Hop til indhold

Hej allesammen


Gæst kucing
 Share

Recommended Posts

Gæst kucing

Så er det vist min tur til at præcentere mig.

Mit navn er Stine og jeg er 35 år og bor på Nørrebro med mine 4 chihuahua piger. Har en enkelt chidreng men han er udstationeret.

Jeg er fuldstændig vild med racen og læser alt hvad jeg kan få fat på om den!

Jeg er i DHL og udstiller og opdrætter. Har en tæve der skal føde for første gang om et par dage så glæder mig helt vildt!:mrgreen:

Jeg har haft hund hele mit liv og for 3 år siden faldt min kærlighed på chihuahuaen. Den ene hund blev til en mere osv. Jeg tror jeg kunne blive ved hvis ikke det var fordi jeg bor i lejlighed og det derfor sætte en naturlig begrænsning for hvor mange jeg kan have;-)

Det er langhårede piger jeg har og de 3 af dem kommer for en stor opdrætter i Rusland og den sidste pige er en lille Tysker:blink:

Min hanhund er fra et opdræt i Danmark. Det var vist lidt om mig og mine vuffer. Spørg endelig hvis der er noget i vil vide. Glæder mig til at bruge siden. Den er bleve anbefalet af Vivi herinde som er meget glad for siden!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Stine, nu fandt jeg dig :-D

Velkommen til, dejligt med endnu en chi-ejer!

 

Må jeg godt skrive at det er dig der er initiativtager til chihuahua-træffene i Valby?

Det synes jeg nemlig er rigtig flot at du gider have besvær med :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
Hej Stine, nu fandt jeg dig :-D

Velkommen til, dejligt med endnu en chi-ejer!

 

Må jeg godt skrive at det er dig der er initiativtager til chihuahua-træffene i Valby?

Det synes jeg nemlig er rigtig flot at du gider have besvær med :-)

 

Velkommen til Kucing (næsten hovedstaden i Sarawak..hehe)a1099.gif

Vi har da sikkert set hinanden i søndermarken så, går udfra det er de træf der hviskes om:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kucing

Vivian: Du kan tro du godt må skrive det:-)

Luxdog: Ja jeg har boet i Indonesien så har taget lidt skade:5up:

Linda-Hvid: Jeg lover jeg nok snart skal komme med billeder men er lige blevet mormor så det hele har været lidt hektisk (MEGET)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...