Hop til indhold

Vi udfordrer Sabro-Tøserne - tør de ??


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 267
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst lillefod
Det betyder ikke at SMM også er lovet til anden side vel? :???:

 

Pas! Tror ikke engang SMM selv kender hendes kalender... :mrgreen:

 

Men ved ihvertfald at jeg er indlogeret på Scandic i Roskilde fra 10.-13. september :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej altså! INGEN mænner! :fornaermet: det er super øv at sidde som ene single pige blandt par :genert: Lillen kan liiige gå an, men også kun fordi han jo faktisk ER en Sabro trunte :slem:

 

Du bliver hvis langt fra den eneste single - me to alone!

 

 

 

Hmmm, er der overhovedet lagt nogen som helst planer for det her, udover en HF-fest? :mrgreen: Intet om sted, tid, dato eller andet som helst noget? :lol:

 

Jeg er frisk, så fremt jeg kan! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du bliver hvis langt fra den eneste single - me to alone!

 

 

 

Hmmm, er der overhovedet lagt nogen som helst planer for det her, udover en HF-fest? :mrgreen: Intet om sted, tid, dato eller andet som helst noget? :lol:

 

Jeg er frisk, så fremt jeg kan! :banan:

 

Vi har luftet weekenden d.18 - 19 eller 25 - 26 september.

 

Fox startede med at tilbyde at lægge hus til, men mulline var også indover og tilbød sig ( men vi har ikke seriøst spurgt hende :mrgreen:).

 

Så lige nu er det blot et udkast for at lure stemningen.

 

Du er iøvrigt medlem af spasser klubben - du ved det bare ikke :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har luftet weekenden d.18 - 19 eller 25 - 26 september.

 

Fox startede med at tilbyde at lægge hus til, men mulline var også indover og tilbød sig ( men vi har ikke seriøst spurgt hende :mrgreen:).

 

Så lige nu er det blot et udkast for at lure stemningen.

 

Du er iøvrigt medlem af spasser klubben - du ved det bare ikke :lol:

 

HA! Jo jeg gør! I inviterede mig vist nok ind i den i tirsdags :slem: Er dog ikke 100% på, at jeg hørte rigtig, men det lød i hvert fald som om :genert: Never mind... Er i hvert fald stolt af at være medlem (Spasser? Af alle ord! :lol::roll::lol: ) :klap:

 

Iiiikke weekenden 18-19 september! :megaked: Der skal både jeg og Buddha til udstilling :cry:

 

Hvad med d. 11? Der kunne SMM jo... Kan vist også 25-26.

Link til indlæg
Del på andre sites

HA! Jo jeg gør! I inviterede mig vist nok ind i den i tirsdags :slem: Er dog ikke 100% på, at jeg hørte rigtig, men det lød i hvert fald som om :genert: Never mind... Er i hvert fald stolt af at være medlem (Spasser? Af alle ord! :lol::roll::lol: ) :klap:

 

Iiiikke weekenden 18-19 september! :megaked: Der skal både jeg og Buddha til udstilling :cry:

 

Hvad med d. 11? Der kunne SMM jo... Kan vist også 25-26.

 

 

Jeg kan ikke d.11 - skal til Lalandia :roll: for 10000000000000 gang :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

 

Iiiikke weekenden 18-19 september! :megaked: Der skal både jeg og Buddha til udstilling :cry:

 

 

JEG HAR FØDSELSDAG DEN 18 SEPTEMBER :ivrig::ivrig::ivrig::tillykke:

Så vinder jeg sikkert guld OG platin præmie med Motor :lun:

 

Nå undskyld ot :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med den 2. oktober ?? (der er jo flere fra Sabro og Fyn der skal til øen alligevel den 3.) - så "spares" der en omgang bro :blink: ved godt at mange af os skal tidligt op dagen efter - men er man i godt selskab kan det godt lade sig gøre :mrgreen:

 

Det var da egentlig en god mulighed - lige bortset fra, at man sal tidligt op næste dag og være frisk :mrgreen: Så må vi bare holde festen tidligt :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...