Hop til indhold

De O'enseanske perler.


KarinaO
 Share

Recommended Posts

I anledning af at jeg nåede at tage 79 billeder af Odensehundene i går, synes jeg faktisk de fortjener deres egen billedtråd.

Håber også deres mennesker synes det er i orden?

 

Samtlige billeder kan ses her:

MegaPixel.dk: Hundetræf Odense 2 af Karina G Olsen

 

Billederne er i meget svingende kvalitet, og nogle af dem er kun gemt fordi motivet var godt7sjovt.

 

Og til dem der ikke gider gennemse 79 billeder, kommer der et lille udpluk her.:mrgreen:

 

Her er Duffy, Skipper, Chilli og Gracie.

IMG_2637.JPG

 

Her har de store nedlagt lille Duffy, men eftersom hun tror hun også er en stor labrador, er hun slet ikke bange.

IMG_2640.JPG

 

IMG_2641.JPG

 

Chilli tror så hun er en lille skødehund, der bare kan smide sig oveni folk. senere blev vi også løbet ned af hende, fordi hun ikke så os.:vuf:

Af samme grund er mange af billederne taget oppefra, da jeg simpelthen ikke turde sætte mig ned med kameraet.

IMG_2644.JPG

 

Og min skaldede aussie har det alligevel varmt.

IMG_2645.JPG

 

Når enden er god....

IMG_2648.JPG

 

En glad hund.:mrgreen:

IMG_2652.JPG

 

Lille Skipper er ved at blive stor.

IMG_2654.JPG

 

IMG_2655.JPG

 

Det er så nu man skal væk, inden man bliver løbet over ende.:mrgreen:

IMG_2658.JPG

 

Så fik tøserne overmandet Skipper.

IMG_2663.JPG

 

Chilli og Duffy.

IMG_2664.JPG

 

Chilli the grayhound.

Hun er virkelig hurtig.

IMG_2665.JPG

 

Hopla.:mrgreen:

IMG_2668.JPG

 

Gracy prøver at overmande Skipper.

IMG_2669.JPG

 

Og det lykkedes.

IMG_2670.JPG

 

Men eftersom han snart er lige så stor som hende, kom han hurtigt på benene igen.

IMG_2679.JPG

 

Den skaldede aussie.

IMG_2694.JPG

 

Lille duffy er blevet meget modig, og er ikke bange for at gå væk fra sin menneskemor længere.

IMG_2701.JPG

 

Se lige hvor modig hun er.

Ved godt billedet er virkelig dårligt, men det er altså sjovt.

IMG_2707.JPG

 

Duffys bedste våben, er at smide sig på ryggen og spjætte med alle 4 ben. Det ved Skipper ikke hvad han skal stille op imod, og gracie har helt opgivet.

IMG_2709.JPG

 

Så slår Duffy ellers til, men sørger for at angribe Skippers gode kind.

IMG_2713.JPG

 

Er virkelig ærgelig over kvaliteten af det her billede.

IMG_2715.JPG

 

Duffy tager en slapper.

IMG_2717.JPG

 

Så er der fællessøg efter godbidder.

IMG_2718.JPG

 

IMG_2724.JPG

 

IMG_2728.JPG

 

Så er vi klar til en runde mere.

IMG_2734.JPG

 

IMG_2736.JPG

 

Fotogene Chilli.

IMG_2741.JPG

 

Knap så fotogene Gracie

IMG_2742.JPG

 

Man bliver tørstig af at lege.

IMG_2743.JPG

 

Og træt....

IMG_2744.JPG

 

...og så alligevel ikke.

IMG_2750.JPG

 

IMG_2751.JPG

 

Øhhh

IMG_2755.JPG

 

IMG_2758.JPG

 

Den skaldede aussie - nu også uden hoved. Hvad skal det ikke ende med?:hmm:

IMG_2759.JPG

 

Rosinen i pølseenden.:hjerte:

IMG_2771.JPG

 

 

 

Hmmm.

Det endne vist alligevel med at blive mere end bare et lille udpluk af billederne, men det er svært at vælge.

Håber i kom igennem dem.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst snuseren

Jeg var nødt til at se alle 79 billeder, rosinen i pølseenden styrer bare for vildt, det sidste billede, er det der hvor den har vundet over alle de andre, og de er flygtet?:klap:

 

Der kommer vel en fortsættelse, flere billeder!:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Jeg troede det var en tråd om Vollsmose...nu er jeg super skuffet...:mrgreen:

 

super fede billeder...:5up:

 

Forståelig fejl, der var jo heller ikke en betjent at se på billederne:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg troede det var en tråd om Vollsmose...nu er jeg super skuffet...:mrgreen:

 

super fede billeder...:5up:

 

Ha ha!!:banan:

 

Den havde jeg ikke lige overvejet. Men nu det er et Perle-forum det her, synes jeg det var meget dækkende at kalde tråden noget med perlerne fra Odense.:mrgreen:

 

Jeg tør dog ikke love jer ægte billeder fra Vollsmose, da vi nok skal holde os lidt væk fra det område med vores små lømner, nu I siger der er betjente derude.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Helt suveræne billeder Karina! :klap:

Mange af dem, anede jeg slet ikke du tog.....så derfor ekstra sjovt at se vovserne i fuld firspring.

 

Om de hygger sig sammen?? :confused:

Dét kan der vist ikke herske tvivl om!

 

Chilli er begyndt at rejse ørene, når jeg nævner navne som "Skipper", "Gracie" eller "Duffy", så hun ved udemærket hvem jeg mener :slem:

 

Måske jeg skal tage mit mc-udstyr inkl. hjelm med næste gang Karina, så du kan låne det og blive sikkert og forsvarligt udstyret når du fotograferer, og vovserne (læs: Chilli) kommer susende og "overfalder" dig :mrgreen:

 

Endnu engang tak for en superhyggelig eftermiddag på hundene's præmisser - det er en knaldgod idé Karina fik da hun søgte efter hundevenner i SØ :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt suveræne billeder Karina! :klap:

Mange af dem, anede jeg slet ikke du tog.....så derfor ekstra sjovt at se vovserne i fuld firspring.

 

Om de hygger sig sammen?? :confused:

Dét kan der vist ikke herske tvivl om!

 

Chilli er begyndt at rejse ørene, når jeg nævner navne som "Skipper", "Gracie" eller "Duffy", så hun ved udemærket hvem jeg mener :slem:

 

Måske jeg skal tage mit mc-udstyr inkl. hjelm med næste gang Karina, så du kan låne det og blive sikkert og forsvarligt udstyret når du fotograferer, og vovserne (læs: Chilli) kommer susende og "overfalder" dig :mrgreen:

 

Endnu engang tak for en superhyggelig eftermiddag på hundene's præmisser - det er en knaldgod idé Karina fik da hun søgte efter hundevenner i SØ :5up:

 

Nej der er ingen tvivl om at de hygger sig. Synes også tiden går så hurtigt når vi mødes. 1½ time flyver bare af sted i godt selskab.:mrgreen:

 

Hvor er det sjovt Chilli kan genkende navnene. Hun er kvik.:blink:

 

Jeg fik godt nok ondt i skulderen, da Chilli kom tromlende hen over mig bagfra, men det gik hurtigt over igen.

Det jeg er mest bekymret for, er mit kamera. Kan også se på nogen af billedene, at det er lykkedes en af dem at kysse lidt på linsen. Der er kommet nogle hvide pletter, så den skal pudses af til næste gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja nu skal vi bare have Laki på banen igen :-D skipper var simpelthen så træt efter legen at jeg endte med at bære ham hen til bilen, så er 17 kg pludselig meget :stupid:

 

Ja! Vi skal have Laki med næste gang. Hvis han vidste hvor meget de andre hyggede sig, ville han blive meget misundelig.

 

Jeg kan ikke beslutte hvem af jer det er mest synd for.:vedikke:

Dig der skulle slæbe på Skipper, eller Skipper fordi han var kommet til at lege for meget, og der var gået hul på hans sår.

Hmmmm.:hmm: Jeg tror faktisk det er dig. 17 kg er ret meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja! Vi skal have Laki med næste gang. Hvis han vidste hvor meget de andre hyggede sig, ville han blive meget misundelig.

 

Jeg kan ikke beslutte hvem af jer det er mest synd for.:vedikke:

Dig der skulle slæbe på Skipper, eller Skipper fordi han var kommet til at lege for meget, og der var gået hul på hans sår.

Hmmmm.:hmm: Jeg tror faktisk det er dig. 17 kg er ret meget.

 

Tak! :mrgreen: Jeg måtte stoppe op 2 gange fordi han var for tung. Så satte jeg ham ned og prøvede at lokke kræet til at gå, men han smed sig bare ned og så meget lidende ud :stupid:overvejer lidt en trækvogn så han kan blive transporteret fra legepladsen til bilen næste gang :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Tak! :mrgreen: Jeg måtte stoppe op 2 gange fordi han var for tung. Så satte jeg ham ned og prøvede at lokke kræet til at gå, men han smed sig bare ned og så meget lidende ud :stupid:overvejer lidt en trækvogn så han kan blive transporteret fra legepladsen til bilen næste gang :hmm:

 

He he...det glæder jeg mig til at se :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199

Jeg fik godt nok ondt i skulderen, da Chilli kom tromlende hen over mig bagfra, men det gik hurtigt over igen.

Det jeg er mest bekymret for, er mit kamera. Kan også se på nogen af billedene, at det er lykkedes en af dem at kysse lidt på linsen. Der er kommet nogle hvide pletter, så den skal pudses af til næste gang.

 

Ups ja...jeg er godt nok ked af at din skulder fik sådan et skrub - Chilli er altså bare sådan en "klump" når hun kommer drønende, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få hende til at holde mere fokus på andre, så hun ikke vælter folk eller banker ind i dem...:confused:

(nogen gode råd??) :hmm:

 

Kan også godt forstå du er bekymret for dit kamera - det ville jeg også være...

Må se om jeg kan få opdraget Chilli'en til at tage lidt mere hensyn :snusendehund:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups ja...jeg er godt nok ked af at din skulder fik sådan et skrub - Chilli er altså bare sådan en "klump" når hun kommer drønende, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få hende til at holde mere fokus på andre, så hun ikke vælter folk eller banker ind i dem...:confused:

(nogen gode råd??) :hmm:

 

Kan også godt forstå du er bekymret for dit kamera - det ville jeg også være...

Må se om jeg kan få opdraget Chilli'en til at tage lidt mere hensyn :snusendehund:

 

Det skal du ikke være ked af. Det er jo ikke din skyld at hun leger så godt at hun ikke ser hvilken kurs hun har.

Jeg har intet bud på hvad vi kan gøre ved det andet end at prøve at fange hendes opmærksomhed, hvis vi kommer i skudlinien, og ellers bare se at komme ad banen, hvis det slår fejl

Hun gør det jo ikke med vilje, så det er jo nok ikke en adfærd man kan 'opdrage' væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Tak! :mrgreen: Jeg måtte stoppe op 2 gange fordi han var for tung. Så satte jeg ham ned og prøvede at lokke kræet til at gå, men han smed sig bare ned og så meget lidende ud :stupid:overvejer lidt en trækvogn så han kan blive transporteret fra legepladsen til bilen næste gang :hmm:

 

Der må da kunne laves en aftale med beredskabsafdelingen, om at stille med et bårehold, på kamppladsen!:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups ja...jeg er godt nok ked af at din skulder fik sådan et skrub - Chilli er altså bare sådan en "klump" når hun kommer drønende, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få hende til at holde mere fokus på andre, så hun ikke vælter folk eller banker ind i dem...:confused:

(nogen gode råd??) :hmm:

 

Kan også godt forstå du er bekymret for dit kamera - det ville jeg også være...

Må se om jeg kan få opdraget Chilli'en til at tage lidt mere hensyn :snusendehund:

 

Liva har en god ven, som også har lidt problemer med at se hvor han løber.

 

Hans ejer gør det, at hun råber højt "HEJ!!!", når han kommer rendende. Først og fremmest gør det, at han lige bryder ud af transen og ser hvor han er på vej hen.

 

Det har faktisk også hjulpet lidt med at lære ham lige at orientere sig - det er i hvert fald et stykke tid siden, at vi er blevet løbet ned, når han er kommet bagfra med 110 i timen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...