Hop til indhold

Sidste køb...


Gæst
 Share

Recommended Posts

Nå men, nu elsker jeg at købe ting til Nelson (og til mig selv):oops:. Så jeg tænkte, om vi skulle have en tråd, hvor vi kan vise det sidste nye indkøb (til hund eller menneske...).

 

Jeg vil da gerne lægge ud. Nelson og jeg har i dag været på indkøb, og han fik denne her hurtta sele (i sort/brun).

 

- Så kom frisk med jeres nyeste indkøb.....

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 168
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jamen Sofus og jeg var i Østrand og kigge for ikke så længe siden, og her fandt vi et halsbånd med matchende snor til, så Sofus ikke længere kan vride sig ud af halsbåndet...

Det er ikke et han går med til daglig, det synes jeg er for farligt...:genert:

 

De har det desværre ikke på hjememsiden men det er lidt alla det her, bare ikke flettet, det er desuden sort med tydelige(mønster) syninger og smallere end det viste... Og så skulle han self. have en matchende snor:engel:

 

Halsbånd helkvæl lys brun 35 cm

 

Må tage et billed af det endag, for det er virkelig lækkert...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men, nu elsker jeg at købe ting til Nelson (og til mig selv):oops:. Så jeg tænkte, om vi skulle have en tråd, hvor vi kan vise det sidste nye indkøb (til hund eller menneske...).

 

Jeg vil da gerne lægge ud. Nelson og jeg har i dag været på indkøb, og han fik denne her hurtta sele (i sort/brun).

 

- Så kom frisk med jeres nyeste indkøb.....

 

/Mette

Jeg synes at når du lover billeder, så skal det være med Nelson og selen sammen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg var ude og købe hundemad, købte jeg også lige noget boldlegetøj til Møffe - sådan nogle to her (så vi kan lege "dead and alive"):

 

[media]http://www.kenjan.dk/webshop/images/upload/1803/08-1803-055.jpg[/media]

 

Åhr ja, og inden Pinpoynter måske også kommer efter mig :mrgreen: Det blev dog ikke så godt, svært at tage billeder af en legende hund, når den bare vil ligge ned og gnave i legetøjet, hvis man ikke forsøger at fange den :mrgreen: Men det her blev det bedste:

 

[ATTACH]29855[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes at når du lover billeder, så skal det være med Nelson og selen sammen :engel:

 

Billede kommer i morgen.... Var jo lige på vej ud af døren, da jeg fik ideen til denne tråd. Men skal nok tage billede af den lille orm med ny sele på.:-D

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja, jeg havde lige glemt, at jeg havde købt denne kurv til Nelson... Den er fra Ikea, og han har den i stuen, hvor han aldrig sover i kurven men bruger den til at lege/tygge i.

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

det sidste vi har købe er Röskva´s hundetegn. fra www.hundetegn.com

 

det er det enste bling bling kærsten gik med til :blink:

 

Super fint. Jeg må vente med al den slags bling, til vi får en tæve. Men så skal den også ha hele armen med bling halsbånd, skilt, showline mm. Glææææder mig. Nelson må kun eje maskuline ting, så han har nitter i stedet. :oops:

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Röskva
Super fint. Jeg må vente med al den slags bling, til vi får en tæve. Men så skal den også ha hele armen med bling halsbånd, skilt, showline mm. Glææææder mig. Nelson må kun eje maskuline ting, så han har nitter i stedet. :oops:

 

/Mette

 

har lige fået et rødt hjerte af mine forældre, som kan lyse når det er mørkt.

det vil kæresten sku ikke gå med :shock: det er for piget...så når han går nat tur, så bliver den taget af, han syntes det er nok at han en lille bitte hund med krøller og bling bling halsbånd hihihi:stupid: MÆND !

hade aldrig troet at min kæreste skulle gå mere op i hunde tilbehør/div end mig hihihi :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Rikke Bruun

Kan se at rigtig mange har købt seler i alle mulige afskygninger.... :hmm:

 

Jeg har aldrig helt forstået meningen med seler fremfor halsbånd - min tanke er lidt at det da må genere hunden mere og give mindre bevægelsesfrihed med sele frem for halsbånd.

 

Ofte ser man også folk blive trukket efter deres hund mere eller mindre ude af kontrol i netop seler - hvor dyret kan få ekstra magt og kraft.

 

Så pleace - hvorfor vælger så mange at købe seler i tiden????

 

Mvh

 

Rikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se at rigtig mange har købt seler i alle mulige afskygninger.... :hmm:

 

Jeg har aldrig helt forstået meningen med seler fremfor halsbånd - min tanke er lidt at det da må genere hunden mere og give mindre bevægelsesfrihed med sele frem for halsbånd.

 

Ofte ser man også folk blive trukket efter deres hund mere eller mindre ude af kontrol i netop seler - hvor dyret kan få ekstra magt og kraft.

 

Så pleace - hvorfor vælger så mange at købe seler i tiden????

 

Mvh

 

Rikke

 

Til hverdag går Nelson med halsbånd og snor, og han trækker slet ikke. Men ind i mellem skal vi steder hen, hvor jeg ved han vil være SÅ ivrig, at selv de bedste godbidder ikke kan lokke til at' gå pænt'. De tidspunkter får han sele på. Det er fx på vej til ringtræning (ikke til alm. træning, der er han rolig) og så på stranden. Men selen skal selvfølgelig passe hunden, så den ikke generer, og man skal jo alligevel øve at gå pænt..

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt nyt foder til Anton, så jeg er spændt på hvad han siger til det. Håber det bliver leveret på mandag.

 

Det får Nelson, og han kan godt li' det.. :-)

 

Nå, nu fik jeg endelig taget et billede af Nelson med selen på. Billedet er taget på herrens favoritplads i huset. Det øverste trappetrin, så han kan holde øje med vejen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det får Nelson, og han kan godt li' det.. :-)

 

Nå, nu fik jeg endelig taget et billede af Nelson med selen på. Billedet er taget på herrens favoritplads i huset. Det øverste trappetrin, så han kan holde øje med vejen...

 

Det lyder godt, håber Anton er enig :-D

 

Han ser fin ud med sin sele på :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:vores sidste køb var vist stoffodbolden her fra Ikea til 25 kr den har godt nok været et hit! :mrgreen:

 

Den har jeg også lige købt i dag...:mrgreen::5up:

 

Var på besøg hos Otto i går og der legede han med en stor læderfodbold... eller... dvs... Syntes det var en fest, når vi trillede den afsted, så løb han efter den og gøede helt vildt.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...