Hop til indhold

Træning


tjikson
 Share

Recommended Posts

Mange tak for den fine beskrivelse - lyder som noget jeg godt kunne lokkes med på :-D

 

Hehe, glæd dig :5up: Men læs om det eller begynd på et kursus før du selv begiver dig i kast med det, så du har styr på det. Som jeg skrev, der er MEGET mere i det, end hvad jeg skrev :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nogen der kender nogen der træner klikkertræning nede i det mørke jylland?.. Som i meget mørke... Har googlet i stor stil men kan ikke finde nogen hernede :roll:

 

Og tror nok vi skal bruge klikkertræning på Tilde, (hvis de gamle da går med til den).. Men hvordan kan jeg kombinere det med ihvertfal hvalpe motivation hvor der bruges lokning? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der kender nogen der træner klikkertræning nede i det mørke jylland?.. Som i meget mørke... Har googlet i stor stil men kan ikke finde nogen hernede :roll:

 

Og tror nok vi skal bruge klikkertræning på Tilde, (hvis de gamle da går med til den).. Men hvordan kan jeg kombinere det med ihvertfal hvalpe motivation hvor der bruges lokning? :genert:

 

Jeg kender en god instruktør i Vejle, men dertt kan du selvfølgelig ikke bruge :roll:

 

Jeg har altid brugt klikker, og det har fungeret fint, selvom jeg aldrig har trænet på deciderede klikker-hold. Jeg har altid trænet en del anderledes end træneren og de fleste andre jeg har været på hold med, det kan man sagtens.

Der findes rigtig mange fine bøger om klikkertræning som man kan låne på biblioteket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender en god instruktør i Vejle, men dertt kan du selvfølgelig ikke bruge :roll:

 

Jeg har altid brugt klikker, og det har fungeret fint, selvom jeg aldrig har trænet på deciderede klikker-hold. Jeg har altid trænet en del anderledes end træneren og de fleste andre jeg har været på hold med, det kan man sagtens.

Der findes rigtig mange fine bøger om klikkertræning som man kan låne på biblioteket.

 

 

Okay :blink: Kunne være man skulle tage et smut derind idag så :mrgreen:

 

Har du forøvrigt set bogen "Cavalieren"? Den lånte vi nemlig sidst, syntes den virker god.. Men måske overdriver nogen ting lidt? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay :blink: Kunne være man skulle tage et smut derind idag så :mrgreen:

 

Har du forøvrigt set bogen "Cavalieren"? Den lånte vi nemlig sidst, syntes den virker god.. Men måske overdriver nogen ting lidt? :vedikke:

 

Vi fik den af opdrætteren da vi hentede Mingus, men jeg havde lånt den på biblioteket da vi overvejede racer.

 

Jeg er ikke så vild med den, men kan ikke lige huske hvorfor :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...