Hop til indhold

Gåtur i Munkebjerg skov.


ridiger
 Share

Recommended Posts

Er der nogle som er med på en tur til Munkebjeg skov ved Vejle, i den nærmere fremtid :hmm:

Hvis der er nogle som er stedkendt så er det den røde tur som der er på tale.

Dog ville det blive i weekenden, da jeg ikke kan i hverdagen, at tureren ville finde sted hvis der er nogle som har lyst til at tage med.

Hundene skal være i snor....

 

tid og dato kan vi aftale.....

 

Rød tur lyder således:

 

Rundtur på ca. 3,8 km i kuperet terræn. På en del af turen går du langs Ibækken,hvor de mange små tilløb og væld giver levested for en del sjældne planter. Efter Ibækken stiger terrænnet igen. På den stejle og tørre skrænt holder grævlingen til.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 104
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er der nogle som er med på en tur til Munkebjeg skov ved Vejle, i den nærmere fremtid :hmm:

Hvis der er nogle som er stedkendt så er det den røde tur som der er på tale.

Dog ville det blive i weekenden, da jeg ikke kan i hverdagen, at tureren ville finde sted hvis der er nogle som har lyst til at tage med.

 

tid og dato kan vi aftale.....

 

Rød tur lyder således:

 

Rundtur på ca. 3,8 km i kuperet terræn. På en del af turen går du langs Ibækken,hvor de mange små tilløb og væld giver levested for en del sjældne planter. Efter Ibækken stiger terrænnet igen. På den stejle og tørre skrænt holder grævlingen til.

 

 

Må hundene være løse, altså ude snor?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, det er da lige noget for os, da vi helst vil i snor:klap: Og vi elsker smukke vandreture!

Søndag d.10 eller ugen efter er vi friske, tror jeg?

 

Ikke for at være panittengryn, men jeg har ikke nogen søndag d.10 juli i min kalender :cool:

Dog har jeg en søndag d.11 juli. :slem: passer mig udemærket...

 

jeg har også fået tureren anbefaldet, så nu må vi se....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke for at være panittengryn, men jeg har ikke nogen søndag d.10 juli i min kalender :cool:

Dog har jeg en søndag d.11 juli. :slem: passer mig udemærket...

 

jeg har også fået tureren anbefaldet, så nu må vi se....

 

Pjat med dig, bare fordi jeg kunne huske den weekend fordi jeg skulle noget om lørdagen, som så er den 10énde:mrgreen::lol:

 

Men vi skal da have Liva med, så hvad med weekenden efter? Jeg kan begge dage. (kaster mig ikke ud i nogen dato:slem:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Pjat med dig, bare fordi jeg kunne huske den weekend fordi jeg skulle noget om lørdagen, som så er den 10énde:mrgreen::lol:

 

Men vi skal da have Liva med, så hvad med weekenden efter? Jeg kan begge dage. (kaster mig ikke ud i nogen dato:slem:)

 

Hvad med lørdag d. 17 juli kl 12 mødested ved Munkebjerg Hotel.

 

Dog med forbehold på at det ikke regner...

Link til indlæg
Del på andre sites

Fint for mig tror jeg. I tilfælde af at jeg er med toget, hvordan kommer man så ud til det der munkebjerg og kan man det?:genert:

 

 

Enzo syntes Viborg-turen var super hyggeligt, så vi kan bestemt godt overtales til en Vejle-tur :slem: Og meget gerne også en snor-tur til os, da det er godt for den bette at alt ikke foregår i løb, og det gik jo da faktisk helt godt ....til han ville længere ud i vandet end snoren kunne komme :blink:

Og hvis Sille-pigen ikke fandt pladsen for lille er I jo selvfølgelig velkomne til at køre med igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Enzo syntes Viborg-turen var super hyggeligt, så vi kan bestemt godt overtales til en Vejle-tur :slem: Og meget gerne også en snor-tur til os, da det er godt for den bette at alt ikke foregår i løb, og det gik jo da faktisk helt godt ....til han ville længere ud i vandet end snoren kunne komme :blink:

Og hvis Sille-pigen ikke fandt pladsen for lille er I jo selvfølgelig velkomne til at køre med igen :blink:

 

Du skal da være velkommen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Enzo syntes Viborg-turen var super hyggeligt, så vi kan bestemt godt overtales til en Vejle-tur :slem: Og meget gerne også en snor-tur til os, da det er godt for den bette at alt ikke foregår i løb, og det gik jo da faktisk helt godt ....til han ville længere ud i vandet end snoren kunne komme :blink:

Og hvis Sille-pigen ikke fandt pladsen for lille er I jo selvfølgelig velkomne til at køre med igen :blink:

 

det gjorde hun ikke, så det vil vi meget, meget gerne:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må hellere lige spørge jer andre deltagere om det er ok at mine piger er med, selvom de (mest sheila) lige skal have lov at se nye hunde an og følges inden hun hilser, da hun er usikker.

 

Men super god træningsmulighed for os, med et par nye hunde. Og i interessant tærren tænker hun mest bare på at snuse, så det er genialt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Må hellere lige spørge jer andre deltagere om det er ok at mine piger er med, selvom de (mest sheila) lige skal have lov at se nye hunde an og følges inden hun hilser, da hun er usikker.

 

Men super god træningsmulighed for os, med et par nye hunde. Og i interessant tærren tænker hun mest bare på at snuse, så det er genialt.

 

Helt i orden for mig. Vi har lidt det modsatte problem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...