Hop til indhold

Pels pleje.


Gæst Saaby
 Share

Recommended Posts

Gæst Saaby

Hejsa. Har lige et par spørgsmål. Jeg har selv en Ambull, som har en ret kort pels. Men for tiden fælder han som en sindsyg. Er nødt til at støvsuge vores sofa hver dag. Det er noget med at han smider vinterpesen lige nu eller noget, men alligevel har jeg ikke set ham smide saa meget pels før.

 

Er der nogen der har nogle raad omkring hvordan man fjerner haarende paa han altsaa. Nogle rigtig gode børster eller noget. Han hader støvsugeren, saa den kan jeg ikke bruge. Vi har taget ham med paa stranden, og saa børste, det hjælper noget. Men hvis jeg klør ham efter der har jeg en ordenlig tot i haanden hehe.

 

hvad er godt til det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer

Kan han lide at svømme? eller bare komme ud i vandet?

 

En af mine labber fælder også helt grotesk lige nu, så når hun har været i vandet og er halvtør så børster jeg hende, og så får jeg mange flere hår børstet væk end jeg ellers normalt gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...
Gæst elsebeth

Hej,

 

jeg har en beagle som fælder året rundt i så store mængder at det ikke er til at holde ud - hvad kan jeg gøre????? Nogle gode råd ang foder, vitaminer, børster, hvad som helst bare det hjælper.

Hun er ellers sund og klør ikke så det er kun mig som det er et problem for - og mine møbler og tøj:-)

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med nogle råd.

 

Vh Elsebeths mor

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle dobberman ejerer på en udstilling bildte mig ind at et vaskeskind hårdt opvredet i vand kunne fjerne mange løse hår på kræene, hvis man gned dem med skindet. Om det er sandt aner jeg ikke, men det er da til at prøve...

 

 

en microfiberklud kan ihvertfald anbefales til at fjerne skidt og møg fra en korthåret hund - det er skræmmende at lige give hende en tur med den - selvom man har tørret fusser een gang på et håndlæde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Gør som jeg, brug støvsugeren på hunden

sæt en lille børste på støvfangeren og giv hunden en ordentlig tur med den

Laika elsker at blive nusset med den og det sparer enorme mængder hundehår på gulvet og fifaen slipper også for turen

og hunden er fin og ren bag efter

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...