Hop til indhold

Gåtur i Munkebjerg skov.


ridiger
 Share

Recommended Posts

  • Svar 104
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

øøv jeg synes det er en skam hvis det bliver aflyst, dmi siger sol og lidt skyer omkring vejle i morgen, først regn ved 18 tiden og ingenting om torden...

 

ikke for at være på tværs altså, havde bare glædet mig:genert: kan måske den 31/7 dog.

 

Sådan har vi det også lidt :genert:

 

men vi passer hus for mine forældre i weekenden, så der kan Nova ikke være alene, så bliver det imorgen bliver vi nødt til at tage en ret velduftende tæve med, men hun er ikke i løbetid endnu og det er ikke så Dumle ikke kan holde sig fra hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

øøv jeg synes det er en skam hvis det bliver aflyst, dmi siger sol og lidt skyer omkring vejle i morgen, først regn ved 18 tiden og ingenting om torden...

 

ikke for at være på tværs altså, havde bare glædet mig:genert: kan måske den 31/7 dog.

 

Jeg er stadig med på i morgen,´vejret ser jo ganske rigtigt fornuftigt ud.

Men er andre stadig med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvorfor har jeg først set den her tråd nu :confused:

 

Mine forældre holder sølvbryllup i morgen - Ellers villa Kaia og mig rigtig gerne have været med :cry:

 

Men vi er klar næste gang der sker noget sådan i rimelig afstand fra det allermidterste af Jylland :5up:

 

Håber i får en god tur i morgen!

Link til indlæg
Del på andre sites

ihh lyder lækkert.

 

Vi skal hjemmefra om mindre end en time, hvis vi skal kunne nå det, så håber at se en masse.

 

Munkebjerg hotel kl 12, ikk?

 

Jeg har hverken bagt eller ordnet noget (min undskyldning er at jeg har været uden internet i laaaaaaaaaaang tid :oops::oops::oops: så har ikke lige set de seneste indlæg :oops::oops::oops:) Kan jeg købe et eller andet med på vejen? Forslag modtages gerne - er ikke super huslig eller opfindsom :engel:

 

En eller anden efterlyste kamera - det tager jeg i hvert fald med så :blink:

 

Vi glæder os til at møde jer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er stadig klar - Kagen er i ovnen og køletasken sat til at køle.

 

Vi fik vist tordenvejret i går aftes i stedet for.

 

Nu har sammy og jeg besluttet at vi kommer:) og hvis dig og louise stadig er klar så er vi da nogle! Håber dog rediger når at se det!

 

Er du sød at skrive til mig, hvis det ikke bliver til noget, for vi kører nemlig om lidt. sender lige pb med mit nummer.

 

Nej, varme er vist vores største problem;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

min mobiler er død og computeren fik en virus da den prøvede at hjælpe mobilen :damn: :damn: :damn:

 

Derfor så jeg ikke at tureren blev til noget alligevel og ikke rukket til næste weekend. Glædede mig ellers helt vildt. :megaked::megaked::megaked:

 

Jeg håber at det blev en god tur og at I har lyst til at prøve igen. :-)

 

glæder mig til atse evt. billeder

Link til indlæg
Del på andre sites

min mobiler er død og computeren fik en virus da den prøvede at hjælpe mobilen :damn: :damn: :damn:

 

Derfor så jeg ikke at tureren blev til noget alligevel og ikke rukket til næste weekend. Glædede mig ellers helt vildt. :megaked::megaked::megaked:

 

Jeg håber at det blev en god tur og at I har lyst til at prøve igen. :-)

 

glæder mig til atse evt. billeder

 

:ae:

 

Vi er ihvert fald med på en tur senere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fortæl endelig... gerne i billedform :blink:

 

nu da jeg ikke kom med :cry::cry::cry:

hvar I alle tilstede undtagen cs-dumle og mig

 

næ, vi var mysla, sheila, enzo og Liva:)

 

rigtig ærgelig over at vi ikke kunne få fat i dig, for det var jo super vejr og vi kunne godt lidt have brugt en vejviser:blink:

 

Men vi er også klar på en gåtur igen snart:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...