Hop til indhold

Vi vil da også sige hej

Gæst Stinne og Hugo
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinne og Hugo

Hej alle hundeelskere.

Det er egentlig noget tid siden jeg registrerede mig her, men er ikke lige kommet til præsentationen før nu.

Vi er en familie på 4. To voksne og en dreng og en pige på 9 år. Vi har Hugo på ca. 5 måneder. Han er en dejlig cairn-westie-terrier - sød og dejlig og alt det der.:hjerte:

Jeg arbejder i en kennel/hundepension, så der er godt med hunde inkluderet i min hverdag. Dejligt.

Min kæreste er selvfølgelig også rigtig glad for Hugo, men må indrømme at det nok er mig, der er mest fjollet med dyr. Begge børn - behøver jeg sige at de elsker Hugo og dyr generelt?:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinne og Hugo

Så kom der billeder i albummet.:-D Skulle lige finde ud af systemets fortræffeligheder.

Er der for øvrigt nogen der kan fortælle mig om der er en knap der hedder noget i retningen af "ulæste siden sidst"?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mutti-dyreglad
Så kom der billeder i albummet.:-D Skulle lige finde ud af systemets fortræffeligheder.

Er der for øvrigt nogen der kan fortælle mig om der er en knap der hedder noget i retningen af "ulæste siden sidst"?

Velkommen til..

Det med indlæg, tror jeg du kan se oppe i øverste linje på forummet.. Nye indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites