KarinaO Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 I anledning af at jeg nåede at tage 79 billeder af Odensehundene i går, synes jeg faktisk de fortjener deres egen billedtråd. Håber også deres mennesker synes det er i orden? Samtlige billeder kan ses her: MegaPixel.dk: Hundetræf Odense 2 af Karina G Olsen Billederne er i meget svingende kvalitet, og nogle af dem er kun gemt fordi motivet var godt7sjovt. Og til dem der ikke gider gennemse 79 billeder, kommer der et lille udpluk her. Her er Duffy, Skipper, Chilli og Gracie. Her har de store nedlagt lille Duffy, men eftersom hun tror hun også er en stor labrador, er hun slet ikke bange. Chilli tror så hun er en lille skødehund, der bare kan smide sig oveni folk. senere blev vi også løbet ned af hende, fordi hun ikke så os. Af samme grund er mange af billederne taget oppefra, da jeg simpelthen ikke turde sætte mig ned med kameraet. Og min skaldede aussie har det alligevel varmt. Når enden er god.... En glad hund. Lille Skipper er ved at blive stor. Det er så nu man skal væk, inden man bliver løbet over ende. Så fik tøserne overmandet Skipper. Chilli og Duffy. Chilli the grayhound. Hun er virkelig hurtig. Hopla. Gracy prøver at overmande Skipper. Og det lykkedes. Men eftersom han snart er lige så stor som hende, kom han hurtigt på benene igen. Den skaldede aussie. Lille duffy er blevet meget modig, og er ikke bange for at gå væk fra sin menneskemor længere. Se lige hvor modig hun er. Ved godt billedet er virkelig dårligt, men det er altså sjovt. Duffys bedste våben, er at smide sig på ryggen og spjætte med alle 4 ben. Det ved Skipper ikke hvad han skal stille op imod, og gracie har helt opgivet. Så slår Duffy ellers til, men sørger for at angribe Skippers gode kind. Er virkelig ærgelig over kvaliteten af det her billede. Duffy tager en slapper. Så er der fællessøg efter godbidder. Så er vi klar til en runde mere. Fotogene Chilli. Knap så fotogene Gracie Man bliver tørstig af at lege. Og træt.... ...og så alligevel ikke. Øhhh Den skaldede aussie - nu også uden hoved. Hvad skal det ikke ende med?:hmm: Rosinen i pølseenden.:hjerte: Hmmm. Det endne vist alligevel med at blive mere end bare et lille udpluk af billederne, men det er svært at vælge. Håber i kom igennem dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Smukke hunde, og super gode billeder! Hun ser da ud til at have massere gåpåmod, hende den lille Duffy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Sikke gode billeder :5up: Man kan rigtig se, vovserne hygger sig sammen. /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Jeg var nødt til at se alle 79 billeder, rosinen i pølseenden styrer bare for vildt, det sidste billede, er det der hvor den har vundet over alle de andre, og de er flygtet?:klap: Der kommer vel en fortsættelse, flere billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Årh nogle fine billeder :5up: jeg er bestemt på vej ind for at se resten, men jeg er selvfølgelig også forudindtaget Er glad for at det lykkedes dig at få taget i hvert fald nogle af Skippers gode side, men jeg satser på at han er smuk som sædvanlig til næste gang vi ses :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Gode billeder Det ligner noget hundene kunne bruge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Jeg troede det var en tråd om Vollsmose...nu er jeg super skuffet... super fede billeder...:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Jeg troede det var en tråd om Vollsmose...nu er jeg super skuffet... super fede billeder...:5up: Forståelig fejl, der var jo heller ikke en betjent at se på billederne:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 De hygger sig da helt vildt! Dejlige alle hundene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Jeg troede det var en tråd om Vollsmose...nu er jeg super skuffet... super fede billeder...:5up: Ha ha!!:banan: Den havde jeg ikke lige overvejet. Men nu det er et Perle-forum det her, synes jeg det var meget dækkende at kalde tråden noget med perlerne fra Odense. Jeg tør dog ikke love jer ægte billeder fra Vollsmose, da vi nok skal holde os lidt væk fra det område med vores små lømner, nu I siger der er betjente derude. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Ih, hvor nogle gode billeder Karina :5up: Ja de hygger sig virkelig sammen vores vovser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Jeg troede det var en tråd om Vollsmose...nu er jeg super skuffet... super fede billeder...:5up: Kom lige i tanke om dette billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Det billede slår alt:klap::klap::klap::klap:Mon perlemor Hanne har det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Helt suveræne billeder Karina! :klap: Mange af dem, anede jeg slet ikke du tog.....så derfor ekstra sjovt at se vovserne i fuld firspring. Om de hygger sig sammen?? Dét kan der vist ikke herske tvivl om! Chilli er begyndt at rejse ørene, når jeg nævner navne som "Skipper", "Gracie" eller "Duffy", så hun ved udemærket hvem jeg mener :slem: Måske jeg skal tage mit mc-udstyr inkl. hjelm med næste gang Karina, så du kan låne det og blive sikkert og forsvarligt udstyret når du fotograferer, og vovserne (læs: Chilli) kommer susende og "overfalder" dig Endnu engang tak for en superhyggelig eftermiddag på hundene's præmisser - det er en knaldgod idé Karina fik da hun søgte efter hundevenner i SØ :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Helt suveræne billeder Karina! :klap:Mange af dem, anede jeg slet ikke du tog.....så derfor ekstra sjovt at se vovserne i fuld firspring. Om de hygger sig sammen?? Dét kan der vist ikke herske tvivl om! Chilli er begyndt at rejse ørene, når jeg nævner navne som "Skipper", "Gracie" eller "Duffy", så hun ved udemærket hvem jeg mener :slem: Måske jeg skal tage mit mc-udstyr inkl. hjelm med næste gang Karina, så du kan låne det og blive sikkert og forsvarligt udstyret når du fotograferer, og vovserne (læs: Chilli) kommer susende og "overfalder" dig Endnu engang tak for en superhyggelig eftermiddag på hundene's præmisser - det er en knaldgod idé Karina fik da hun søgte efter hundevenner i SØ :5up: Nej der er ingen tvivl om at de hygger sig. Synes også tiden går så hurtigt når vi mødes. 1½ time flyver bare af sted i godt selskab. Hvor er det sjovt Chilli kan genkende navnene. Hun er kvik.:blink: Jeg fik godt nok ondt i skulderen, da Chilli kom tromlende hen over mig bagfra, men det gik hurtigt over igen. Det jeg er mest bekymret for, er mit kamera. Kan også se på nogen af billedene, at det er lykkedes en af dem at kysse lidt på linsen. Der er kommet nogle hvide pletter, så den skal pudses af til næste gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Ja jeg synes også bare tiden flyver afsted, når vi har træf.. Men det er jo kun et godt tegn :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Ja nu skal vi bare have Laki på banen igen skipper var simpelthen så træt efter legen at jeg endte med at bære ham hen til bilen, så er 17 kg pludselig meget :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Ja nu skal vi bare have Laki på banen igen skipper var simpelthen så træt efter legen at jeg endte med at bære ham hen til bilen, så er 17 kg pludselig meget :stupid: Ja! Vi skal have Laki med næste gang. Hvis han vidste hvor meget de andre hyggede sig, ville han blive meget misundelig. Jeg kan ikke beslutte hvem af jer det er mest synd for. Dig der skulle slæbe på Skipper, eller Skipper fordi han var kommet til at lege for meget, og der var gået hul på hans sår. Hmmmm.:hmm: Jeg tror faktisk det er dig. 17 kg er ret meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Ja! Vi skal have Laki med næste gang. Hvis han vidste hvor meget de andre hyggede sig, ville han blive meget misundelig. Jeg kan ikke beslutte hvem af jer det er mest synd for. Dig der skulle slæbe på Skipper, eller Skipper fordi han var kommet til at lege for meget, og der var gået hul på hans sår. Hmmmm.:hmm: Jeg tror faktisk det er dig. 17 kg er ret meget. Tak! Jeg måtte stoppe op 2 gange fordi han var for tung. Så satte jeg ham ned og prøvede at lokke kræet til at gå, men han smed sig bare ned og så meget lidende ud :stupid:overvejer lidt en trækvogn så han kan blive transporteret fra legepladsen til bilen næste gang :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Tak! Jeg måtte stoppe op 2 gange fordi han var for tung. Så satte jeg ham ned og prøvede at lokke kræet til at gå, men han smed sig bare ned og så meget lidende ud :stupid:overvejer lidt en trækvogn så han kan blive transporteret fra legepladsen til bilen næste gang :hmm: He he...det glæder jeg mig til at se :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Jeg fik godt nok ondt i skulderen, da Chilli kom tromlende hen over mig bagfra, men det gik hurtigt over igen. Det jeg er mest bekymret for, er mit kamera. Kan også se på nogen af billedene, at det er lykkedes en af dem at kysse lidt på linsen. Der er kommet nogle hvide pletter, så den skal pudses af til næste gang. Ups ja...jeg er godt nok ked af at din skulder fik sådan et skrub - Chilli er altså bare sådan en "klump" når hun kommer drønende, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få hende til at holde mere fokus på andre, så hun ikke vælter folk eller banker ind i dem... (nogen gode råd??) :hmm: Kan også godt forstå du er bekymret for dit kamera - det ville jeg også være... Må se om jeg kan få opdraget Chilli'en til at tage lidt mere hensyn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Ups ja...jeg er godt nok ked af at din skulder fik sådan et skrub - Chilli er altså bare sådan en "klump" når hun kommer drønende, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få hende til at holde mere fokus på andre, så hun ikke vælter folk eller banker ind i dem...(nogen gode råd??) :hmm: Kan også godt forstå du er bekymret for dit kamera - det ville jeg også være... Må se om jeg kan få opdraget Chilli'en til at tage lidt mere hensyn Det skal du ikke være ked af. Det er jo ikke din skyld at hun leger så godt at hun ikke ser hvilken kurs hun har. Jeg har intet bud på hvad vi kan gøre ved det andet end at prøve at fange hendes opmærksomhed, hvis vi kommer i skudlinien, og ellers bare se at komme ad banen, hvis det slår fejl Hun gør det jo ikke med vilje, så det er jo nok ikke en adfærd man kan 'opdrage' væk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2010 Tak! Jeg måtte stoppe op 2 gange fordi han var for tung. Så satte jeg ham ned og prøvede at lokke kræet til at gå, men han smed sig bare ned og så meget lidende ud :stupid:overvejer lidt en trækvogn så han kan blive transporteret fra legepladsen til bilen næste gang :hmm: Der må da kunne laves en aftale med beredskabsafdelingen, om at stille med et bårehold, på kamppladsen!:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Der må da kunne laves en aftale med beredskabsafdelingen, om at stille med et bårehold, på kamppladsen!:5up: haha god ide! Det værste er at hunden ville elske det og fremover forlange at blive transporteret rundt på den måde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Ups ja...jeg er godt nok ked af at din skulder fik sådan et skrub - Chilli er altså bare sådan en "klump" når hun kommer drønende, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få hende til at holde mere fokus på andre, så hun ikke vælter folk eller banker ind i dem...(nogen gode råd??) :hmm: Kan også godt forstå du er bekymret for dit kamera - det ville jeg også være... Må se om jeg kan få opdraget Chilli'en til at tage lidt mere hensyn Liva har en god ven, som også har lidt problemer med at se hvor han løber. Hans ejer gør det, at hun råber højt "HEJ!!!", når han kommer rendende. Først og fremmest gør det, at han lige bryder ud af transen og ser hvor han er på vej hen. Det har faktisk også hjulpet lidt med at lære ham lige at orientere sig - det er i hvert fald et stykke tid siden, at vi er blevet løbet ned, når han er kommet bagfra med 110 i timen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts