Hop til indhold

Wee, Chivas får travlt

Aussiepower!
 Share

Recommended Posts

Sådan cirka 2½-3 år senere end egentlig planlagt, skal Chivas og jeg nu til at gå til agility :banan:

Det var oprindeligt planen at han også skulle løbe agility, men desværre har jeg hidtil ikke haft mulighed for det, grundet manglende transport, men nu skal vi takket være Linda, endelig igang til august, bedre sent end aldrig :mrgreen: Og det bedste er at vi skal gå sammen med Linda og Koda, det bliver så hyggeligt, så nu skal jeg så bare lige have gjort lidt ved formen og kondien, så er vi klar :mrgreen:

Og udover agilityen, så har Linda åbenbart fundet ud af at hun ikke har nok at se til når hun er til LP og rallyprøver med Koda, så nu har hun fundet på at hun gerne vil prøve at tage nogle rallyprøver med Chivas :lol:

Hvilket passer mig glimrende, så er jeg fri for at skulle forsøge at fjumre mig rundt i den skilteskov :genert: Og så regner jeg naturligvis med at hun sørge for at få Chivas kvalificeret til DM i Rally begynderklassen til næste år :engel::mrgreen:

Og derudover, så knokler *host host* jeg naturligvis med Chivas i eliteklassen i LP, så han får vist nok at se til, den lille pølse :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Glæd dig :-) Jeg tror i vil elske det rigtig meget.

Caia og jeg skal også starte til Agility til august, og jeg glæder mig som et lille barn! Det bliver sjovt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæd dig :-) Jeg tror i vil elske det rigtig meget.

Caia og jeg skal også starte til Agility til august, og jeg glæder mig som et lille barn! Det bliver sjovt...

Det ved jeg at jeg vil :blink: Jeg løb agility med Flica da hun var ung og smuk (eller i hvert fald ung :mrgreen: ), men det er 3-3½ år siden hun blev pensioneret fra agilitybanen, så det føles jo som evigheder siden og jeg er overhvodet ikke opdateret på hvad der forgår i agilityverdenen mere, så det blever en helt ny verden der skal åbnes op for igen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det ved jeg at jeg vil :blink: Jeg løb agility med Flica da hun var ung og smuk (eller i hvert fald ung :mrgreen: ), men det er 3-3½ år siden hun blev pensioneret fra agilitybanen, så det føles jo som evigheder siden og jeg er overhvodet ikke opdateret på hvad der forgår i agilityverdenen mere, så det blever en helt ny verden der skal åbnes op for igen :-D

Hehe :-) Vi skal vist kridte skoene i denne sæson.. Jeg kender intet til AG. Men jeg er sikker på at jeg nok skal få bare lidt styr på hvad det vil sige at løbe AG. Derudover starter jeg som føl i klubben, hvilket nok også hjælper mig en smule...

Glæder mig til at få up dates på hvordan det går jer:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe :-) Vi skal vist kridte skoene i denne sæson.. Jeg kender intet til AG. Men jeg er sikker på at jeg nok skal få bare lidt styr på hvad det vil sige at løbe AG. Derudover starter jeg som føl i klubben, hvilket nok også hjælper mig en smule...

Glæder mig til at få up dates på hvordan det går jer:banan:

:-D

Hi hi, jeg forstiller mig at det bliver noget med 18. august, der starter vi.....................og 10. mdr. senere: Chivas tør nu tage balancebommen uden støtte :lol: Han er, eller i hvert fald har været, lidt af en kylling med den slags ting, så jeg regner næsten med at vi nok vil være at finde på begynderholdet ind til han skal til og pensioneres :engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Hi hi, jeg forstiller mig at det bliver noget med 18. august, der starter vi.....................og 10. mdr. senere: Chivas tør nu tage balancebommen uden støtte :lol: Han er, eller i hvert fald har været, lidt af en kylling med den slags ting, så jeg regner næsten med at vi nok vil være at finde på begynderholdet ind til han skal til og pensioneres :engel::lol:

Bare vent - Ham Chivas lækker mås skal sku nok vise sin mor at han tør lidt af hvert...:mrgreen:

Jeg får nok at se til, Caia er temmelig frygtløs, ekstrem hurtig, og tager beslutninger på egen pote, så jeg skal være endnu hurtigere end hende, og meget meget dygtig til at handle hende eller hvad det liiige hedder. Puha!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare vent - Ham Chivas lækker mås skal sku nok vise sin mor at han tør lidt af hvert...:mrgreen:

Jeg får nok at se til, Caia er temmelig frygtløs, ekstrem hurtig, og tager beslutninger på egen pote, så jeg skal være endnu hurtigere end hende, og meget meget dygtig til at handle hende eller hvad det liiige hedder. Puha!!!!

Ja, nu må vi se, det skal i hvert fald nok blive sjovt, og for min skyld gør det ikke så meget hvis han er lidt tid om at komme op i tempo på banen, så har jeg måske bare en lille chance for at nå at komme lidt i form så jeg kan følge lidt med :genert:

Bare han ikke udvikler "udpræget-tunnel-symdrom" i samme grad som Flica, så er jeg glad :mrgreen:

Det bliver spændene at høre hvordan det kommer til at gå med Caia også :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, nu må vi se, det skal i hvert fald nok blive sjovt, og for min skyld gør det ikke så meget hvis han er lidt tid om at komme op i tempo på banen, så har jeg måske bare en lille chance for at nå at komme lidt i form så jeg kan følge lidt med :genert:

Bare han ikke udvikler "udpræget-tunnel-symdrom" i samme grad som Flica, så er jeg glad :mrgreen:

Det bliver spændene at høre hvordan det kommer til at gå med Caia også :-D

Tog Flica altid tunnelen eller hvad ? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tog Flica altid tunnelen eller hvad ? :oops:

Ved en hver lejlighed hun fik :roll: Damm, hvor jeg knoklede med at få hende uden om den tunnel, når hun ikke skulle i den, tunnelen er bare det fedeste i verden hvis man spørg Flica :rolleyes::mrgreen:

Hun har præsteret ved en konkurrence, hvor start og mål var samme sted, ved start der skulle hun to spring ligeud og så et spring vinkelret for til venstre, ved målet når man kom inde fra banen, skulle hunden igennem posen og så over de to spring lige ud, der da vi skulle starte, der tog hun de to spring lige ud, fortsatte op langs posen og løb igennem den tilbage mod start :stupid: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

det bliver da spændende og travlt for Chivas :mrgreen: Vi glæder os til endnu en agility-entusiast melder sig på banen :5up:

Og så skulle jeg hilse og sige fra Karla, at der intet er i vejen med en smule "tunnelsyn" :lol:

Ha ha, jeg håber nu at Chivas vil være bare en smule mere afdæmpet med hensyn til tunnel-kærlighed :mrgreen:

Men Joya er skam allerede en udmærket kandidat til tunnelsymdrom, hun har prøvet det nogle gange til hvalpetræning, og er ganske uimponeret af både tunnel og pose, det er bare skægt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites