Hop til indhold

Projekt: "Luk røven Izzie"


Tonks
 Share

Recommended Posts

Gæst BellaDiva
Er lige kommet hjem efter en tur igennem byen :klap:

 

Nede ved havnen mødte vi en dsg, som hun lige nåede at få hylet af :rolleyes: så mødte vi en LØS dsg :stupid: ingen reaktion!

 

Så mødte vi en mops hvalp, hun sagde ikke et kuk :5up: og hilste pænt.

 

Så mødte vi en golden, jeg fik hendes opmærksomhed inden og gik med en frolic foran snuden på hende. Ikke en lyd!

 

Bagefter mødte vi en blanding af en art, som kom ud af ingenting. Izzie var tavs som graven :klap:

 

Det var først på vej hjem igen da vi mødte en voksen mops, at hun hylede lidt. Men tror det har mere at gøre med at den manglede et øje og gryntede som en gris :lol:

Men det var først da vi kom HELT tæt på! :5up:

 

Er MEGET stolt af min lille genihund :lun::yeah:

 

 

Hold da op, hun fanger hurtigt pointen hende Izzie :klap: Super flot.

 

- For at trøste lidt så er der altså også mange hunde der reagerer mærkeligt på Bella, - hun grynter godt nok ikke, eller mangler øjet for den sags skyld, men tror at udseendet gør hende lidt svær at læse. :lol: Det er vidst helt normalt..

 

Vi kæmper stadig, men er kommet frem til at vi udelukkende skal bruge pølsebidder og skinketern. Alt andet er simpelthen ikke fristende nok, så vil hun hellere gø af de dumme hunde. :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Dét gjorde det nemlig :5up: hun var SÅ dygtig! Sagde ikke en lyd hele dagen...jo brummede lige let af en nærgående hund :blink: men ellers var der intet.

 

Hun var faktisk den bedst opdragne hund hele den dag! :mrsgreen:

 

HOV HOV hvad har skipper nu gjort :vedikke: ej synes bestemt også hun var en sød lille en og slet ikke højrystet :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

HOV HOV hvad har skipper nu gjort :vedikke: ej synes bestemt også hun var en sød lille en og slet ikke højrystet :lun:

 

jamen altså...Skipper var da skam flink nok :engel: men Izzie plejer jo at hyyyle af andre hunde og flippe fuldstændig roden skrot, så dét taget i betragtning MÅ hun være den bedste :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min lille hund er BARE for god!!! :lun:

 

Vi mødte en lille løwchen på vores tur idag, og jeg fik hende til at sætte sig og sad med frolicer foran næsen på hende og rooooste hende da kræet gik forbi! Izzie blev siddende og kiggede på løwen og slikkede på den frolic jeg havde i hånden, på trods af at løwen sagde "grrr...mmpf" :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min lille hund er BARE for god!!! :lun:

 

Vi mødte en lille løwchen på vores tur idag, og jeg fik hende til at sætte sig og sad med frolicer foran næsen på hende og rooooste hende da kræet gik forbi! Izzie blev siddende og kiggede på løwen og slikkede på den frolic jeg havde i hånden, på trods af at løwen sagde "grrr...mmpf" :mrsgreen:

Døøøøøøøøgt'iiii' Izzie :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gider næsten ikke skrive herinde mere :engel: vi har jo kun succesoplevelser! IGEN idag gik vi forbi rigtig mange hunde, hvor vi tog kontakt og stille og roligt ventede på at de kom tættere på :klap: IKKE et ENESTE vrouf fra hende :hjerte:

 

Kan lige så godt sige det nu! Missionen er fuldført! Izzie har lært at holde kæft! :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gider næsten ikke skrive herinde mere :engel: vi har jo kun succesoplevelser! IGEN idag gik vi forbi rigtig mange hunde, hvor vi tog kontakt og stille og roligt ventede på at de kom tættere på :klap: IKKE et ENESTE vrouf fra hende :hjerte:

 

Kan lige så godt sige det nu! Missionen er fuldført! Izzie har lært at holde kæft! :mrsgreen:

Orv hvor er Izzie dygtig :banan: OG også hendes mor, da ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med fuldført projekt :klap:

 

Det var lige hvad jeg havde brug for at læse - det giver lidt ekstra energi til at fortsætte min egen "ikke hyrde biler" træning :-D

 

Tak! Er glad for at kunne give en god oplevelse videre :blink: for det KAN godt virke endeløst og lettere bare at give op og lade stå til.

 

Heldigvis har jeg en lille lærenem hund :engel: hendes store problem har bare altid været at hun snakkede for meget :mrgreen::lol:

 

Lige nu er vi gået i gang, med gå pænt træning :engel: det er liiiidt sværer :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gider næsten ikke skrive herinde mere :engel: vi har jo kun succesoplevelser! IGEN idag gik vi forbi rigtig mange hunde, hvor vi tog kontakt og stille og roligt ventede på at de kom tættere på :klap: IKKE et ENESTE vrouf fra hende :hjerte:

 

Kan lige så godt sige det nu! Missionen er fuldført! Izzie har lært at holde kæft! :mrsgreen:

 

Hvor er det fedt at høre, Tonks, godt gået. :5up:

 

Jeg vil dog lige advare om, at der KAN kom et pludseligt tilbagefald ud af den blå luft, selvom det har gået super godt et stykke tid. Det er meget normalt, men det går hurtigt i sig selv igen, hvis man bare holder ved træningen. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det fedt at høre, Tonks, godt gået. :5up:

 

Jeg vil dog lige advare om, at der KAN kom et pludseligt tilbagefald ud af den blå luft, selvom det har gået super godt et stykke tid. Det er meget normalt, men det går hurtigt i sig selv igen, hvis man bare holder ved træningen. :-)

 

Tak :5up: det vil jeg holde øje med så! Man er selvfølgelig også nødt til at vedligeholde træningen, ellers ender det jo bare med at hun glemmer det :blink::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Izzie kunne så ikke holde kæft i nat :rolleyes: Fuk jeg blev forskrækket da jeg skulle ud og tisse og hun gøede :shock:

 

 

 

:genert:

 

Det lyder som Tyson, han kan heller ikke generalisere, at "man må ikke gø af lyde i opgangen" også gælder fremmede steder. Indtil videre har han måttet lære det forfra i min gamle lejlighed, i min nye lejlighed, på arbejde og hos min mor. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Izzie kunne så ikke holde kæft i nat :rolleyes: Fuk jeg blev forskrækket da jeg skulle ud og tisse og hun gøede :shock:

 

 

 

:genert:

 

Det lyder som Tyson, han kan heller ikke generalisere, at "man må ikke gø af lyde i opgangen" også gælder fremmede steder. Indtil videre har han måttet lære det forfra i min gamle lejlighed, i min nye lejlighed, på arbejde og hos min mor. :mrgreen:

 

Izzie er bare en super vagthund! :mrgreen: Jeg blev squ da også skide forskrækket :genert: er lige faldet i søvn og så tager damen hårdt i døren så vi var ved at falde ned af sofaen begge to :stupid:

 

Havde det været hjemme og nogen fremmed var braget ind i soveværelset, ville det jo være meget smart hvis hun lige advarede ik :blink::mrgreen::lol:

 

Men NUJ det er svært for hende, når Karina gør af noget/nogen og hun så også gerne vil :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Izzie er bare en super vagthund! :mrgreen: Jeg blev squ da også skide forskrækket :genert: er lige faldet i søvn og så tager damen hårdt i døren så vi var ved at falde ned af sofaen begge to :stupid:

 

Havde det været hjemme og nogen fremmed var braget ind i soveværelset, ville det jo være meget smart hvis hun lige advarede ik :blink::mrgreen::lol:

 

Men NUJ det er svært for hende, når Karina gør af noget/nogen og hun så også gerne vil :engel:

Karina gør da ikke :fornaermet: Kun når Izzie starter :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...