Hop til indhold

Og de siger at schæfere er pylrede


Trei
 Share

Recommended Posts

Ozzie er i hvert fald ikke. :mrgreen:

 

Midt under et Vikingespil (også kaldet Kongespil) bestemmer Ozzie sig for at hun vil ligge og kigge på ret tæt på banen, og det gik også fint nok... i ca 2 min, inden hun fik en pind kylet lige imellem øjnene. FNIS - ikke et ord om hvor sjovt det så ud. :engel::lol:

 

Hendes reaktion? Kigger bare roligt på pinden og er stort set upåvirket - nu mener mine medspillere at hun er helt enormt sej. :cool: Jeg tror nu alligevel jeg synes hun skal ligge lidt længere fra banen næste gang. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

FNIS Tante Ozzie er for sej :5up::klap:

 

Enzo kan dog ikke gøre hende kunsten efter...

 

Forestil dig dette: Enzo, hans bedste jævnaldrende hundeven Pasko og en tredje hund løber og leger. Enzo løber ind i et væltet træ (ikke meget fart på ham...), stopper op, kigger op på mig.... her går der lige lidt tid.... falder herefter om på siden og skriger i vilden sky.... :rolleyes:

De to andre ejere troede han var ved at dø :shock:, jeg tog det lidt mere køligt, men fik alligevel lidt sved på panden da jeg forsøgte at komme frem til ham - for han blev ved!!. Han ligger stadig og skriger da jeg kom derned, men får rejst sig op og kan slet ikke støtte på sit ben. Jeg når lige at ae ham og skal til at undersøge benet, og så ser han at de andre hunde har gang i noget sjovt og løber med dem - uden at halte osv...

 

Min gamle schæferhan var lige så skrækkelig :blink: Især som hvalp og unghund.

 

Men Tante Ozzie styrer :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
FNIS Tante Ozzie er for sej :5up::klap:

 

Enzo kan dog ikke gøre hende kunsten efter...

 

Forestil dig dette: Enzo, hans bedste jævnaldrende hundeven Pasko og en tredje hund løber og leger. Enzo løber ind i et væltet træ (ikke meget fart på ham...), stopper op, kigger op på mig.... her går der lige lidt tid.... falder herefter om på siden og skriger i vilden sky.... :rolleyes:

De to andre ejere troede han var ved at dø :shock:, jeg tog det lidt mere køligt, men fik alligevel lidt sved på panden da jeg forsøgte at komme frem til ham - for han blev ved!!. Han ligger stadig og skriger da jeg kom derned, men får rejst sig op og kan slet ikke støtte på sit ben. Jeg når lige at ae ham og skal til at undersøge benet, og så ser han at de andre hunde har gang i noget sjovt og løber med dem - uden at halte osv...

 

Min gamle schæferhan var lige så skrækkelig :blink: Især som hvalp og unghund.

 

Men Tante Ozzie styrer :banan:

Jeg kan nærmest se det for mig... :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinne og Hugo

Ozzie tog det da godt nok pænt. Er sikker på hun er skabs-terrier-ged.:blink:

 

Enzo synes jeg nu reagerede ligesom man ser mange børn gør - mine i hvert fald.

"Jeg skvatter, ser på mor om jeg har slået mig, hyler lidt for en sikkerheds skýld og opdager at de andre har det sjovt, så så er det med at komme videre og være med.":blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

FNIS Tante Ozzie er for sej :5up::klap:

 

Enzo kan dog ikke gøre hende kunsten efter...

 

Forestil dig dette: Enzo, hans bedste jævnaldrende hundeven Pasko og en tredje hund løber og leger. Enzo løber ind i et væltet træ (ikke meget fart på ham...), stopper op, kigger op på mig.... her går der lige lidt tid.... falder herefter om på siden og skriger i vilden sky.... :rolleyes:

De to andre ejere troede han var ved at dø :shock:, jeg tog det lidt mere køligt, men fik alligevel lidt sved på panden da jeg forsøgte at komme frem til ham - for han blev ved!!. Han ligger stadig og skriger da jeg kom derned, men får rejst sig op og kan slet ikke støtte på sit ben. Jeg når lige at ae ham og skal til at undersøge benet, og så ser han at de andre hunde har gang i noget sjovt og løber med dem - uden at halte osv...

 

Min gamle schæferhan var lige så skrækkelig :blink: Især som hvalp og unghund.

 

Men Tante Ozzie styrer :banan:

 

Haha han slægter virkelig en vis anden herre på, hahaha, gør du et eller andet ved dine hunde, så de bliver så dygtige skuespillere, haha. :mrgreen: Er SÅ ærgerlig over at du ikke fik det på video - ville virkelig gerne have set ham! :klap:

 

hahahaha - drama queen Enzo....

 

Totalt! Meget fint kælenavn til ham Sammy - Drama Queen, mon han også ville se godt ud i en fjerboa osv. :slem: :mrgreen:

 

Hi hi. Kan næsten se det for mig.... og høre det. "Plonk".:-)

 

Ellers har de schæfere vi havde i min barndom været lidt pyldrede. De benyttede enhver leglighed til at sige alverdens mærkelige lyde.:mrgreen:

 

Hihi det sagde nemlig PLONK... onde tunger påstår at det lød meget hult. :lol:

 

Ozzie tog det da godt nok pænt. Er sikker på hun er skabs-terrier-ged.:blink:

 

Enzo synes jeg nu reagerede ligesom man ser mange børn gør - mine i hvert fald.

"Jeg skvatter, ser på mor om jeg har slået mig, hyler lidt for en sikkerheds skýld og opdager at de andre har det sjovt, så så er det med at komme videre og være med.":blink:

 

Hihi Ozzie er stolt af sin nye titel som terrier-ged. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha han slægter virkelig en vis anden herre på, hahaha, gør du et eller andet ved dine hunde, så de bliver så dygtige skuespillere, haha. :mrgreen: Er SÅ ærgerlig over at du ikke fik det på video - ville virkelig gerne have set ham! :klap:

 

haha ja virkelig ærgerligt!

 

Især da Zigo i sin tid (14 uger gammel vel ca) kom luntende ned af en lille skrænt, faldt og trillede lidt ned, lå på siden - jeg løb derhen - han løftede hovedet og kiggede op og lod det slapt falde ned på jorden igen. Totalt Hollywood -også han løb glad videre efter få sekunder :blink:

 

 

Totalt! Meget fint kælenavn til ham Sammy - Drama Queen, mon han også ville se godt ud i en fjerboa osv. :slem: :mrgreen:

 

Ja og meget rammende haha

 

 

Hihi det sagde nemlig PLONK... onde tunger påstår at det lød meget hult. :lol:

 

 

haha ja sikke onde tunger!! Det skal du ikke finde dig i Ozzie hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

haha ja virkelig ærgerligt!

 

Især da Zigo i sin tid (14 uger gammel vel ca) kom luntende ned af en lille skrænt, faldt og trillede lidt ned, lå på siden - jeg løb derhen - han løftede hovedet og kiggede op og lod det slapt falde ned på jorden igen. Totalt Hollywood -også han løb glad videre efter få sekunder :blink:

 

 

 

 

Ja og meget rammende haha

 

 

 

 

haha ja sikke onde tunger!! Det skal du ikke finde dig i Ozzie hihi

 

Zigo ville have fået en stor karriere hvis I havde flyttet til Hollywood - jeg har aldrig kendt andre hunde, der i den grad nød at performe... fx var et rul aldrig et rul - det var et Ser-I-nu-allesammen-på-mig-rul. :klap:

 

Fnis Drama Queen hermed indskrevet under Enzos kælenavne. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...