Hop til indhold

Hold da ferie, en forskel...!


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Sidst vi var på udstilling, fik vi jo at vide, at Møffes benstammer ønskedes kraftigere. Og jeg var jo kun enig, han havde jo lige været holdt i ro i en måned...

 

Tog så et billed, den dag han fyldte 1år. Og 13mdrs. billedet blev så forsinket og taget i dag (ups, 12 dage for sent). Det første billede, tog min far, mens jeg holdt Møffe i koncentreret position, så det er helt klart det, hvor han tager sig relativt bedst ud (+ han er nybørstet). Det andet, der stillede jeg ham op og så kunne han få lov at kigge på den tørrede fisk, der lå på en stol :mrgreen: Og så er det to uger siden, han sidst så en børste :genert: Så han ser ret lad ud. Men læg lige mærke til, at han har fået sig nogle muller - det er så det træder ud! Og kan se, at han også har fået tilegnet sig lidt ekstra fane på forbenene i mellemtiden :lun:

 

D. 7 maj tog jeg dette billede - tag højde for, at det yderste forben bliver forstyrret af det bagved:

Staa1.JPG

 

Billedet taget i dag:

Staa_HF.JPG

 

Man kan så diskutere, om det skyldes, at vi er begyndt at råfodre, eller at vi er begyndt at gå ca. dobbelt-3 gange så meget og går til svømning 1-2 gange om ugen :mrgreen:

 

Jeg tror på en kombi :blink:

Redigeret af bernerazuro
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan altså ikke rigtig se forskel :genert:

 

Måske er det fordi han vender forskellig vej, det gør det lidt svært at sammenligne.

 

(Men han er stadig fin)

 

Ih, øv :cry:

 

Og kan ikke beskrive det ordentligt på skridt... Udover at musklen ligesom står ud på det nederste og ikke på det øverste. Og så kan jeg i hvert fald godt se, at han ben er blevet bredere :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes da afgjort, at hans lår/bagpart ser mere muskuløs ud på det nederste billede. Skal han udstilles igen? Det kunne være spændende at høre, om du fik en anden kommentar.

 

Hehe, jeg har faktisk svært ved at se det ved bagbenene :genert:

 

Det er forbenene jeg kan se det ved :-D Især, fordi musklen er begyndte at bule ud :cool: Men det glæder mig virkelig med bagbenene, for det er jo netop der, han skal styrkes, med de løse hofter han har :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om det bare er hvordan han står, men for mig ser det ud som om hans lår er større, samt at bagpartens overlinie er rundere, lig med med flere muskler. Det kan selvfølgelig godt være svært at vurdere med en langhåret hund, men jeg synes absolut der er forskel.

 

Du har garanteret ret - jeg har overhovedet ikke forstand på det med overlinie osv. :genert:

 

Elendigt billede, jeg kan intet se! Men tror på det du siger, tillykke med mullerne :banan: kan godt huske da jeg opdagede Petrines bøffer, det er imponerende så hurtigt det kan gå!

 

Iih altså.

 

Men jeg kan altså se dem :mrgreen:

 

PS. Tog et nyt billede i dag og det var min mor, der tog, mens jeg stillede Møffe op :banan: Så det er meget ala det gamle:

 

Staa_HF.JPG

 

Har også skiftet billedet i startindlægget ud :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan altså ikke rigtig se forskel :genert:

 

Måske er det fordi han vender forskellig vej, det gør det lidt svært at sammenligne.

 

(Men han er stadig fin)

 

Jeg kan heller ikke se det, men jeg er altså også en af dem der får skideballe fordi jeg ikke lægger mærke til at veninden har tabt 10 kilo eller har fået rødt hår :oops:

 

Men du kender jo din hund bedst, så hvis du siger det er sådan, så er det jo sådan :-D

 

Pyha jeg er glad for at se, jeg ikke er den eneste, der ikke kan se det:oops:

 

Jeg kan se, at han er blevet mere lige over ryggen, men det er også det

 

Men som de andre siger, så er det jo hovedsagen, at du selv kan se det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, synes faktisk også selv, at det var noget tydeligere på det andet billede, men tænkte, at det her måske bar bedre :lol:

 

Øv, hvor det ærger mig, at I ikke kan se det, iiih altså...! Men det punkt, hvor det faktisk er tydeligst, imo, er, at han har en muskel, der ligesom "står ud" (ligesom når en mand har vaskebræt, hvis det giver mening?). Den havde han ikke før. Den er så meget utydelig på det nye billede fra i dag.

 

[ATTACH]28448[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er helt oppe øverst du mener, på forbenene, så synes jeg godt jeg kan se en forskel. Forrest på benet et par cm. fra hvor han går fra lysebrun til sort. Hvis det giver nogen mening. Jeg er håbløs indenfor de geografiske områder på hunden :engel:

 

Tror jeg - sådan nogenlunde? Mener du under, indad eller opad? :genert:

 

Ikke desto mindre, så synes jeg også, at han har fået flere muskler i skulderen (men det ene kommer jo heller ikke uden det andet), hvilket kan ses ved, at den er blevet bredere :-D.

 

Iiiih, er så glad for, at der rent faktisk er én, der kan se noget :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror jeg - sådan nogenlunde? Mener du under, indad eller opad? :genert:

 

Ikke desto mindre, så synes jeg også, at han har fået flere muskler i skulderen (men det ene kommer jo heller ikke uden det andet), hvilket kan ses ved, at den er blevet bredere :-D.

 

Iiiih, er så glad for, at der rent faktisk er én, der kan se noget :klap:

 

Opad, foran. Derudover synes jeg også det err tydeligt på hans baglår, det der hedder kyllingelåret på Vic (af størrelsesmæssigegrunde :blink:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Oka :banan:

 

Glad for, at der er en, der kan se det, følte mig efterhånden lidt dum :genert:

 

Det kender jeg udemærket:genert:. Brugte 5 måneder på at få Vic til at tage 350 g på og træner ekstra med ham for at få apetitten op, pavestolt er jeg, og spørger folk "kan i ikke se han er blevet noget større" næh...:megaked: Ikke fordi folk er dumme, men fordi man jo selv rører ved sin hund hver eneste dag og mærker og ser den mindste ændring.

 

Da vi kom ud til det nye dyrehospital allerførste gang, og Michael Butler, som er allergidyrlægen derude, gav sig til at lege med Victor, inden han undersøgte ham, der udbrød "han er godt nok en meget slank hund, men det gør jo heller ikke noget, vi ser jo så mange overvægtige" så sagde min kæreste tørt "det skal du nok ikke liige bore i" :cool::lol:

Jeg så ca. sådan her ud :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kender jeg udemærket:genert:. Brugte 5 måneder på at få Vic til at tage 350 g på og træner ekstra med ham for at få apetitten op, pavestolt er jeg, og spørger folk "kan i ikke se han er blevet noget større" næh...:megaked: Ikke fordi folk er dumme, men fordi man jo selv rører ved sin hund hver eneste dag og mærker og ser den mindste ændring.

 

Da vi kom ud til det nye dyrehospital allerførste gang, og Michael Butler, som er allergidyrlægen derude, gav sig til at lege med Victor, inden han undersøgte ham, der udbrød "han er godt nok en meget slank hund, men det gør jo heller ikke noget, vi ser jo så mange overvægtige" så sagde min kæreste tørt "det skal du nok ikke liige bore i" :cool::lol:

Jeg så ca. sådan her ud :fornaermet:

 

Kan jeg dælme godt forstå! :lol: Det er ikke lige så fedt, når man kæmper for det omvendte :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...