Gæst Alexvibrandt Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Ja som sagt hvilken race er denne hvalp vil i skyde på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Ja som sagt hvilken race er denne hvalp vil i skyde på? Uden at vide noget om alder og uden at kunne se hovedet, ville jeg nok gætte på en "irish soft coated wheaten terrier" irish soft coated wheaten terrier - Google-søgning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Syntes at Irish Soft Coated Wheaten Terriers plejer at være lysere i farven. Men jeg har vist egentlig aldrig set dem som hvalpe? Mit bud ville være noget pudel i abrikos (eller måske nok mest af alt tror jeg det er noget blanding). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 de wheatens jeg kender er den farve eller en tone mørkere (som voksne). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 De kan sagtens være mørkere i pelsen.. Se bare i det google- billedlink jeg lagde tidligere.. Men det kan osse være en abrikos pudel..: [media]http://www.hoyanta.dk/images/7uger_brun1.jpg[/media] --Dog synes jeg at pudler måske har længere snude... --Men pelsen ligner meget.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alexvibrandt Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Hvad siger i hvis jeg siger toy puddel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Jeg kommer straks til at tænke på "racen" labradoodle. Altså blandingen af puddel og labrador, som er blevet vældig populær i USA. Det ligner både på pels og størrelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Jeg kommer straks til at tænke på "racen" labradoodle. Altså blandingen af puddel og labrador, som er blevet vældig populær i USA. Det ligner både på pels og størrelse. Det samme tænkte jeg på :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Afrikaner...:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Afrikaner...:5up: :5up: Tror hverken hunden er terrier eller pudel, synes klart den ligner en labradoodle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Unknown99 Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Ja som sagt hvilken race er denne hvalp vil i skyde på? kamphund. prøv og se hvordan den lille pige desperat prøver på at holde den bidske hund tilbage! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2010 Det svære med hunde på billeder, uden nærmere forklaring til billedet osv. er at det jo nemt kan være en blanding, og så er det svært at sige hvad det er...... Ikke at det er vildt konstruktivt, men det er jo muligt at det er en blanding:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Er helt enig i at det kunne være en labradoodle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 wheaten terriers ligner heller ikke terriere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts