Tonks Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 ...når i bare lige pludselig kigger på kræet?? Blev lige helt overvældet lige før da jeg kigger hen på Izzie i enden af sofaen, og så den måde hun putter på :hjerte: Totalt underligt, men mit hjerte løber fuldstændig over af kærlighed for den lille lort lige nu! Hvad med jer? Får i den følelse? Hvornår?? Og kom gerne med billeder fra situationen :5up: Kom glad! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Ja det gør jeg. Ofte.. Har ingen billeder af det. Men jeg får ofte den følelse. Og ja det kan være når hun ligger og putter på en bestemt måde.. Eller hvis hun laver noget ude på en gåtur, som bare overrasker mig totalt. Mange forskellige tider og steder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Her er en hel tråd der kun handler om det http://www.hunde-forum.dk/debat/16365-maerker-i-kaerligheden-til-jeres-hunde.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 ...når i bare lige pludselig kigger på kræet?? Blev lige helt overvældet lige før da jeg kigger hen på Izzie i enden af sofaen, og så den måde hun putter på :hjerte: Totalt underligt, men mit hjerte løber fuldstændig over af kærlighed for den lille lort lige nu! Hvad med jer? Får i den følelse? Hvornår?? Og kom gerne med billeder fra situationen :5up: Kom glad! :lun: men hvad pokker laver skålen oppe i sofaen:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 :lun:men hvad pokker laver skålen oppe i sofaen:slem: :pift: Hun gider ikke spise det, når det står på gulvet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kvad Besvaret Juli 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2010 Hmm cirka 10-15 gange om dagen De er jo slet ikke til at stå for, de små fjollehoveder :klap: Og når han kigger på mig på "den der måde", så er det meeeget svært ikke at kysse og kramme hele tide (du ved helt sikkert hvad jeg mener) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2010 Hmm cirka 10-15 gange om dagen De er jo slet ikke til at stå for, de små fjollehoveder :klap: Og når han kigger på mig på "den der måde", så er det meeeget svært ikke at kysse og kramme hele tide (du ved helt sikkert hvad jeg mener) Forstår så absolut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2010 Ja, hver dag.:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2010 :pift: Hun gider ikke spise det, når det står på gulvet Her er en dame der ved hvordan hun vil have det. Det må være hvad der kaædes hygge OG forkælelse på 1. klasse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2010 Her er en dame der ved hvordan hun vil have det.Det må være hvad der kaldes hygge OG forkælelse på 1. klasse. yup! Izzie er overprinsessen herhjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juli 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2010 Ja :hjerte: jævnligt og hele tiden, særligt når jeg sidder i sofaen og de kommer og skubber min arm til siden for at lægge sig ind under den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2010 åhh hvor ser Izzie skøn ud der i sofaen... sød.. Jeg får den følelse gang på gang.. hvor jeg tænker..åhh hvor jeg dog elsker den hund så højt at det gør helt ondt i hjertet. Vi har ingen børn og han er helt og aldeles vores søn.. elsker ham SÅ HØJT den lille Eddie :-D:-D Har vedhæftet et par billeder som viser hvor skøn jeg synes han er.. Den første er det lille hvalpefjæs... og det andet er hans typiske blik, når jeg spørger "hedder du Eddie Jepsen???"... :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2010 Hmm cirka 10-15 gange om dagen De er jo slet ikke til at stå for, de små fjollehoveder :klap: Og når han kigger på mig på "den der måde", så er det meeeget svært ikke at kysse og kramme hele tide (du ved helt sikkert hvad jeg mener) åhhh jeg ved PRÆCIS hvad du taler om... nogle gange tror jeg Eddie tænker... hvor nu op med at nusse mig hele tiden... moar.... altså...!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kvad Besvaret Juli 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2010 åhhh jeg ved PRÆCIS hvad du taler om... nogle gange tror jeg Eddie tænker... hvor nu op med at nusse mig hele tiden... moar.... altså...!!! Lige præcis Og hvor ser Eddie da også bare super skøn ud :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts