Hop til indhold

Endnu en til hylden!


Amocca
 Share

Recommended Posts

Tillykke, det er super flot. :klap2:

 

Dét er så jeres anden pind i SP1, ikke? :-)

 

ingen oprykning, da vi løb på rød bog til et DCH stævne... men det passer mig egentlig glimrende, for så kunne vi (i teorien) risikere at skulle rykke op allerede fra næste weekend :shock:

 

Vi skal jo også løbe SP1 lørdag, tænk hvis vi pludselig var SP2 søndag... :skraek: det er jeg slet ikke klar til! Hunden er måske, men JEG er sgu ikke :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Vi fortsætter da bare her i tråden :mrgreen:

 

Fejlfri i spring klasse 1. Dagens sidste løb. Kræet var dog træt, så tiden rakte kun til 2. pladsen ;-)

 

Endnu en gang STORT tillykke - I er sgu for seje :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu en gang STORT tillykke - I er sgu for seje :-D

 

mange tak... ja, jeg må sige at jeg har en SUPER hund! Som der bliver lagt mærke til... blev kontaktet af flere mennesker jeg ikke anede hvem var, som ville spørge hvor gammel hun var og hvad hun var for en... og fortælle mig hvor flot hun løb og at de glædede sig til at se hende, når hun blev mere rutineret :genert:

 

Så bliver man altså PÆNT stolt af sin meget unge hund! Hun blev altså først 2 for 1 måned siden... og hun løber, så garvede agilityfolk lægger mærke til hende! :shock:

 

Føler et vist pres for at JEG bliver nødt til at blive dygtigere hurtigt :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
mange tak... ja, jeg må sige at jeg har en SUPER hund! Som der bliver lagt mærke til... blev kontaktet af flere mennesker jeg ikke anede hvem var, som ville spørge hvor gammel hun var og hvad hun var for en... og fortælle mig hvor flot hun løb og at de glædede sig til at se hende, når hun blev mere rutineret :genert:

 

Så bliver man altså PÆNT stolt af sin meget unge hund! Hun blev altså først 2 for 1 måned siden... og hun løber, så garvede agilityfolk lægger mærke til hende! :shock:

 

Føler et vist pres for at JEG bliver nødt til at blive dygtigere hurtigt :lol::lol:

 

Karla er også en rigtig lækker hund :5up:

 

Og du skal bare tage dig den tid du behøver - du løber jo for din egen skyld - ikke for andres :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla er også en rigtig lækker hund :5up:

 

Og du skal bare tage dig den tid du behøver - du løber jo for din egen skyld - ikke for andres :-D

 

hehe, jojo.... men ville da skamme mig, hvis det endte med at være min skyld, at min dygtige hund ikke nåede sit fulde potentiale ;-):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

mange tak... ja, jeg må sige at jeg har en SUPER hund! Som der bliver lagt mærke til... blev kontaktet af flere mennesker jeg ikke anede hvem var, som ville spørge hvor gammel hun var og hvad hun var for en... og fortælle mig hvor flot hun løb og at de glædede sig til at se hende, når hun blev mere rutineret :genert:

 

Så bliver man altså PÆNT stolt af sin meget unge hund! Hun blev altså først 2 for 1 måned siden... og hun løber, så garvede agilityfolk lægger mærke til hende! :shock:

 

Føler et vist pres for at JEG bliver nødt til at blive dygtigere hurtigt :lol::lol:

 

 

Ejjj, hvor fedt. Du må være ved at revne af stolthed :banan: (det ville jeg i hvert fald være :mrgreen:). Jeg ville heller ikke have noget mod at have en Karla-race som næste hund. Hvor finder man sådan én? :-D

Tillykke med endnu en super flot placering. Fandme flot! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejjj, hvor fedt. Du må være ved at revne af stolthed :banan: (det ville jeg i hvert fald være :mrgreen:). Jeg ville heller ikke have noget mod at have en Karla-race som næste hund. Hvor finder man sådan én? :-D

Tillykke med endnu en super flot placering. Fandme flot! :5up:

 

du kan tro jeg var ved at revne af stolthed :mrgreen: både over hvor godt hun løb og over alle de pæne ting folk sagde om hende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...