Hop til indhold

Juli-hunde


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst DixZie

Det er nu hans 4 is :oops:

 

Når vi køber is, så skal han da ikke snydes :rolleyes:

 

Så vi prøver og spise is når han sover eller når han ikke er i nærheden, ellers kunne han jo næsten leve af is i denne varme :lol:

 

Med børn i famillien, så ryger der jo mange is. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt sommerbilleder fra os...

 

[ATTACH]29351[/ATTACH]

 

Plejer tit at slutte af her efter en lang tur i skoven. :-)

 

[ATTACH]29352[/ATTACH]

 

[ATTACH]29354[/ATTACH]

 

En dejlig tiltrængt dukkert hen på aftenen.:lun:

 

[ATTACH]29355[/ATTACH]

 

Smilla og katten er efterhånden ved at være ret gode venner. Det varmer mig...:lun:

 

[ATTACH]29356[/ATTACH]

 

Smilla i sit nye bur - dog ikke brugt meget de sidste meget varme dage. Men håber hun bliver glad for det fremover. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi Cujo med flyveører er også kær.

 

Jeg skåner jer for en hel Ozzie-tråd og smider istedet et par billeder heri.

 

På det første har hun også lidt sjov ørestilling, så et rigtig juli-billede og til sidst et billede, hvor hun dyrker en af sine store hobbies: rusken og hoppen rundt med et legetøj. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aww også her - kom sådan til at smile af Luna med ørene oppe - Ozzie siger at hun godt kan blive en honorary schæfer. :mrgreen:

 

Så det er en schæfer hun prøver at ligne når hun går sådan, hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det noget før :blink:

 

Luna siger mange tak for titlen, og er er meget stolt :mrgreen:

 

Hihi Cujo med flyveører er også kær.

 

Jeg skåner jer for en hel Ozzie-tråd og smider istedet et par billeder heri.

 

På det første har hun også lidt sjov ørestilling, så et rigtig juli-billede og til sidst et billede, hvor hun dyrker en af sine store hobbies: rusken og hoppen rundt med et legetøj. :mrgreen:

 

Vi ville da gerne have haft en hel tråd, jeg elsker at se billeder, og gerne mange :klap:

 

Nummer to billede, det er bare fantastisk, hold da op hvor er hun smuk :hjerte:

 

Og det sidste billede, fantastisk ansigtsudtryk, fuldstændigt sammenknebent og koncentreret :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så det er en schæfer hun prøver at ligne når hun går sådan, hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det noget før :blink:

 

Luna siger mange tak for titlen, og er er meget stolt :mrgreen:

 

 

 

Vi ville da gerne have haft en hel tråd, jeg elsker at se billeder, og gerne mange :klap:

 

Nummer to billede, det er bare fantastisk, hold da op hvor er hun smuk :hjerte:

 

Og det sidste billede, fantastisk ansigtsudtryk, fuldstændigt sammenknebent og koncentreret :klap:

 

Altså Lonny da - det er da helt tydeligt at hun prøver at ligne en schæfer. :lol:

 

Hihi nu må du nøjes med de tre her og mange taaark for rosen :kys:- dejligt når andre er enige med mig i at hun er en lille smuksak. :-D

 

Tror nok det kræver dyb koncentration at hoppe rundt om sig selv og slynge legetøjet for vildt samtidig. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...