Hop til indhold

SØGER EN PLEJEFAMILIE TIL MIN DEJLIGE KING CHARLES


Gæst Min-Noah
 Share

Recommended Posts

Gæst Min-Noah

Hej med jer søde mennesker ..

 

Jeg skriver med blødende hjerte og håb om at nogen med hjerter af guld vil hjælpe mig og min hund Noah som er en cavalier king charles spaniel på 1,5 år.

 

Folk som kender Cavalier King Charles Spaniel, ved at dette er den sødeste nemmeste og mest kærlige hund man overhovedet kan ønske sig, man får så ubetænget meget kærlighed at man ikke skulle tro dette var muligt :lun:

Noah giver så meget + en masse ekstra.

 

Jeg starter på studie i september, og er derfor nødsaget til at skulle bruge meget tid på lektier og mit studie, derfor får jeg brug for hjælp til Noah, da jeg ikke vil kunne være så meget om ham som jeg plejer.

På ubestemt tid vil jeg have brug for en kærlig familie som kan tilbyde noah et dejligt og trygt hjem, en familie der vil passe på ham, lege med ham, og give ham den opmærksomhed som jeg ikke vil kunne tilbyde ham.

Jeg vil selvfølgelig betale for ALLE hans omkostninger osv.

 

 

Noah er en EKSTREM trofast, kærlig, legesyg, selvstændig hund med et stort hjerte, han elsker at slappe af, leg i haven og hyggen med familien, han knytter sig utroligt meget til sin familie og er meget loyal.

Han elsker gå ture og udfordringer og giver mig personligt så meget glæde i min hverdag, han hverken gøer eller strinter indenfor, han er godt opdraget og en meget rolig hund med et perfekt sind.

I må meget gerne have en have da Noah elsker leg, og gå ture er også dejligt syntes han.

Jeg skal have mulighed for at se Noah når dette ønskes og i må meget gerne bo tæt på københavn, så han ikke er for langt væk ;)

Når jeg får mit overskud tilbage, vil jeg selvfølgelig gerne have min lille dreng igen .. Det er vigtigt der er kemi mellem os og at vi kan ses nogle gange med Noah inden studie start.

 

Kan kan kontaktes på e-mail : [email protected]

eller tlf : 26123443 ..

 

Jeg håber at i vil hjælpe og jeg garantere at i får megen glæde af min skønne hund :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

En plejefamilie, der skal "adoptere" en hund i en længere periode og derefter levere hunden tilbage vil ihvertfald vide to ting:

 

1) Hvad regner du med at tilbyde af betaling for pasningen. Altså ikke at du vil dække dyrlægeregninger, men hvad du vil betale for al den ekstra tid og stimulans hunden har brug for som passer skal tilbyde.

 

2) Hvad er tidsfristen på pasningen?

 

Hvis du regner med at du kan få nogen til at passe din hund for dig, åbne deres hjem for dig når du har lyst til at se hunden, gøre det på ubestemt tid og uden betaling - jamen så kan jeg næsten love dig at dit eneste bet er at finde en i din allernærmeste familie der kan gøre det.

 

Det er ikke for at være ond eller pessimistisk - men du skal også være klar over at hvis du overlader din hund til en fremmed (især over så lange perioder) og de ikke er interesserede i at give dig din hund igen, så er der ingen hjælp at få - heller ikke hos politiet. Du har overdraget hunden frivilligt.

 

Synes den bedste løsning for hunden (hvis du mener du ikke kan magte den) ville være at finde den et godt blivende hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Noah er godt nok smuk!

 

Jeg har selv en cavalier, som jeg er nødt til at finde et nyt hjem til, og jeg er meget obs på at det skal være et hjem, hvor jeg aldrig skal se ham mere. Netop fordi han ikke vil kunne forstå at jeg kommer en gang imellen. Jeg er sikker på at han ville gå og vente på at blive hentet igen hver gang jeg besøgte ham.

 

Hvis din Noah er så trofast som du skriver, tror du så i det hele taget han vil egne sig til at skifte hjem med jævne mellemrum?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke at du kan få tid til ham alligevel, jeg kender/har kendt rigtig mange der studerer, samtidig med at de eksempelvis har børn, og det kræver jo en del mere, end en hund.

Du kunne måske finde en familie, der vil passe ham de dage, hvor det brænder mest på, men en "halv omplacering" er måske ikke det smarteste, hverken for dig, hund eller ny familie, det bliver nemt noget rod, for alle parter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Noah er en smuk hund, og jeg er ikke i tvivl om han kan være nem,(jeg har selv en Cavalier) tror du ikke det var bedre om du kunne få en bekendt/famm. eller bare finde en der evt ville gå en tur med ham mod betaling en gang imellem,du må da også skulle ha et frirum indimellem som du så må bruge på Noah, eller som andre her skriver, finde et nyt fast hjem, selv om det må være slemt at skulle sige farvel,:megaked: det med at flytte rundt med Noah kan nemt give ham stress,

( her er også dage hvor der ikke sker meget for Bella, det klarer hun fint, bare hun må være i nærheden af mig,)

håber du finder en god løsning for jer begge. pøj pøj

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Min-Noah

Jeg tror evt. at jeg vil finde en der kan komme og være sammen med Noah eller et sted hvor noah kan være når jeg skal en masse ..

Jeg kan sagtens se at det bliver noget rod for alle parter, men er heller ikke villig til at give slip på Noah og finde et nyt hjem til ham, så vil jeg hellere finde en anden løsning. Man elsker jo sin hund højere end noget andet ..

 

Mange tak for jeres søde kommentar ang Noah :hjerte:

Han er virkelig også vidunderlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

vil lige smide en kommentar ind her :)

 

jeg er selv dyrlægestuderende, begynder på det 4. år her efter sommer- det betragtes som et af de hårdeste studier, men jeg har pt. to katteog hvis man måtte have hund her ville der ikke gå længe inden bestanden blev forøget...

 

jeg har arbejdet en halvanden års tid nu som hundelufter ved siden af studiet, og har flere gange hjulpet familier/enkeltpersoner gennem perioder hvor det kneb med at nå hjem og lufte deres hund, eller hvor der bare ikke var tid til at give hunden de lange ture....

 

så hvis du alligevel var indstillet på at betale lidt for en plejefamilie, hvad så med at beholde ham selv, og hyre en til at lufte ham når det kniber ekstra - kan garrantere dig for at hvis jeg ikke selv kan (afhængig af skema og hvor du bor) så er der muligvis en anden dyrlægestuderende tidligere i studiet der kan :)

 

jeg startede selv med gratis luftning da jeg sådan savnede min egen afdøde hund så tror der er flere muligheder :)

vh louise

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...