Hop til indhold

Hundelov brydes fra dag 1


Umulia
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der ved hvornår hunden skal have mundkurven på?

Fra 8 uger af????

 

 

Jeg mødte igår den første muskelbasse med mundkurv :lun: Han var så lækker:hjerte: Men man kunne godt se den drillede lidt :???: Især når man møder en lækker højløbsk tæve som Lua.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stampe
Nede ved min dyrehandler så jeg en mundkurv, der var lavet af læder. Jeg skal godt nok ikke ligefrem selv bruge en til min lille löwchen:stupid: Men kom til at snakke med dyrehandleren om dilemmaet med mundkurvene og han fortalte, at lædermundkurven er super god, fordi den 1. er lavet af noget godt materiale. 2. den former sig til hunden, så den ikke laver skavemærker.

Det kunne være at din veninde kunne bruge sådan en til sin hund, for det ville da være alt for synd, hvis hun skulle aflive hunden på grund af det, den skide lov forlanger!

 

Tak det vil jeg straks give videre :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så i går i... måske sjællandske... At en der hed Ina ikke ville give sine Tornjak hunde mundkurv på.... Er der nogen der ved hvem hun er???

 

Min opdrætter :lol: Og også vedkommende, som artiklen i startindlægget skriver om.

 

Ved dog ikke, hun har nogle store indhegnede arealer. Ved ikke, om hun direkte vil gå offentligt med dem uden mundkurv. Og har ikke tænkt mig at diskutere med hende - hun må tage de valg, hun vil, jeg skal ikke være den, der blander mig. Det er jeg nok for meget imod loven til at gøre :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
Min opdrætter :lol: Og også vedkommende, som artiklen i startindlægget skriver om.

 

Ved dog ikke, hun har nogle store indhegnede arealer. Ved ikke, om hun direkte vil gå offentligt med dem uden mundkurv. Og har ikke tænkt mig at diskutere med hende - hun må tage de valg, hun vil, jeg skal ikke være den, der blander mig. Det er jeg nok for meget imod loven til at gøre :evil:

 

havde jeg hørt om hende et sted..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så i går i... måske sjællandske... At en der hed Ina ikke ville give sine Tornjak hunde mundkurv på.... Er der nogen der ved hvem hun er???

 

 

Ja hun er meget aktiv på et andet forum jeg kommer på

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nu ikke alle der bryder loven. Jeg så i går på en tur med min ene hund at den amstaff som har været efter min Oscar - har fået mundkurv på - hvilket jeg mener er helt på sin plads i dette tilfælde

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
Det er nu ikke alle der bryder loven. Jeg så i går på en tur med min ene hund at den amstaff som har været efter min Oscar - har fået mundkurv på - hvilket jeg mener er helt på sin plads i dette tilfælde

 

Men hvis det havde været en puddel der havde været efter Oscar.... Så havde en mundkurv vel også været på sin plads?

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hvis det havde været en puddel der havde været efter Oscar.... Så havde en mundkurv vel også været på sin plads?

 

 

Helt sikkert - jeg mener det bør gælde for alle hunde uanset race :5up: Kunne da godt ønske at en vis chihuahua fik en på også

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...