Hop til indhold

Søger legekammerater i Odense SØ


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Desværre har jeg lige fået nyheden - morhunden var falsk drægtig :/ Så jeg må desværre vinke farvel til min drømmehund lige nu... Har dog kigget på et par kenneler jeg gerne vil besøge og er i kontakt med et stueopdræt med en drægtig tæve der venter sig i midten af februar, så nu må vi se om jeg falder for nogen af deres hunde. Rigtig øv, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Men Karen, jeg synes da helt sikkert vi skal mødes - når jeg engang får min familieforøgelse. Jeg er jo stort set også hjemme hele dagen, og stiller gerne vores have til rådighed for leg hvis det er.

Vh Helene

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,6k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...
Gæst Karenoguldtotten

Hej :-) Har du et billede af dig, eller kan du beskrive hvordan du ser ud?? Nu er jeg nysgerrigt :-) Jeg har talt med nogle stykker herude efterhånden, med cavalier, så det kan sagtens passe :-) Jeg har jo Baxter nu, en schapendoes hvalp på 10 uger, før det havde jeg Kato (en japansk spidshund), som desværre blev aflivet pga. sygdom :-( V.H. Karen

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Findus
Vil bare lige sige, at jeg har fundet et sted man kan træne lydighed i Odense for en sum af 250 kroner, hvilket dækker over 10 mandage. Hvis der er nogen interesserede, skal I endelig sige til - så kan vi evt køre derud sammen. :)

 

Hvor er det henne og hos hvem? Det lyder da vildt billigt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke så meget om det endnu. Men der hang et opslag ude i hundeskoven i kirkendrup (mener jeg den hedder) hvor der både var jagttræning og almindelig lydighedstræning. Man skal bare møde op på sportspladsen (som jeg heller ikke lige kan huske hvad hedder på stående fod) hver mandag kl. 19. Første gang er idag. Jeg har et telefonnummer til en af de to mænd, hvis du vil have detaljerne. Og som jeg forstod det, betaler man bare kontant når man kommer derud :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Jeg fik at vide at lydighed var for tidligt, så kommer altså ikke til at anmelde kurset før jeg har en større hvalp..

 

Men lige noget helt andet - Er der nogen her i Odense området der kunne tænke sig at mødes med os så vi kan starte prægningen bedst muligt?

Jeg har - til at starte med - brug for nogle gode, stabile hunde, der er gode til hvalpe og som ikke tryner. Ham lille myr her giver noget lyd når han ser en fremmed hund, nemlig, og jeg vil gerne have, at han ved at hundene kun er søde og at han ikke får nogen negative oplevelser, så han ligeså stille vil lægge sine gloser fra sig...

 

Nogen der er friske? Jeg kører gerne for det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik at vide at lydighed var for tidligt, så kommer altså ikke til at anmelde kurset før jeg har en større hvalp..

 

Men lige noget helt andet - Er der nogen her i Odense området der kunne tænke sig at mødes med os så vi kan starte prægningen bedst muligt?

Jeg har - til at starte med - brug for nogle gode, stabile hunde, der er gode til hvalpe og som ikke tryner. Ham lille myr her giver noget lyd når han ser en fremmed hund, nemlig, og jeg vil gerne have, at han ved at hundene kun er søde og at han ikke får nogen negative oplevelser, så han ligeså stille vil lægge sine gloser fra sig...

 

Nogen der er friske? Jeg kører gerne for det.

 

Hvalpemotivation er i hvert fald ikke for tidligt at starte med, jo før des bedre, her lærer hvalpen jo også at kommunikere med andre hvalpe...

 

Duffy er ikke så vild med store hvalpe, så må hellere lade være med at melde os... Håber der er andre der kommer på banen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var super godt til hvalpe motivation. Rigtig fint at få afmystificeret fremmede hunde. Vi havde et par episoder, hvor han blev lidt urolig og lidt verbal, men jeg er overbevist om, at hvis jeg bare får en 'møde-gruppe' op af sunde voksne hunde, så skal det nok gå godt meget hurtigt. Så jeg håber virkelig der er nogen der vil melde sig på banen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var super godt til hvalpe motivation. Rigtig fint at få afmystificeret fremmede hunde. Vi havde et par episoder, hvor han blev lidt urolig og lidt verbal, men jeg er overbevist om, at hvis jeg bare får en 'møde-gruppe' op af sunde voksne hunde, så skal det nok gå godt meget hurtigt. Så jeg håber virkelig der er nogen der vil melde sig på banen!

 

Min hund er desværre ret dårlig til både nye hunde og hvalpe, men håber da vi ses til gå-ture i Odense når jeg kommer hjem og din forhåbentlig har fået en masse gode oplevelser. Hun kan nemlig sagtens gå ture med andre hunde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karenoguldtotten

Baxter er god til hundesprog. Jeg går også til hvalpemotivation med ham, og hvis de andre hunde vil lege vildt, så er han med på det, men hvis de andre hunde er mere forsigtige, og siger fra overfor ham, så respekterer han det rigtig fint - så han er lige som han skal være :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karenoguldtotten

Kan du evt imorgen istedet? det kan fint være om eftermiddagen hvis det passer dig bedst. Jeg sender lige mit nr. i en privat sms, så kan du sms mig, om det passer dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...