Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ejer af 2 hunde døde - vi søger ny ejer til en lille hund

Featured Replies

Besvaret

Kender i nogen der søger efter en lille hund ?? Hundens Tarv har overtaget søde lille Vaks da hans ejer døde.

Han er super kærlig og smiler til alle, og god til andre hunde. Dog har han ikke boet sammen med børn før, så et hjem uden ville nok være det bedste. Han ligner en blanding af blandt andet af Foxterrier og Gravhund.

Han er chippet og vacc.

Vaks og "brormand", "Labben" Bongo måtte overtages af Hundens Tarv efter ejerens død. Ellers var de nu aflivet. Bongo har fået nyt hjem. Men Vaks søger en god familie.

Vaks befinder sig lige nu i internatet på "Ølsmose Hundeinternat og Pension". Kontakt internatet for nærmere oplysninger.

Internatets hjemmeside: www.helpadog.webbyen.dk

Telefon: 60949294

Se billederne af Vaks på www.hundenstarv.dk - der vil komme opdateringer på ham løbende om, hvordan han har det.

Besvaret
  • Forfatter
neeeej Potil - prøv lige at se hvor meget hans profil ligner Hr Flick... du MÅ da have ham :mrgreen:

Eller en soul-mate til Karla :cool:

Besvaret

Hvor er han bare fin.

Jeg håber det lykkedes at finde et nyt hjem til ham inden så længe.

Besvaret

iihh.. størrelsen passer jo lige... men det går vist ikke at få en hundebasse der ikke er tryg ved børn, har jo to niecer som gerne skulle kunne tumle hunden....

men ja, en kammerat til Karla ? :slem::mrgreen:

Besvaret

Skæg blanding... Håber han snart finder et godt hjem...

Besvaret
Eller en soul-mate til Karla :cool:

iihh.. størrelsen passer jo lige... men det går vist ikke at få en hundebasse der ikke er tryg ved børn, har jo to niecer som gerne skulle kunne tumle hunden....

men ja, en kammerat til Karla ? :slem::mrgreen:

:lol::lol: naaah, hverken gravhund eller foxterrier står på listen over hunde jeg tror jeg orker at dele mit liv med :mrgreen: men derfor kan man godt synes de er lækre på afstand :lol:

• 2 years later...
Besvaret

Hej har først set jeres annonce nu. Derfor skriver jeg for, at høre om i har fundet en ejer til Vaks? hvis ikke hvor gammel er han, for vi er muligvis intresseret.

Besvaret
Hej har først set jeres annonce nu. Derfor skriver jeg for, at høre om i har fundet en ejer til Vaks? hvis ikke hvor gammel er han, for vi er muligvis intresseret.

Annoncen er mere end to år gammel?

Besvaret

Tråden er over 2 år gammel, så jeg er RET sikker på at han har fået en ejer:-D Ellers er det Hundens Tarv, du skal tage kontakt til:-D