Hop til indhold

Endnu en tur til Munkebjerg Skov


ridiger
 Share

Recommended Posts

Kan se der er lidt andre med en sidste gang, så vil bare lige informerer om at Dumle ikke må få godbidder af andre og at det godt kan være vi holder os lidt i baggrunden i starten. Det er altså ikke fordi vi ikke gider jer, men fordi Dumle lige skal have lov at se det hele lidt an og hilse på en hund ad gangen :blink:

 

Cajsa bliver sikkert også lidt overvældet over alle de nye hunde, så vi tager det også stille og roligt. Hun bliver som regel mere modig når det foregår i hendes tempo ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst MarieMV

Det lyder bare som et rigtig godt arrangement =)

 

Frida er en krudtugle for tiden så jeg er ret sikker på at hun nemt klare turen, og ellers kan hun jo lyftes, så hvis vi får mulighed for det vil vi meget gerne med =)

 

Jeg skal lige havde helt styr på transport og sådan da kæresten har fået noget overarbejde og måske skal bruge bilen (noget med en trailer) =(

 

Hvor mange "tilmeldte" er i oppe på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan se der er lidt andre med en sidste gang, så vil bare lige informerer om at Dumle ikke må få godbidder af andre og at det godt kan være vi holder os lidt i baggrunden i starten. Det er altså ikke fordi vi ikke gider jer, men fordi Dumle lige skal have lov at se det hele lidt an og hilse på en hund ad gangen :blink:

 

Og sheila er ligesådan:mrgreen: bortset fra det med godbidder, det må hun godt, det er bare ikke altid hun gider:blink: Så vi har det fint med at danne bagtrop og hilse lidt af gangen, hvis overhovedet for hendes vedkommende. Det er lidt forskelligt fra dag til dag. Mysla vil gerne hilse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har redigeret i start indlægget, så man kan se hvem der kommer. :5up:

 

Louise_L har meldt afbud :cry: men der kommer andre til :klap:

 

Er der nogle som køre forbi Vejle trafikcenter, som kan have en med????

 

Sig lige til hvis du stadig ikke har fundet nogle imorgen. For hvis du kan holde en møg beskidt bil ud (og jeg mener virkelig møg beskidt) og kan sidde på forsædet med hund, så kan det være vi kan have jer med og jeg kan sidde på bagsædet med Dumle.

Nu ved jeg ikke lige hvor vi kører henad og Dumle er ikke helt vild med fremmede i hans bil, men om ikke andet kan det være jeg kan lokke Bjørn til at sætte os af og hente jer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sig lige til hvis du stadig ikke har fundet nogle imorgen. For hvis du kan holde en møg beskidt bil ud (og jeg mener virkelig møg beskidt) og kan sidde på forsædet med hund, så kan det være vi kan have jer med og jeg kan sidde på bagsædet med Dumle.

Nu ved jeg ikke lige hvor vi kører henad og Dumle er ikke helt vild med fremmede i hans bil, men om ikke andet kan det være jeg kan lokke Bjørn til at sætte os af og hente jer :blink:

 

Ellers så kan jeg nok også finde vej til Vejle Trafikcenter - kommer sydfra, så jeg ved ikke om det er en stor omvej.

 

Liva har ikke noget imod andre hunde i hendes bil (så længe de ikke hedder Sherlock og forsøger at humpe hende inde i bilen) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sig lige til hvis du stadig ikke har fundet nogle imorgen. For hvis du kan holde en møg beskidt bil ud (og jeg mener virkelig møg beskidt) og kan sidde på forsædet med hund, så kan det være vi kan have jer med og jeg kan sidde på bagsædet med Dumle.

Nu ved jeg ikke lige hvor vi kører henad og Dumle er ikke helt vild med fremmede i hans bil, men om ikke andet kan det være jeg kan lokke Bjørn til at sætte os af og hente jer :blink:

 

Jeg takker for tilbudet, men jeg tror at jeg fedter for Dorte :blink:

Det har dog ikke noget med den beskidte bil at gøre :oops: men syntes at det er syndt for Dumle og Bubber hvis det allerrede måske går galt mellem dem i bilen og Bjørn skal ikke køre to gange.

 

Ellers så kan jeg nok også finde vej til Vejle Trafikcenter - kommer sydfra, så jeg ved ikke om det er en stor omvej.

 

Liva har ikke noget imod andre hunde i hendes bil (så længe de ikke hedder Sherlock og forsøger at humpe hende inde i bilen) :mrgreen:

 

Fedte..... fedte..... :engel:

 

Sender dig lige en pb :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MarieMV

VI ER MED!

 

Kæresten skal slet ikke arbejde alligevel og vil meget gerne med på turen, så vi kommer Robert, jeg og Frida. Vi er begge på "kaffe-vognen" hehe...

 

Er der nogle der tager boller med? Ellers vil jeg gerne bage nogle... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig til at møde Jer alle imorgen :5up:

 

Er der nogle som tager kamera med.... :blink:

 

Tak i lige måde :-)

 

Jeg kan tage kamera med igen. Det tager ikke de bedste billeder i skoven, men hvis jeg nu klikker løs, kan der vel blive et par gode :blink: Og ude i det fri plejer det være ok.

 

Vi ses i morgen allesammen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er noget misundelig på alle jer der skal afsted i morgen og have en hyggelig tur :-D

 

Men det vil jo selvfølgelig være synd for de hanhunde der er med :mrgreen:

 

Ja det kan jeg godt forstå, øv også det skulle falde sammen med gåturen. Men vi må lave en ny hvor I kan være med ellers :-)

 

Jeg ved ikke hvordan de andre hanhunde, der skal med har det med løbske tæver.

 

Enzo er 9 mdr og har fundet ud af at tæver i løb er dejlige, men jeg tror (!) ikke han er så slem, at det vil ødelægge vores tur, så hvis de andre er ligeglade, så er vi ikke i vejen for din deltagelse..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kan jeg godt forstå, øv også det skulle falde sammen med gåturen. Men vi må lave en ny hvor I kan være med ellers :-)

 

Jeg ved ikke hvordan de andre hanhunde, der skal med har det med løbske tæver.

 

Enzo er 9 mdr og har fundet ud af at tæver i løb er dejlige, men jeg tror (!) ikke han er så slem, at det vil ødelægge vores tur, så hvis de andre er ligeglade, så er vi ikke i vejen for din deltagelse..

 

Tjah altså Dumle har boet med en tæve i løbetid i to uger nu (ikke højløbsk endnu) og han har klaret det til UG. Kan sagtens forstå at lade hende være i fred så længe det er gåtur i snor.

Det eneste der er er at han bliver lidt mere sur på andre hanhunde, men han vil kun have godt af at finde ud af at han godt kan omgåes andre hanner mens der er en lækker dame og Enzo er jo den perfekte til opgaven så, for Dumle eeeeelsker Enzo :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

så, for Dumle eeeeelsker Enzo :lol::lun:

 

Enzo er blevet et par mdr ældre - han er stadig sød, men godt nok også lidt mere fræk. Så håber stadig at Dumle vil elske Enzo. Mon ikke hvis det foregår ligesom sidst. Vi glæder os i hvert fald til at se jer!

 

 

Det er sødt af jer, men der kommer også andre hanhunde, og vil ikke risikere at ødelægge det for andre. Nu har jeg selv hanhund :blink:

 

Vi må bare arrangere en ny tur snart igen så :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...