Hop til indhold

At være en lydig undersåt..


Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

for sin hund... hvor mange af jer kender det..he he :slem:

 

Her lever vi efter princippet, hvad kan I gøre for Eddie idag??

 

Herhjemme har Eddie trænet begge sine forældre godt og grundigt.

Hans ynglingsbeskæftigelse med os er helt klart, når han kan få os til at løbe efter sig ud på græsset når han stjæler vores sko og stikker af med disse.

Ligeledes er han vist også ret stolt af, at kunne vække os kl. halv fem ved et lille klynk hvorefter han har trænet hans far og mor i at springe op og hente ham op i sengen.

Et andet lille trick er naturligvis sofa-tricket. Ved blot at sætte sig og kigge (læs - nedstirre) sin far eller mor, har han nu trænet dem til at skynde sig at rejse sig, hente tæppet over i sofaen og sætte sig, så HAN bedst kan være der. Tæppet er naturligvis til ham!!! :lol:

En gang imellem brokker de sig over krampe i benene og manglende plads, så her skal trænes lidt adfærdsbehandling på de tobenene... mener han vist.

 

Er det kun hjemme hos os, vores hund træner sine mennesker?

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna er strid.. Og jeg er en vatnisse:roll::mrgreen:

 

"Vil du DEN vej på tur?" Luna står ved stien ned på marken og stirrer på mig

"Aj ikke i dag, Luna, jeg får våde tæer" Luna står stadig og stirrer

 

"Nå okay, så kom da..." sagde moaren og gik ned på marken:mrgreen:

 

"Så skal vi ud og cykle, Luna" Luna sakker bagud og ligner en, der har fået tæsk...

 

"Nå men så trækker vi da..." Luna tuller fint afsted foran:roll::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Jeg skulle lige til at oprette et lignende indlæg :mrgreen:

 

Motor i fysisk kønsmodning er altså en fest, lige nu hedder det: Jeg vil DEN vej :fornaermet: Og så nægter han ellers bare at rokke sig en meter, hvis nu det ikke er den vej vi skal :lol: Tidligere i dag slog Anders lejr på et fortov, så sad han der og ventede mens hunden stod i udstrakt line og insisterede på at skulle modsatte vej.. Igår slog jeg en handel af med hunden, vi gik over fodgængeren først og så gik vi derned hvor han ville, synes selv jeg var snu der.

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Ja hvad de kræ kan finde på - men her hos os - bestemmer "mor" vil jeg have min otiumstol for mig selv så bliver den beagle der nu ligger der altså smidt ned på gulvet - og får præsenteret sin kurv - at så alle beaglerne skal ligge/sidde ovenpå mig i stolen - ja det kan jeg jo ikke gøre for :oops:
Link til indlæg
Del på andre sites

Min ejer er begyndt at snyde mig for godbidder! Jeg ved ikke, hvad det skal gøre godt for, men efterhånden har jeg regnet den ud: når hun beder mig sitte eller dække UDEN en godbid i hånden, så bliver jeg stående og glor på hende. Finder hun så en godbid frem, så forstår jeg naturligvis 100% det hun beder mig om. Bare et godt fif til alle I andre hunde herinde. Positiv human-dog-ship. :blink:

 

Hilsen Nellie :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...