Hop til indhold

Min smukke golden.


Jane
 Share

Recommended Posts

Gæst T_Martinsen

Hold da op, han er flot. k050.gif

Ja der kan Buddy altså ikke lige være med, men vi kan da bidrage med et mere naturel billed :blink:

 

Det er blevet taget her i weekenden, hvor vi har været i sommerhuset :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Wauu, ja han er da godt nok lækker!!! :lun::-D

 

Jeg har ikke sådan et billede endnu, men må se om jeg kan få taget et (hvis hun kan holde sig i ro så længe d015.gif )

Du er i det hele taget lidt bagud med de billeder er du ikke?

Jeg synes snart du skylder mange ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, han er flot. k050.gif

Ja der kan Buddy altså ikke lige være med, men vi kan da bidrage med et mere naturel billed :blink:

 

Det er blevet taget her i weekenden, hvor vi har været i sommerhuset :-)

 

Selvfølgelig kunne Buddy det, hvis han blev stillet op som Oskar.

 

Du har en køn hund, bare vent til han er færdig udviklet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Selvfølgelig kunne Buddy det, hvis han blev stillet op som Oskar.

 

Du har en køn hund, bare vent til han er færdig udviklet.

Tak skal du have. Jeg har haft prøvet at stille ham op, men med det digitalkamera jeg har, der går det vidst et splitsekund for langsomt med at tage billedet, for han når sjovt nok altid liiiige at rykke en eller anden del af kroppen, så han står skævt. :lol:

 

Der må vidst noget mere træning til ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauu, ja han er da godt nok lækker!!! :lun::-D

 

Jeg har ikke sådan et billede endnu, men må se om jeg kan få taget et (hvis hun kan holde sig i ro så længe d015.gif )

 

Hvis det er din vovse på din avatar, så er det jo kun en stump, så giv tid. De har ikke ro i røven til det der opstillings pjat endnu. Vores er 5 mdr og han synes stadig at det der "Stååååå" er en lidt tåbelig dicsiplin ha ha ha...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er din vovse på din avatar, så er det jo kun en stump, så giv tid. De har ikke ro i røven til det der opstillings pjat endnu. Vores er 5 mdr og han synes stadig at det der "Stååååå" er en lidt tåbelig dicsiplin ha ha ha...

 

Hun er faktisk rimelig til det alderen taget i betragtning. Jeg blev virkelig overrasket over hende på skuet og var glad for at HUN så ud som om at hun havde prøvet det før selv om det var første gang, når jeg bestemt ikke gjorde :lol: Meeen, der er nok et stykke vej til at kunne stå helt selv *GGG*

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Stinnemus
Er det ikke snart på tide at vi får set nye billeder af jeres goldens.

 

Her er nogle af Oskar.

 

Jamen - Jason har da leget med oskar i hundeskoven før kan jeg se :lol: Flot fyr - også "in action" (pssst hentydning: må vi se et videoklip af lækkermåsen?:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen - Jason har da leget med oskar i hundeskoven før kan jeg se :lol: Flot fyr - også "in action" (pssst hentydning: må vi se et videoklip af lækkermåsen?:mrgreen:)

 

Det er dig med soft bag bag på cyklen hvor du har Jason i. Har jeg ret? Så ved jeg godt hvem i er. Jeg havde det på fornemmeren, det passede både med racen og navnet. :-D

 

Kommer du stadig i hundeskoven?

 

Jeg har ingen gode videoklip af lækkermåsen, så det må du have til gode.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Det er dig med soft bag bag på cyklen hvor du har Jason i. Har jeg ret? Så ved jeg godt hvem i er. Jeg havde det på fornemmeren, det passede både med racen og navnet. :-D

 

Kommer du stadig i hundeskoven?

 

Jeg har ingen gode videoklip af lækkermåsen, så det må du have til gode.:blink:

 

Jep, engang imellem. Dog ikke mere end 1 gang i ugen for der er aldrig nogen hunde derude når jeg kommer derud (har været der 4 gange i juni og juli og kun én gang mødte jeg andre hunde - dog også en 6-7 stykker) Der var en rum tid hvor jeg ikke kom, for synes det var for langt væk når jeg nu havde dårlig ryg, men nu kan jeg sagtens cykle ned til vængerne og gå derfra :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, engang imellem. Dog ikke mere end 1 gang i ugen for der er aldrig nogen hunde derude når jeg kommer derud (har været der 4 gange i juni og juli og kun én gang mødte jeg andre hunde - dog også en 6-7 stykker) Der var en rum tid hvor jeg ikke kom, for synes det var for langt væk når jeg nu havde dårlig ryg, men nu kan jeg sagtens cykle ned til vængerne og gå derfra :-D

 

Du skal bare komme på de rigtige tidspunkter. :-D

 

Men der er en dejlig tur fra vængerne og ned i storeå dalen og gennem den gamle udgravning. Den tur går vi ofte.

 

Jeg kommer næsten kun i hundeskoven hvis jeg ved der er andre. Den kan godt blive lidt kedelig at gå rundt i alene.

 

Vi ses derude.:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Du skal bare komme på de rigtige tidspunkter. :-D

 

Men der er en dejlig tur fra vængerne og ned i storeå dalen og gennem den gamle udgravning. Den tur går vi ofte.

 

Jeg kommer næsten kun i hundeskoven hvis jeg ved der er andre. Den kan godt blive lidt kedelig at gå rundt i alene.

 

Vi ses derude.:vinken:

 

ja, det er med at finde de rigtige tidspunkter - et sted mellem 15 og 18 på hverdage og før 12 i weekenden plejer at være de tidspunkter man møder andre.

 

Hvis der ikke er nogen i skoven når vi kommer går vi en runde og går hjem igen - turen gennem storådalen er nemlig rigtig hyggelig

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...