Gæst PiaB Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 ... det kan Zentha :5up: Vi tog til stranden i håb om, at tyskerne ikke havde invaderet stranden allerede, men kun lige på en lille plet turde jeg slippe Zentha fri så hun kunne få sig kølet lidt ned i vandet resten havde tyskerne taget... :damn: så på med snoren igen... så vi vendte egentligt snuden hjemad igen, da jeg kom i tanke om et andet lille godt sted ude langs Agger Tange, ved noget som er lokalt kendt som "nyhavn" :5up: Den ene side er det dumt at lade hunden løbe, for det er fuld af fugle og deres reder - og sæler... men ud mod vest, på den anden side er det et lille indhug, hvor fiskere har lidt både og der er "ok" til hunden at lege lidt. Det er ikke badevand for mennesker skal det så siges - det er for farligt på den side af tangen! men til en vandglad hund er det perfekt :banan: Zentha var i starten liiiidt sådan "det hele til mig? " og turde ikke helt springe i... men så kom det alligevel:banan: lidt jagthund er man stadig selvom man er vandglad - der var jo en lille bitte fisk:lol: det er første gang jeg har set hende tage bare en smule halvvejs stand for fisk:lol: men ikke mere end man skal ud og løbe på vandet (hurra for lavt vand ) vandmonsteret var glad OG træt da jeg kaldte på hende og vi kørte hjem igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Dejlige billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Læææækre billeder! Nu længes jeg jo endnu mere efter en tur til vandet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 :klap: Super herlige billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Juli 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2010 Skøøøønt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts