Hop til indhold

Øv altså!


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Ha ha... det er lige før vi skal omdøbe den her tråd til reklamefremstød for Vilya-hvalpe :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Sorry..... :engel::genert:

 

Haha, ja, den titel ville være passende :klap:

 

Øv, øv først om 3 år - det var lang tid :cry:

 

Nå, men det kan vi snakke meget mere om lidt senere, for jeg kører mod Ishøj lige om lidt - så ses vi der :vinken:

 

Ja, det er lang tid :cry: Men mine forældre vil ikke have hund nr. 2, så det kræver, at jeg flytter hjemmefra til en billig god lejlighed + tjener penge nok til at forsørge 2 hunde (flytter tidligst, når det er mig muligt, at forsørge Møffe jo).

 

Og jep, vi ses! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 81
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gæst Malene Nielsen
Ja, faktisk som den eneste af mine! Hun farer ikke i armene på folk, men hvis de henvender sig til hende, sidder hun på deres fødder :mrgreen:

 

Havde jeg ikke tæver i forvejen (og hvis jeg ikke ville avle selvfølgelig) så ville jeg have hanhund!

 

Ja hanhunde er åbenbart glade for alle slags mennesker, ihvertfald vores - vist meget godt, at jeg er lidt bagtung, når jeg lufter alle 3 i snor, for hvis der kommer et menneske, der ser ud som om det vil snakke, så slår de alle tre 4-hjulstrækket til for at være den første og de slipper ikke offeret igen før 2. gang de får besked :hundifart:

Så er I advaret, hvis I skulle møde os :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Tjekkede lige en Bravo/Vilya parring på Anadune... 1 % indavl på 11 generationer - det er vel okay?

 

OG han bærer jo brunt :5up: Mulighed for chokoladekinder :lun: Ikke at det er afgørende, men klart et plus!

 

Hvordan er han at træne lydighed med?

 

Ja det helt OK :5up:

 

Ly..lyy..lydighed :confused: Hwa er det :roll:

 

Jeg har ikke rigtig trænet lydighed med ham - han skal jo være agilitystjerne! :genert:

 

Han kan alm. dagligdags lydighed, såsom dæk, sit, stå, plads osv, men egentlige lydighedsprogrammer er han ikke trænet i :vedikke:

 

Jeg aner intet om lydighed, så jeg ved ikke helt hvad du mener, hvis jeg skal være ærlig, men på en agilitybane er han smidig, ved at udvikle en fænomenal springteknik og hans slalom er ved at være topnice:5up:...og det efter 3 mdr´s. træning.

Han er godt vinklet, meget strømlinet at se på, meget energi, har meget flydende bevægelser og er viser allerede nu et godt flow og tempo.

 

Hvis du tænker på hans indstilling til at arbejde, så er han TOPmotiveret og meget 'på', som i glad, arbejdsivrig og ekstrem lærenem - det meste sidder i skabet 1. gang, så han både vil og kan.

Han er en meget stærk hund i psyken og indtil videre har det kun været et plus og det var også det jeg gik efter dengang og så er han heldigvis installeret med en 'tænd/sluk knap'

Han kan lide alt og alle - inkl deres hunde.

 

Han er skudsikker, nervefast og apporterer metal og så vil han hoppe til månen for en bold eller en godbid.

 

Han er en ret selvsikker hund på den positive måde og han er en hund man kun kan blive 'glad i låget' af, at arbejde med - han er intet mindre end min soulmate :hjerte:

 

Han bliver startet på får her i efteråret, så hans hyrdeinstinkt ved jeg ikke så meget om endnu.

Han skal udstilles her i sensommeren og så er planen, at han skal parre Laila C.´s Queenie (BorderTreasure´s Agility Queen) her i vinter - så der bliver jo en mulighed for at se små Bravo-pups :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det helt OK :5up:

 

Ly..lyy..lydighed :confused: Hwa er det :roll:

 

Jeg har ikke rigtig trænet lydighed med ham - han skal jo være agilitystjerne! :genert:

 

Han kan alm. dagligdags lydighed, såsom dæk, sit, stå, plads osv, men egentlige lydighedsprogrammer er han ikke trænet i :vedikke:

 

Jeg aner intet om lydighed, så jeg ved ikke helt hvad du mener, hvis jeg skal være ærlig, men på en agilitybane er han smidig, ved at udvikle en fænomenal springteknik og hans slalom er ved at være topnice:5up:...og det efter 3 mdr´s. træning.

Han er godt vinklet, meget strømlinet at se på, meget energi, har meget flydende bevægelser og er viser allerede nu et godt flow og tempo.

 

Hvis du tænker på hans indstilling til at arbejde, så er han TOPmotiveret og meget 'på', som i glad, arbejdsivrig og ekstrem lærenem - det meste sidder i skabet 1. gang, så han både vil og kan.

Han er en meget stærk hund i psyken og indtil videre har det kun været et plus og det var også det jeg gik efter dengang og så er han heldigvis installeret med en 'tænd/sluk knap'

Han kan lide alt og alle - inkl deres hunde.

 

Han er skudsikker, nervefast og apporterer metal og så vil han hoppe til månen for en bold eller en godbid.

 

Han er en ret selvsikker hund på den positive måde og han er en hund man kun kan blive 'glad i låget' af, at arbejde med - han er intet mindre end min soulmate :hjerte:

 

Han bliver startet på får her i efteråret, så hans hyrdeinstinkt ved jeg ikke så meget om endnu.

Han skal udstilles her i sensommeren og så er planen, at han skal parre Laila C.´s Queenie (BorderTreasure´s Agility Queen) her i vinter - så der bliver jo en mulighed for at se små Bravo-pups :-D

 

Det lyder bare SÅ godt - og dejligt med mulighed for at se små Bravissimoer :lun:

 

Lydighed viser lidt om hundenes arbejdsmoral, fordi det ikke er selvbelønnende på samme måde som f.eks. hyrdning eller agility - knokler en hund på en lydighedsbane, så kan de for det meste bruges til hvad som helst!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Det lyder bare SÅ godt - og dejligt med mulighed for at se små Bravissimoer :lun:

 

Lydighed viser lidt om hundenes arbejdsmoral, fordi det ikke er selvbelønnende på samme måde som f.eks. hyrdning eller agility - knokler en hund på en lydighedsbane, så kan de for det meste bruges til hvad som helst!

 

Det du siger om lydighed, kan jeg godt se pointen i :-)

 

Bravo er den type, som syntes det er fedt at få stillet opgaver - uanset type og evt belønning og skal vi lave den samme ting 50 gange, så er det fino fino med ham :5up:

Ellers må du jo komme og hejle ham igennem lydighedsprogrammet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...