Hop til indhold

Hundetræf ved Viborg


Adele
 Share

Recommended Posts

Jeg slår lige fast at der altså ikke er noget der skal løbe frit inde hos fårene :lol: Men det lyder til det er bedre, hvis vi bare dropper den idé :blink: Ellers kan de jo blive sluppet fri ovre i parken, der er sjældent mennesker, men masse plads at løbe på.

 

Cs-Dumle - Jeg kan jo så forstå, at der er får på heden... Jeg kan simpelthen ikke regne ud hvilken rute vi skal gå herude, for der er jo ret mange får :lol: Pyt, vi finder nok ud af noget.

 

Ok, så kan jeg bedre forstå det, jeg tør godt gå over hede hvor der er får med mit dyr i snor;-)

 

Og jeg kommer helt sikkert nu, på den ene eller den anden måde.:banan:

 

Men er ikke på computer før i morgen formiddag igen, så Linda du får lige mit nummer på pb, hvis Sammy ikke vil med, vil du så kontakte mig omkring hvornår jeg skal være på stationen?

 

Og jeg tager en lille kage med:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg slår lige fast at der altså ikke er noget der skal løbe frit inde hos fårene :lol: Men det lyder til det er bedre, hvis vi bare dropper den idé :blink: Ellers kan de jo blive sluppet fri ovre i parken, der er sjældent mennesker, men masse plads at løbe på.

 

Cs-Dumle - Jeg kan jo så forstå, at der er får på heden... Jeg kan simpelthen ikke regne ud hvilken rute vi skal gå herude, for der er jo ret mange får :lol: Pyt, vi finder nok ud af noget.

 

Har kigget lidt på det. Vi går nogle gange de der gule ruter dernede. Hvis vi parkerer ved Hald hovedgård kan vi gå en rute derfra og ned til Hald Ruin. hvis vi går langs søbreden er der ingen får der. Ellers er der en rute ved Niels Bugges kro og ned gennem troldeslugten. Den går godt nok ud på heden, men man kan springe fra lidt inden og undgå heden.

 

Det er lidt uvist om vi kommer endnu da jeg har fået en enorm hovedpine, men kan jeg slå den ihjel med nogle piller inden kommer vi og tager kun Dumle med (Nova er for træt fra igår).

Link til indlæg
Del på andre sites

Har kigget lidt på det. Vi går nogle gange de der gule ruter dernede. Hvis vi parkerer ved Hald hovedgård kan vi gå en rute derfra og ned til Hald Ruin. hvis vi går langs søbreden er der ingen får der. Ellers er der en rute ved Niels Bugges kro og ned gennem troldeslugten. Den går godt nok ud på heden, men man kan springe fra lidt inden og undgå heden.

 

Det er lidt uvist om vi kommer endnu da jeg har fået en enorm hovedpine, men kan jeg slå den ihjel med nogle piller inden kommer vi og tager kun Dumle med (Nova er for træt fra igår).

 

Okay, god bedring! Håber at du er frisk nok til at dukke op

 

Det er rigtige, man kan gå langs søbredden eller i troldeslugten. Vi skal nok finde ud af noget

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv tak. Syntes det var en rigtig vellykket tur for os. Dog undskylder jeg Dumles skæld ud på Sherlock til at starte med :oops:

Han havde noget svært ved at stresse ned og slappe af med at trække, men det var vist lige så meget fordi han kender området og han ved at den sø kommer på et eller andet tidspunkt :roll::lol:

men ellers fik han da hilst på mange hanhunde helt uden problemer og han fik endda leget med en schæfer og lagde helt selv op til det :shock: Det er store fremskridt! Er glad for han lige fik lov at hilse på Sherlock igen inden vi tog hjem og ligefrem lagde op til leg :5up: Han er altså også dejlig ham Sherlock :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv tak. Syntes det var en rigtig vellykket tur for os. Dog undskylder jeg Dumles skæld ud på Sherlock til at starte med :oops:

Han havde noget svært ved at stresse ned og slappe af med at trække, men det var vist lige så meget fordi han kender området og han ved at den sø kommer på et eller andet tidspunkt :roll::lol:

men ellers fik han da hilst på mange hanhunde helt uden problemer og han fik endda leget med en schæfer og lagde helt selv op til det :shock: Det er store fremskridt! Er glad for han lige fik lov at hilse på Sherlock igen inden vi tog hjem og ligefrem lagde op til leg :5up: Han er altså også dejlig ham Sherlock :lun:

 

Du skal slet ikke undskylde, Sherlock tager på ingen måde skade, han er heldigvis rimelig konfliktsky :-D

Jeg syntes også det så ud til at gå overraskende godt med Dumle! Det var rigtig dejligt!

Og tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder herfra (godt nok kun mobilbilleder :genert:).

 

Dumle nød godt af vandet efter gåturen:

[ATTACH]28458[/ATTACH]

 

[ATTACH]28459[/ATTACH]

 

Bevis på at Dumle faktisk har leget med en schæfer og han lagde helt selv op til det :lol:

[ATTACH]28461[/ATTACH]

 

[ATTACH]28462[/ATTACH]

 

Smukke Sherlock :lun:

[ATTACH]28463[/ATTACH]

 

Dumle på vejen hjem:

[ATTACH]28465[/ATTACH]

 

[ATTACH]28466[/ATTACH]

 

Hele slænget:

[ATTACH]28467[/ATTACH]

 

[ATTACH]28468[/ATTACH]

 

[ATTACH]28469[/ATTACH]

 

[ATTACH]28470[/ATTACH]

 

[ATTACH]28471[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for en dejlig tur:klap: Det var så dejligt at Adele lige ville lave en tur og at den var i snor, så mit Sheila dyr kunne møde alle de søde hunde:lun:

 

Det var lige noget vi kunne bruge begge to:klap:

 

Og fine billeder Adele:5up: Jeg fik ikke rigtig nogle brugbare...

 

Og Sherlock er mindst lige så skøn i virkeligheden, som på billeder:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for en dejlig tur og sikken nogle fine billeder du har taget Adele :5up:

I lige måde! Og tak. Det er ellers ikke så nemt at tage billeder, men en "løbsk" hanhund i den anden ende af snoren! :mrgreen:

 

Lidt billeder herfra (godt nok kun mobilbilleder :genert:).

 

Dumle nød godt af vandet efter gåturen:

[ATTACH]28458[/ATTACH]

 

[ATTACH]28459[/ATTACH]

 

Bevis på at Dumle faktisk har leget med en schæfer og han lagde helt selv op til det :lol:

[ATTACH]28461[/ATTACH]

 

[ATTACH]28462[/ATTACH]

 

Smukke Sherlock :lun:

[ATTACH]28463[/ATTACH]

 

Dumle på vejen hjem:

[ATTACH]28465[/ATTACH]

 

[ATTACH]28466[/ATTACH]

 

Hele slænget:

[ATTACH]28467[/ATTACH]

 

[ATTACH]28468[/ATTACH]

 

[ATTACH]28469[/ATTACH]

 

[ATTACH]28470[/ATTACH]

 

[ATTACH]28471[/ATTACH]

 

Ih, fine billeder! Sherlock ser da godt nok stor ud, på de billeder! Han burde se dem, det kunne måske afholde ham fra at skulle sidde på skødet af mig, hele tiden :blink:

 

Adele.... Jeg kan ikke se dine billeder! :skraek:

 

:skraek: Åh nej!

 

Tusind tak for en dejlig tur:klap: Det var så dejligt at Adele lige ville lave en tur og at den var i snor, så mit Sheila dyr kunne møde alle de søde hunde:lun:

 

Det var lige noget vi kunne bruge begge to:klap:

 

Og fine billeder Adele:5up: Jeg fik ikke rigtig nogle brugbare...

 

Og Sherlock er mindst lige så skøn i virkeligheden, som på billeder:lun:

 

Tak for alle de søde ord om mig og hunden :-D Det var hyggeligt!

 

Godt du synes at han var skøn, jeg blev da godt nok lidt træt af hans hysteri til sidst :rolleyes: Men hvad, man er vel ikke en collie for ingenting! :lol:

Sheila hun var så dejlig rolig, sådan en hund vil jeg også gerne have en gang! :mrgreen: (Og Sherlock skulle hilse at sige at Sheila var meeeeeeeeget sød)

Link til indlæg
Del på andre sites

Også tak for en hyggelig tur herfra :-D Sikke nogle dejlige hunde I har :lun: :lun: :lun: :lun: Enzo er stadig i drømmeland efter vi kom hjem :blink:

 

 

 

Super fine billeder Adele :5up: (hvilket kamera har du?)

 

Grinte meget af dine billeder også Dumle-mor. Enzo nød meget deres lille lege-tid :5up:

 

Desværre elendige rumpe-mobil-billeder herfra...

Alle de andre kan man ikke se motivet på :damn:

 

10260.jpg

 

Sheila er ombejlet :blink:

10263.jpg

 

Skønne Sherlock :lun:

10266.jpg

 

Det store lokum spærrer udsigten til karina og Marco :engel:

10265.jpg

 

Tak for i dag fra Hr Enzo

10273.jpg

 

- og her har du såmænd en lille video af Dumles leg med den frække schæfer, Dumle-mor (og igen meget meget dårlig kvalitet - og jeg må indrømme at jeg har taget video af græsset og ikke af deres leg :damn::damn:)

http://www.onetruemedia.com/shared?p=b2fb0933aeb10a40f0841d&skin_id=701&utm_source=otm&utm_medium=email

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

 

Tak for alle de søde ord om mig og hunden :-D Det var hyggeligt!

 

Godt du synes at han var skøn, jeg blev da godt nok lidt træt af hans hysteri til sidst :rolleyes: Men hvad, man er vel ikke en collie for ingenting! :lol:

Sheila hun var så dejlig rolig, sådan en hund vil jeg også gerne have en gang! :mrgreen: (Og Sherlock skulle hilse at sige at Sheila var meeeeeeeeget sød)

 

Ja, piveriet bliver nok lidt belastende, hvis man hele tiden hører på det, men jeg synes nu bare det var charmerende:lun:

 

Sheila rolig...? Der må være noget nogen har misforstået:engel: Men jo hun er da en voksen dame og med det følger der da en del ro, så det skal sherlock også nok blive med tiden:mrgreen:

 

Sheila er lidt til det der kuvøse guf, så Sherlock faldt jo totalt i hendes smag af hanhunde:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, piveriet bliver nok lidt belastende, hvis man hele tiden hører på det, men jeg synes nu bare det var charmerende:lun:

 

Sheila rolig...? Der må være noget nogen har misforstået:engel: Men jo hun er da en voksen dame og med det følger der da en del ro, så det skal sherlock også nok blive med tiden:mrgreen:

 

Sheila er lidt til det der kuvøse guf, så Sherlock faldt jo totalt i hendes smag af hanhunde:slem:

 

Heldigvis piver han normalt kun i forbindelse med andre hunde, eller var jeg nok blevet vanvittig :lol:

 

Håber godt nok snart det kommer, det der voksenhed. Han er trods alt 2 år efterhånden :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Også tak for en hyggelig tur herfra :-D Sikke nogle dejlige hunde I har :lun: :lun: :lun: :lun: Enzo er stadig i drømmeland efter vi kom hjem :blink:

 

 

 

Super fine billeder Adele :5up: (hvilket kamera har du?)

 

Grinte meget af dine billeder også Dumle-mor. Enzo nød meget deres lille lege-tid :5up:

 

Desværre elendige rumpe-mobil-billeder herfra...

Alle de andre kan man ikke se motivet på :damn:

 

- og her har du såmænd en lille video af Dumles leg med den frække schæfer, Dumle-mor (og igen meget meget dårlig kvalitet - og jeg må indrømme at jeg har taget video af græsset og ikke af deres leg :damn::damn:)

http://www.onetruemedia.com/shared?p=b2fb0933aeb10a40f0841d&skin_id=701&utm_source=otm&utm_medium=email

 

Mit kamera er et Olympus E-420 :-D Og tak, dine billeder er også rigtig fine! Især det sidste, har var godt nok sød ham Enzo! Tror ham og Sherlock kunne have haft det rigtig sjov, uden snor på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Også tak for en hyggelig tur herfra :-D Sikke nogle dejlige hunde I har :lun: :lun: :lun: :lun: Enzo er stadig i drømmeland efter vi kom hjem :blink:

 

 

 

Super fine billeder Adele :5up: (hvilket kamera har du?)

 

Grinte meget af dine billeder også Dumle-mor. Enzo nød meget deres lille lege-tid :5up:

 

Desværre elendige rumpe-mobil-billeder herfra...

Alle de andre kan man ikke se motivet på :damn:

 

Sheila er ombejlet :blink:

 

Skønne Sherlock :lun:

 

Det store lokum spærrer udsigten til karina og Marco :engel:

 

Tak for i dag fra Hr Enzo

 

- og her har du såmænd en lille video af Dumles leg med den frække schæfer, Dumle-mor (og igen meget meget dårlig kvalitet - og jeg må indrømme at jeg har taget video af græsset og ikke af deres leg :damn::damn:)

http://www.onetruemedia.com/shared?p=b2fb0933aeb10a40f0841d&skin_id=701&utm_source=otm&utm_medium=email

 

Fiiine hunderumper :lol: Dumle nød det godt nok også :hjerte: Hehe fin video :lol: man kan da se dem ind imellem :lol: Han var altså dejlig ham Enzo :lun: og så kunne jeg også lige få hilst på en sød schæfer :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit kamera er et Olympus E-420 :-D Og tak, dine billeder er også rigtig fine! Især det sidste, har var godt nok sød ham Enzo! Tror ham og Sherlock kunne have haft det rigtig sjov, uden snor på :-D

 

Ja, uden tvivl :lol:. Men Enzo var meget beæret over bare at få lov til at gå ved siden af Sherlock - og snudepuffe engang i mellem haha

Link til indlæg
Del på andre sites

Fiiine hunderumper :lol: Dumle nød det godt nok også :hjerte: Hehe fin video :lol: man kan da se dem ind imellem :lol: Han var altså dejlig ham Enzo :lun: og så kunne jeg også lige få hilst på en sød schæfer :hjerte:

 

Altså man kan da se de hopper rundt i hvert fald ;-)

 

Ja, lidt ærgerligt at du ikke fik hilst på den gamle. Han var også rigtig venlig og elskede al kontakt OG lidt mere rolig og uddelte ikke kys, snudepuf og hoppende knus til højre og venstre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså man kan da se de hopper rundt i hvert fald ;-)

 

Ja, lidt ærgerligt at du ikke fik hilst på den gamle. Han var også rigtig venlig og elskede al kontakt OG lidt mere rolig og uddelte ikke kys, snudepuf og hoppende knus til højre og venstre :blink:

 

Okay. Ja ham skulle man nok have mødt så. Jeg har nu intet imod at en hund er lidt voldsom i sin glæde (er jeg så vant til med Dumle :lol: ) :lun: Hellere det end at de kigger mistroisk om på en som om de siger "jeg kan godt lide at du nusser, men nusser du forkert så napper jeg altså hånden af dig!" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay. Ja ham skulle man nok have mødt så. Jeg har nu intet imod at en hund er lidt voldsom i sin glæde (er jeg så vant til med Dumle :lol: ) :lun: Hellere det end at de kigger mistroisk om på en som om de siger "jeg kan godt lide at du nusser, men nusser du forkert så napper jeg altså hånden af dig!" :lol:

 

haha ja hvis det er alternativet, så er jeg helt enig med dig :lol:

Den må jeg huske næste gang Enzo laver sine kærlighedshop ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...