han var og var helt nervøs for at han kunne have fundet ud af vinduet eller et eller andet mærkeligt.

Gik så og tænkte hvad jeg havde lavet med ham... jeg havde været ved at lægge vasketøj sammen... og da jeg åbnede skabet lå han på nederste hylde og sov sødt i Bjørns arbejdstøj :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix
Jeg har engang lukket Louie inde i skabet under køkkenvasken...

 

Troede han stod i køkkenet og gøede meget lavt og underligt af et eller andet, gik derud men kunne ikke finde ham - så hørte jeg en underlig skraben. Hov.

 

Hehe.. Tænk hvis han havde lagt sig til at sove, så kunne du ha ledt længe efter ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har engang lukket Louie inde i skabet under køkkenvasken...

 

Troede han stod i køkkenet og gøede meget lavt og underligt af et eller andet, gik derud men kunne ikke finde ham - så hørte jeg en underlig skraben. Hov.

 

Dåååååme Lonny :evil: staaaakels Luna :ae:

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

 

 

Haha :lol:

 

Da Dumle var hvalp gik jeg engang og ledte og kaldte efter ham i en halv time. Vi havde altså kun en lejlighed på 50kvm så kunne slet ikke forstå hvor han var og var helt nervøs for at han kunne have fundet ud af vinduet eller et eller andet mærkeligt.

Gik så og tænkte hvad jeg havde lavet med ham... jeg havde været ved at lægge vasketøj sammen... og da jeg åbnede skabet lå han på nederste hylde og sov sødt i Bjørns arbejdstøj :lol::lun:

 

Jeres historier er endnu bedre end min :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe Lonny :klap:

 

Jeg kan huske engang da jeg havde en cocker spaniel boede hos mine forældre og vi sku på vej til at køre til hundetæning :mrgreen:

 

Oliver min hund hvde lige gået på vejen med nabohunden men a han skulle ind i bilen var han væk og kom ikke når jeg kaldte... :mrgreen::shock:

 

Eftr lang tids kalden kunne jeg høre ham pibe lidt fra BAG naboens dør...

 

de havde gudhjælpemig kommet til at låse min hund nde i deres hus sammen md deres egen hund da de skulle op at handle...

 

vi måtte pænt vente til de kom tilbage fra byen, de blev pænt flove de havde slet ikke opdaget ham gå ind, :oops: hundene havde hygget sig..

 

vi nåede ikke til træning den dag men fik os et godt grin :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe Lonny :klap:

 

Jeg kan huske engang da jeg havde en cocker spaniel boede hos mine forældre og vi sku på vej til at køre til hundetæning :mrgreen:

 

Oliver min hund hvde lige gået på vejen med nabohunden men a han skulle ind i bilen var han væk og kom ikke når jeg kaldte... :mrgreen::shock:

 

Eftr lang tids kalden kunne jeg høre ham pibe lidt fra BAG naboens dør...

 

de havde gudhjælpemig kommet til at låse min hund nde i deres hus sammen md deres egen hund da de skulle op at handle...

 

vi måtte pænt vente til de kom tilbage fra byen, de blev pænt flove de havde slet ikke opdaget ham gå ind, :oops: hundene havde hygget sig..

 

vi nåede ikke til træning den dag men fik os et godt grin :mrgreen:

 

Jeg havde godt nok også været pinlig berørt som nabo :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Dåååååme Lonny :evil: staaaakels Luna :ae:

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

 

 

Haha :lol:

 

Da Dumle var hvalp gik jeg engang og ledte og kaldte efter ham i en halv time. Vi havde altså kun en lejlighed på 50kvm så kunne slet ikke forstå hvor han var og var helt nervøs for at han kunne have fundet ud af vinduet eller et eller andet mærkeligt.

Gik så og tænkte hvad jeg havde lavet med ham... jeg havde været ved at lægge vasketøj sammen... og da jeg åbnede skabet lå han på nederste hylde og sov sødt i Bjørns arbejdstøj :lol::lun:

 

Den lavede jeg også engang, også med kattene "misser Jojo komm nuuu der er maaad" osv. det gjorde jeg i 2timer så åbnede jeg for det snavsede tøj for at smide noget tøj ned, jeg smidder tøjet og det kommer op igen:shock: Katten sov dernede og havde fået det i hovedet og løbet, men tøjet sad fast på den så det fløj med :genert: (Rip din hvæsene kat, de ar du har givet mig minder mig om dig hverdag:evil:.:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix
Det tror jeg helt sikkert hun gjorde, det er bare underligt at hun hverken gøede eller pev, hun stod bare og ventede...

 

Hun er da godt nok en tålmodig hund, selvom et lille piv eller vuf vist havde været til hendes fordel i det her tilfælde :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix
Hehe Lonny :klap:

 

Jeg kan huske engang da jeg havde en cocker spaniel boede hos mine forældre og vi sku på vej til at køre til hundetæning :mrgreen:

 

Oliver min hund hvde lige gået på vejen med nabohunden men a han skulle ind i bilen var han væk og kom ikke når jeg kaldte... :mrgreen::shock:

 

Eftr lang tids kalden kunne jeg høre ham pibe lidt fra BAG naboens dør...

 

de havde gudhjælpemig kommet til at låse min hund nde i deres hus sammen md deres egen hund da de skulle op at handle...

 

vi måtte pænt vente til de kom tilbage fra byen, de blev pænt flove de havde slet ikke opdaget ham gå ind, :oops: hundene havde hygget sig..

 

vi nåede ikke til træning den dag men fik os et godt grin :mrgreen:

 

Ej hvor må det være pinligt for naboerne :oops:. Godt han pev ellers kunne i da næsten ha noget at få sat den helt store efterlysning igang, det er jo ikke lige hos naboen som ikke er hjemme man først leder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha, hvor er det bare snedigt! :D :D

 

Har også flere gange lukket min Mittekat ind i både skabet under vasken, samt skabet i gangen.. Og de to andre i klædeskabet.

 

Sidst jeg sov hos de gamle, kom min mor op på mit værelse og hentede basse, for at lukke hende ud i haven.. det gør hun altid (og det er luksus). Senere kom hun og sagde at hun gik i bad, og lad Basse være i køkken/have..

Basse kan ikke være alene hos de gamle, så efter lidt tid gik jeg ud i haven og kiggede efter hende. Og jeg kunne IKKE finde hende! :shock: Normalt har hun lang snor på i deres have, da hegnet er gammelt, men vi har droppet snoren nu, fordi hun er så god.. Så jeg tænkte FUCK da hun ar ude af syne..

Gik og kiggede lidt i haven og kaldte, og skulle til at styrte ind til min mor og gå i panik.. da jeg kiggede under spisebordet og så en hund der lå og sov mens den dovent sendte mig et halvt blik... Dovne hund..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde godt nok også været pinlig berørt som nabo :klap:

 

Ej hvor må det være pinligt for naboerne :oops:. Godt han pev ellers kunne i da næsten ha noget at få sat den helt store efterlysning igang, det er jo ikke lige hos naboen som ikke er hjemme man først leder.

 

ja hihi de var også meget flove :klap:

 

vi boede på et lukket vænge og vores hunde kom tit ind på besøg uden ejr hos hinanden men vi har dog aldrig "kidnappet" deres hund hihi...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...