Hop til indhold

olie


martin
 Share

Recommended Posts

jeg har gået meget og tænkt på hvilken olie jeg skal give mine hunde.

 

Velcote som er fremstillet af koldpressede afrikanske nødder tilsat hvedekim- og hørfrøolie.

og rød tobis olie.

jeg giver dem ik det der står på flaskerne da jeg ik vil give dem meget af det vil heller give lidt hver dag i stedenfor

 

men vil gerne væksle lidt mellem olierne

 

så jeg tænkte på at købe solsikke olie ØKO koldprasset og laxe olie også.

altså ik det hele hver dag men den ene den ene dag og så den ande næste dag for at væksle mellem dem så de bliver dakket ind med noget forskæliget hver dag lige som kød. og så de ik for for mange tung metaller gennem laxe olie

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers er Royal Jelly olien fra Isle of dogs fantastisk:5up:... Freya har ALDRIG fældet så lidt som hun gør nu, og selvom hu n er i fæld skinner hendes pels.:lun:

 

Hvor køber du det?

Har prøvet at Google det, men der kommer kun shampoo med olie og andre pelsplejeprodukter frem. Har du evt. et link?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor må de ikke få vindruekerneolie? Mine har, hvis jeg har manglet, fået økologisk koldpresset solsikkeolie, som egentlig er til madlavning :5up: Ellers får de OMEGA3 fiskeolie fra Olivers.

Måske et lidt dumt spørgsmål, men er der ikke vindruer i vindruekerneolie? :genert:

Så er det sikkert derfor de ikke må få det, hunde kan jo ikke tåle vindruer! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet

Lakse olie og andre olier kan godt farve pelsen.

eks gøre en hvid golden rødlig ikke overdrevent, men markeret:genert:

Efter Izzy for omega3 laksebaseret fra olivers er han blevet rød og ikke katanje som hun er uden ekstra tilskud.

:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Hvor køber du det?

Har prøvet at Google det, men der kommer kun shampoo med olie og andre pelsplejeprodukter frem. Har du evt. et link?

 

jeg køber det hos Topdogz

 

ISLE OF DOGS

 

først er der en masse champoo og conditioner, men nederst på siden er der den som hedder no. 91 Royal Jelly Coat Supplement:5up:

 

Karla kan ikke lide laks :vedikke: og nægter dermed også lakseolie... hun får lidt økologisk hørfrøolie engang imellem, men det er så det... synes dog den Freya snakker om, lyder interessant....

 

Jeg synes ihvertfald at det virker:5up:... jeg brugte før livets olie, men denne her kan ses i pelsen:5up:.. den skal dog have tid til at virke da den ikke fedter huden eller pelsen, men arbejder sig indefra og ud.. men efter et par måneder kan det ses.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...