Hop til indhold

løbe på vandet...

Gæst PiaB
 Share

Recommended Posts

... det kan Zentha :5up:

Vi tog til stranden i håb om, at tyskerne ikke havde invaderet stranden allerede, men kun lige på en lille plet turde jeg slippe Zentha fri så hun kunne få sig kølet lidt ned i vandet

266ad4bf.jpg

resten havde tyskerne taget... :damn: så på med snoren igen...

så vi vendte egentligt snuden hjemad igen, da jeg kom i tanke om et andet lille godt sted ude langs Agger Tange, ved noget som er lokalt kendt som "nyhavn" :5up:

Den ene side er det dumt at lade hunden løbe, for det er fuld af fugle og deres reder - og sæler... men ud mod vest, på den anden side er det et lille indhug, hvor fiskere har lidt både og der er "ok" til hunden at lege lidt.

Det er ikke badevand for mennesker skal det så siges - det er for farligt på den side af tangen! men til en vandglad hund er det perfekt :banan:

0df7f028.jpg

Zentha var i starten liiiidt sådan "det hele til mig? :shock::D " og turde ikke helt springe i...

aa54063d.jpg

men så kom det alligevel:banan:

8fa3a2f6.jpg

7315bcce.jpg

765bcd83.jpg

4e6238fd.jpg

1c6f2b2c.jpg

lidt jagthund er man stadig selvom man er vandglad - der var jo en lille bitte fisk:lol: det er første gang jeg har set hende tage bare en smule halvvejs stand for fisk:lol:

353571b0.jpg

men ikke mere end man skal ud og løbe på vandet

a5484f99.jpg

6d63f8ba.jpg

1a8aa8f5.jpg

70bb51f1.jpg

aa41c397.jpg

(hurra for lavt vand :lol: )

vandmonsteret var glad OG træt da jeg kaldte på hende og vi kørte hjem igen

12c9e868.jpg

549623ca.jpg

Link til indlæg