Hop til indhold

Kender I sådan en hale?


vinhou
 Share

Recommended Posts

Nellies hale er lidt speciel. "Udenpå" er den helt sort, men på et område er der hvide hår indenunder, og halen føles lidt tykkere der. Når hun rejser børster og halen også bliver "forstørret" kunne det godt lidt ligne, at halen var en slange der havde slugt en mindre tennisbold. :blink: Der er ligesom sådan en kugle. Det er det eneste sted på kroppen, hun har hvid pels indenunder.

 

Jeg havde en teori om, at det var fordi hun engang havde fået halen i klemme i en dør eller lignende, men da min morbror og hans kone var i DK (de bor i Frankrig) med deres sorte labrador kunne hun fortælle, at deres hund har det samme på sin hale. Hun mente dog ikke, at det kunne skyldes at halen havde været i klemme.

 

Ergo må det jo være ganske normalt, når 2 af de 4 hunde der forefindes i familien har det. Det er jo 50% af alle hunde! Så må der være en forklaring på fænomenet. :mrgreen:

 

Hun er forøvrigt ikke øm eller noget, så det er et rent nysgerrighedsspørgsmål. Jeg indsætter lige et par billeder, så I kan se, hvad det er for noget skørt noget jeg snakker om. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg tror også at det er en kirtel... hårene omkring det område kan godt virke lidt stive i det, da der godt kan komme lidt sekret fra den.. det er dog ikke farligt:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...