Gæst Røntved Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Ekstra Bladet - 22 hunde reddet fra uhumske forhold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Hvordan kan det ikke være vanrøgt! Vores dyreværnslovgivning er jo helt hen i vejret :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Ja jeg har frygtelig ondt af de dyr. Men jeg tænker også på den kvinde - hun må være syg - for hvem ville ellers kunne lade sådan noget ske. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Gad vide hvad de definerer som vanrøgt?:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Hvis 11 af hundene har det så dårligt at de må aflives, så burde sådan en person ikke engang have lov til at passe en undulat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Hvad i alverden tænker de på, når de lader hende beholde 5-6 stykker? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Hvis 11 af hundene har det så dårligt at de må aflives, så burde sådan en person ikke engang have lov til at passe en undulat Nej jeg forstår heller ikke at de lader hende beholde de hunde, hvem skal sikre at de bliver behandlet ordentligt. For det jo ud som om der ikke kommer andre mennesker i hendes hjem. Ellers ville folk vel have grebet ind noget før, håber jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Nu har jeg jo aldrig boet på landet, men undrer mig alligevel over, at ingen med lidt dyreforstand har kendt til disse forhold. Og det beskrevne er da vanrøgt. Og fatter ikke at vedkomne,der jo må være for syg til at holde dyr, ikke får et påbud om max 2 hunde i hjemmet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Jeg undre mig også over hvorfor der ikke er tale om vanrøgt, når nu 11 af hundene ikke har kunne reddes . Synes også det er helt vildt man kan have så mange hunde og endda under disse forhold uden nogen har kendt til det. Men okay bor man langt nok ude på landet og ikke ser andre mennesker er det selvfølgelig muligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sigurd Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Desværre synes jeg snart det er tit, man hører om sådanne eksempler, med et menneske, der har alt for mange hunde. Men hvad er det der sker i hovedet på sådanne mennesker ?? Hvad er det der gør, at de ikke kan se, at det er helt galt ?? Når sådanne sager omtales, skrives der meget om hundene og deres tilstand, men intet, eller meget lidt, om det menneske, som har bragt sig i en sådan frygtelig situation. Det kunne være interessant, at høre lidt om baggrunden, i stedet for bare at harmes og bebrejde mennesket. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 det var i lokal nyhederne i går, der er en lille video http://www.tv2east.dk/artikler/flere-sager-om-storvanroegt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Der står på DKK ´s side i dag at ejeren er anmeldt og at Dyrenes Beskyttelse for 2 år siden gjorde politiet bekendt med de dårlige forhold for hundene. Men beskeden var at der intet var at komme efter????????????????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sigurd Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 det var i lokal nyhederne i går, der er en lille videoFlere sager om storvanrøgt | Nyheder fra TV2 ØST Takker for linket, som bekræfter min fornemmelse af, at der i de seneste år har været en kraftig stigning i sager om vanrøgt af alt for store hundehold. I indslaget omtales finanskrise, manglende tryghed, manglende selskab og ensomhed som de væsentligste årsager til, at nogle anskaffer sig flere hunde end de magter. Det er selvfølgelig forfærdeligt, men jeg håber at de mennesker får den hjælp de har behov, og ikke kun de "hak i tuden" som gives på en debatside som denne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts