Hop til indhold

Retriever i Vildbjerg 26. juni

Gæst Rikke Bruun
 Share

Recommended Posts

Gæst Rikke Bruun

Hej

Er der nogle herinde fra som kommer til dette arrangement???

Jeg har fået min hvalp meldt til i en baby-klasse og glæder mig meget til at komme ud til vores første stævne.

Men har aldrig været afsted og kender som sagt inden - så kunne være hyggeligt lige at holde øje med nogle af jer herinde fra.

Mange hilsner

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rikke Bruun

Spændende - håber jeg kan nå rundt at kigge en masse. Bliver spændende at opleve racerne og stemningen til sådan et arrangement - har lidt svært ved at forestille mig hvordan det bliver.

Mvh

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Gæst Rikke Bruun

Ihhh... nu er det snart - glæder mig SÅ meget til at se alle de forskellige retriverre samlet på et sted :-)

Håber at vi kan finde ud af det -pt. går vores SIT træning så godt at Aiko har rumpen plantet i jorden, stort set hver gang jeg forsøger at lave noget med ham:hmm: ved ikke lige hvordan man får koblet det flotte udstillings-STÅ sammen med dette på så få dage.... håber der bliver en masse for ham at se på, så han glemmer at være alt for "lydig" :blink: hehe

Mange hilsner

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihhh... nu er det snart - glæder mig SÅ meget til at se alle de forskellige retriverre samlet på et sted :-)

Håber at vi kan finde ud af det -pt. går vores SIT træning så godt at Aiko har rumpen plantet i jorden, stort set hver gang jeg forsøger at lave noget med ham:hmm: ved ikke lige hvordan man får koblet det flotte udstillings-STÅ sammen med dette på så få dage.... håber der bliver en masse for ham at se på, så han glemmer at være alt for "lydig" :blink: hehe

Mange hilsner

Rikke

Jeg lagde mig på knæ og holdte en hånd under ved tissemanden og den anden hånd med en guf lidt oppe foran næsen.

Så kommandoen stååå..

For Cody satte sig også pænt og lydigt, da han var bette showbaby..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rikke Bruun

Skøn dag i Vildbjerg....

Nåede ikke rigtigt at komme rundt og se alle de andre fine hunde og jer herindefra.... Syntes der var så meget for en lille hvalp på 15 uger, så vi blev på vores lille plads hvor vi skabte os en comfort-zone og fik hilst på nabohundene.

Hvordan gik det med jeres hunde idag??

Mvh

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites