Hop til indhold

Lexus og Tacco


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Vi var ude på en dejlig gå tur sammen med Tacco. Jeg tror monsterne hyggede sig:lol::lol:

picture.php?albumid=78&pictureid=584

 

picture.php?albumid=78&pictureid=583

 

picture.php?albumid=78&pictureid=582

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Ren hundehygge:-D

Jeg troede Lexus var noget højere.

Ja det var fedt :klap:

Jeg vil skyde på han er 61-63cm høj i stang mål..:hmm: Hedder det mon også stang mål når det er hunde??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

Ja det var rigtig hyggligt både for hundene og vi 4 to benede.

Linda og Jannik er bare to skønne mennesker. Ikke noget med vi ikke havde noget at snakke om...En rigtig dejlig tur.

Men jeg begynder for alvor at savne mit spejlrefleks nu:( Det ville jo være rart med nogle gode billeder ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer

Sikke nogle skønne billeder..

Har det indtryk at lexus bare kan lide alle. Skøn hund du har der, det må jeg sige.

Jeg ville også savne mit spejlrefleks havde jeg været afsted med sådan nogle dejlige vovser. men mit ligger lige her i tasken.. :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Sikke nogle skønne billeder..

Har det indtryk at lexus bare kan lide alle. Skøn hund du har der, det må jeg sige.

Jeg har kun oplevet en hund han har markeret sig overfor. Om det var af skræk eller territorie relateret er jeg lidt i tvivl om:(

Jeg ville også savne mit spejlrefleks havde jeg været afsted med sådan nogle dejlige vovser. men mit ligger lige her i tasken.. :-P

Blærerø* :blink::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det var rigtig hyggligt både for hundene og vi 4 to benede.

Linda og Jannik er bare to skønne mennesker. Ikke noget med vi ikke havde noget at snakke om...En rigtig dejlig tur.

Men jeg begynder for alvor at savne mit spejlrefleks nu:( Det ville jo være rart med nogle gode billeder ;)

 

 

Tak Tak og i lige måde, vi hyggede os bestemt også :-D Halvanden time gik virkelig hurtigt :-)

Nå Jannik kommer hjem i aften skal jeg få ham til at lægge de billeder ind vi har taget, der er et par enkle der kan bruges uden de er fantastiske :-)

Vi glæder os også til du får dit rigtige kamera med

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Lækkert - med en ny legekammerat til begge hunde :-D

 

Men jeg tror jeg skal til at overveje at flytte til Viborg, det lader til, at I har det så hygsomt der :-)

;-)

 

Der er jo ikke sååå langt. Har du bil? så kunne du jo bare kikke forbi engang ved lejlighed ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Jeg synes det er rigtig gode billeder og kan ikke se at der er noget i vejen med hverken kvalitet eller motiv. Kvantiteten kan jeg så finde på at brokke mig over. :blink:

 

Det er dejligt at se billeder af hunde der morer sig sådan.:mrgreen:

HE HE. Nu er problemet med det old nordiske kamera som billederne er taget med at, fra jeg trykker på knappen og til billedet er taget går der 4-5 sekunder så man skal være meget heldig for at der er hunde på billederne eller for at hundene ikke er helt slørrede pga bevægelse

Link til indlæg
Del på andre sites

HE HE. Nu er problemet med det old nordiske kamera som billederne er taget med at, fra jeg trykker på knappen og til billedet er taget går der 4-5 sekunder så man skal være meget heldig for at der er hunde på billederne eller for at hundene ikke er helt slørrede pga bevægelse

 

Ha, det kender jeg alt for godt, jeg har fået adskillige billeder af div. skovbunde, græsplæner, træer osv. :lol:

 

Jeg må altså lige give Ascha ret, jeg synes også at der var for få ;-) Så I bliver jo nok nødt til at gentage succeen så vi bliver stillet tilfredse herinde a035.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

;-)

 

Der er jo ikke sååå langt. Har du bil? så kunne du jo bare kikke forbi engang ved lejlighed ;-)

 

Jo, jeg har heldigvis bil (med auto. klima und alles :blink:) - men Cille kan ikke så godt lege med andre hunde - hun er alt for dominant, så jeg må vente til jeg har en mere legevenlig hund :neutral:

 

Det lyder som en rigtig god ide, du ringer bare når du har fundet huset så kommer vi og hjælper med at bære dine møbler ind :-D

 

Dét skal jeg huske ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...