Gæst Stinne og Hugo Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 Hej alle hundeelskere. Det er egentlig noget tid siden jeg registrerede mig her, men er ikke lige kommet til præsentationen før nu. Vi er en familie på 4. To voksne og en dreng og en pige på 9 år. Vi har Hugo på ca. 5 måneder. Han er en dejlig cairn-westie-terrier - sød og dejlig og alt det der.:hjerte: Jeg arbejder i en kennel/hundepension, så der er godt med hunde inkluderet i min hverdag. Dejligt. Min kæreste er selvfølgelig også rigtig glad for Hugo, men må indrømme at det nok er mig, der er mest fjollet med dyr. Begge børn - behøver jeg sige at de elsker Hugo og dyr generelt?:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 velkommen til jeg håber du blir hængende, her er ret hyggeligt. og så ku' jeg personligt godt tænke mig at se nogle billeder af hugoen, please? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Velkommen til og ja endelig flere billeder af den lille trold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Velkommen til:vinken: reglen herinde er MAAAAANGE billeder:slem: //co-admin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Velkommen til Vil også mene at en præsentation af sig selv og sin vaps kræver billeder af vidunderet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Velkommen til :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Så kom der billeder i albummet. Skulle lige finde ud af systemets fortræffeligheder. Er der for øvrigt nogen der kan fortælle mig om der er en knap der hedder noget i retningen af "ulæste siden sidst"? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mutti-dyreglad Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Så kom der billeder i albummet. Skulle lige finde ud af systemets fortræffeligheder. Er der for øvrigt nogen der kan fortælle mig om der er en knap der hedder noget i retningen af "ulæste siden sidst"? Velkommen til.. Det med indlæg, tror jeg du kan se oppe i øverste linje på forummet.. Nye indlæg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Njååh ja, super. Tusind tak. Så skal jeg bare lige arbejde mig gennem 200 indlæg.:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Øhh, OK 200 milliarder, men har fundet flere smarte knapper så jeg kan sortere lidt og komme up to date.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Velkommen til . Sikke en skøn hund . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts