Hop til indhold

Vi udfordrer Sabro-Tøserne - tør de ??


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 267
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst lillefod
:hmm: hvorfor i Roskilde - skal du ikke til Torbens Vænge ??:genert:

 

Nah.. Tror nærmere du finder mig på fritidscentret :blink:

Men der er booket værelse til mig i Roskilde... Ville være ret dumt at sige nej tak til det tilbud :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde man da bare været en tøs... Så skulle man bare vælge side :lol:

 

 

Nogle gange synes jeg ellers du er den største tøs herinde :mrgreen::mrgreen:

 

og eftersom jeg har været i Sabro en gang med hund und alles så er jeg selvskrevet til at være med. og selvfølgelig skal det være på sjælland, så har jeg barnepige til baby så mand kan være chaffør :klap::klap:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

weeee fest :banan:

 

Hvis det bliver i en lige uge er der chance for jeg kan komme med, næ

ku være hyggeligt at møde en masse hf'er...

 

Har været i sabro og mødes med det dersens slæng men nu ser et ud til vi snart har vores egen fynbo klub så det bare der jeg kommer fra :slem:

 

og stemmer også helt klart for fest på fyn :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ved jeg :mrgreen: Tog den tur i 1½ år for at komme ud på handelsskolen.

 

Hvor hører man til, hvis man er født sjællænder, men nu bor i det vestjyske og aldrig har været i Sabro :vedikke:

 

Hehe ja det gjorde jeg også.. dog kun i 1 år:-D

 

Jamen da jeg hører til i Spasser klubben og du kan overnatte hos mig, så går du bare med ind under der:mrgreen: Om ikke andet, så som gæst:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Hvad nu hvis vi ruller hende ind i en sovepose og smider hende i en park, og sætter et skilt ved, hvor der står: Må ikke fodres, kan bide:genert:

 

Eller et skilt hvor der bare står GRATIS TWEESA :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

På vegne af 'Sabro-trunterne' modtager vi med glæde udfordringen :cool:

 

Sabro-Tøserne er vist et ret flydende begreb :mrgreen: Alle er velkomne i klubben!

 

Jeg regner bestemt mig selv som én af Sabro-tøserne OG jeg tør sagtens tage udfordringen op!

 

Jeg har besluttet at fordi jeg engang (eller 5) har været i Sabro - så er jeg også en slags sabrotrunte ... og jeg er afgjort klar på udfordringen ;)

 

Jamen vi kan jo udfordre dig...........:slem:

 

Tør du komme som eneste mand??:mrgreen:

(eller skal du ha' backup af fx.dogfather og priceman og hvem der ellers er mænd herinde)

 

Jeg tør også godt tage udfordingen op :mrgreen:

 

 

Og jeg er også single, Tonki... Så du er ikke helt alene...

 

Hahahahaha - jeg er klar.

 

Jeg er på bare der er øl:mrgreen:

 

Nogle gange synes jeg ellers du er den største tøs herinde :mrgreen::mrgreen:

 

og eftersom jeg har været i Sabro en gang med hund und alles så er jeg selvskrevet til at være med.

 

:mrgreen: ret mange har faktist taget imod udfordringen :klap:

 

Hvor hører man til, hvis man er født sjællænder, men nu bor i det vestjyske og aldrig har været i Sabro :vedikke:

 

tja, har du ikke været i Sabro - må du hører til os "spassere" men os kender du jo også de fleste af fra Dog Camp :5up:

 

Berner-Rikke, JeanetteH, Aslan, Agnethe og Ninjamor har vist også taget mod udfordringen - er der flere ............. (har garanteret glemt nogen, men det var svært at få quotet alle :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
der gjorde du dig selskrevet til at være tjener for os hele festen igennem :drille: man skal nemlig tale/skrive pænt til trunterne/spasserne :mrgreen:

 

Så skal det ihvertfald være topløs :vedikke:

 

You said it! :klap:

Men Lillen snakker sjældent pænt til mig, kan ikke forstå hvad jeg har gjort :cry:

 

Iiih, passer da ikke.. :genert:

Du er da total 2. ynglings Sabro-trunte :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heyhey, jeg har squ da egentlig også været i Sabro en enklte gang :drille::mrgreen:

 

Jeg synes måske ikke det er så holdbart med drukfest dagen før vi skal mødes til hyrde-tamtam... Hvis halvdelen sidder og hænger pga manglende søvn eller tømmermænd og ikke kan gå med på tur efter, så synes jeg lidt af hele hyggen går af:oops:

 

Jeg er helt enig, syntes måske det er at p*sse lidt på det store arbejde aussies forever har lagt i at få stablet det på benene..

Rent personligt, får jeg (7-9-13) aldrig tømmermænd, men det kan det jo være at der er andre der gør :engel::mrgreen:

 

Og så er det måske heller ikke super fedt for jyderne og fynboerne at skulle have hunde på slæb til sådan noget ;-)

 

weeee fest :banan:

 

Hvis det bliver i en lige uge er der chance for jeg kan komme med, næ

ku være hyggeligt at møde en masse hf'er...

 

Har været i sabro og mødes med det dersens slæng men nu ser et ud til vi snart har vores egen fynbo klub så det bare der jeg kommer fra :slem:

 

og stemmer også helt klart for fest på fyn :-)

 

Stemmer også helt sikkert på Fyn :mrgreen:

Ellers må jeg jo (som sædvanligt :oops: ) hægte mig på dig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...