Hop til indhold

Juli-hunde


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Vi har været på stranden her til aften. Det kan Nelson godt li', selvom han er lidt skeptisk overfor selve vand-delen....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 333
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og så tvinger hans onde mor ham til at sætte sig lige i vandkanten, og ud fra fordybningerne at se, så har hun gjort det et par gange :lol:

 

Næ, ingen tvang her... Sådan gør Nelson når der er godbidder i lommen. "Se mor, jeg sidder pænt:engel:"

Men sjovt ser det ud...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Lige lidt billedespam fra aftenens hundemøde mellem Gracie & Duffy... Duffy bliver mere og mere modig (og hermed mere bisset) for hver gang de mødes :mrgreen:

Kvaliteten er ikke i top, men man kan da se at de havde det sjovt :mrgreen: Det var svært at bevæge kameraet hurtigt nok, når de løb så stærkt...-Eller Gracie er nu sød til lige at tjekke om den bette er med og sænke farten, hvis hun er bagud :lun:

De gad slet ikk at være med til et opstillet billede som det kan ses på det sidste billede, hehe det er totalt kikset :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige lidt billedespam fra aftenens hundemøde mellem Gracie & Duffy... Duffy bliver mere og mere modig (og hermed mere bisset) for hver gang de mødes :mrgreen:

Kvaliteten er ikke i top, men man kan da se at de havde det sjovt :mrgreen: Det var svært at bevæge kameraet hurtigt nok, når de løb så stærkt...-Eller Gracie er nu sød til lige at tjekke om den bette er med og sænke farten, hvis hun er bagud :lun:

De gad slet ikk at være med til et opstillet billede som det kan ses på det sidste billede, hehe det er totalt kikset :lol:

 

Hvor er de fine sammen trods størrelsesforskellen. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Hvor er de fine sammen trods størrelsesforskellen. :hjerte:

 

Hehe, ja der er en "lille" forskel der, men Gracie er så god til at være forsigtig og tilpasser sig Duffys niveau.. Hun er en dejlig hund som har været perfekt til at vænne Duffy til at andre hunde ikke er farlige :5up: Og stolt som jeg jo er, kan jeg lige indskyde at Duffy har hilst på to andre hunde idag også UDEN at gø og være utryg :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D

Lige lidt billedespam fra aftenens hundemøde mellem Gracie & Duffy... Duffy bliver mere og mere modig (og hermed mere bisset) for hver gang de mødes :mrgreen:

Kvaliteten er ikke i top, men man kan da se at de havde det sjovt :mrgreen: Det var svært at bevæge kameraet hurtigt nok, når de løb så stærkt...-Eller Gracie er nu sød til lige at tjekke om den bette er med og sænke farten, hvis hun er bagud :lun:

De gad slet ikk at være med til et opstillet billede som det kan ses på det sidste billede, hehe det er totalt kikset :lol:

 

Jaaa, de hyggede sig rigtigt, og du har al mulig grund til at være stolt af Duffy. Hun har taget udfordringen i stiv arm.... eller pote.:-D

 

Sjove billeder. Duffy flyver jo nærmest af sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder, men hun løber jo :shock:

 

Haha. Ja.. i slowmotion:mrgreen::lol::lol: Tro mig, det gik MEGET langsomt, René var overrasket:lol::lol: Men jeg har sagt det hele tiden.. at hun er langsom:-D

 

Vi fik fart på hende her, ved at jeg stod ude til siden midt mellem René og Luna og så kastede jeg pivdyret om bag René (når jeg ikke ramte ham, altså:oops:) og så tullede Luna:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ferie i denne uge, så Cooper var lige med hos bageren i morges for første gang, og han var så dygtig. Han lå lige så fint og ventede, kiggede på de folk der gik ind og ud, og blev så glad da jeg kom, så han fik lov at bære den ene pose, og så var man jo altså virkelig stolt :lun:

Billede1392.jpg

 

Billede1393.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ferie i denne uge, så Cooper var lige med hos bageren i morges for første gang, og han var så dygtig. Han lå lige så fint og ventede, kiggede på de folk der gik ind og ud, og blev så glad da jeg kom, så han fik lov at bære den ene pose, og så var man jo altså virkelig stolt :lun:

Billede1392.jpg

 

Billede1393.jpg

 

Hihi :lol: han smiler også over hele 5øren :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ferie i denne uge, så Cooper var lige med hos bageren i morges for første gang, og han var så dygtig. Han lå lige så fint og ventede, kiggede på de folk der gik ind og ud, og blev så glad da jeg kom, så han fik lov at bære den ene pose, og så var man jo altså virkelig stolt :lun:

Billede1392.jpg

 

Billede1393.jpg

 

Dygtige Cooper:lun: Luna bærer også altid noget, når vi har været ovre og handle:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Guanomo - det er slet ikke nok med to billeder af Cujo - flere, flere så vi også kan nyde det nye kamera. :klap:

nu bad du selv om det jo :lol: de er ikke vildt gode, men lidt er der.

 

cujo og en af naboens killinger, den kigger jævnligt ind, hvæser og slår lidt ud efter cujo.

Men når man for ham ned at ligge (ja, "lig dig" virker faktisk) så tager den det mere roligt, og den stopper med at rejse "manke" (hvad hedder det så hos en kat)

 

En ene gang nærmede han sig endda og gav den et slik på pelsen :lun:

 

IMG019.jpg

 

IMG020.jpg

 

IMG021.jpg

 

IMG022.jpg

 

IMG025.jpg

 

efter 10 min gad misser ikke mere og listede stille og roligt af igen

IMG026.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Vi har ferie i denne uge, så Cooper var lige med hos bageren i morges for første gang, og han var så dygtig. Han lå lige så fint og ventede, kiggede på de folk der gik ind og ud, og blev så glad da jeg kom, så han fik lov at bære den ene pose, og så var man jo altså virkelig stolt :lun:

 

 

 

Årrh hvor er Cooper sød :lun:

 

Det er en perfekt reklame for Brædstrup Bageri, hvem kan dog holde sig væk nu :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...