Gæst Renésj Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Ikke lige det vejr jeg plejer at tage billeder i De har lige fået lidt skarphed og croppet til. Billederne er i iso 400 og blænde 4,5 Det er søster´s hund jeg passer pt. så der kommer vel andre muligheder for billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Åhhh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Lille krudtugle:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Hej, Er lidt vild med det første billede-hun ligner en farlig hund på en mission:mrgreen: V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Ooooohr, lille søde uldtot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Årh, hun er nuttet. Super gode skarpe billeder. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Tak Hun er nu meget sød, men godt nok underligt at gå tur med så lille en hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Tak Hun er nu meget sød, men godt nok underligt at gå tur med så lille en hund Hehe ja ikk? Jeg skulle aflevere Anton (coton) til klipning forrige torsdag og skulle få en halv time til at gå, så vi gik tur.. Manner en lille hund.. Og flexilinen vejede bare intet:mrgreen: Anton er 1 år, meget stor farlig hanhund i sine egne øjne, så jeg skal dælme ikke ha ham løs:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Hehe ja ikk? Jeg skulle aflevere Anton (coton) til klipning forrige torsdag og skulle få en halv time til at gå, så vi gik tur.. Manner en lille hund.. Og flexilinen vejede bare intet:mrgreen: Anton er 1 år, meget stor farlig hanhund i sine egne øjne, så jeg skal dælme ikke ha ham løs:lol: Ja flexlinen er godt nok lille *G* Kokos holder sig hele tiden i nærheden, men slipper hende ikke i parken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Nårh hvor er den bare sød . Rigtig gode billeder :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts