CrazyDogLady Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 Hvorfor er det at nogle høm-hømmer bliver hvide, når de har lagt en dag eller 2...? Er det fordi hunden ikke optager det den skal? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Nej hunden har bare fået godt med ben / kalk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Juli 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Nej hunden har bare fået godt med ben / kalk. Jamen, synes jeg bare ikke altid det passer sammen... Altså at der er hvide prutter, når han har fået ben.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Jeg så også en igår, gik også og undrede mig lidt. Har aldrig set hvide pølser fra Motor, men hvis han har fået for meget ben, bliver de i hvert fald lysere og sådan helt tørre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Nej hunden har bare fået godt med ben / kalk. Det er også min erfaring... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Når Petrine har spist knogler kommer der hvidt støv ud af den anden ende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Når Petrine har spist knogler kommer der hvidt støv ud af den anden ende Er det fordi du ikke giver kød sammen med? Tak for opklaringen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Er det fordi du ikke giver kød sammen med? Tak for opklaringen. Nej man kan faktisk se det, først kommer der en kød-bæ og så skifter den farve og bliver til hvidt støv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Nej man kan faktisk se det, først kommer der en kød-bæ og så skifter den farve og bliver til hvidt støv. Sådan nogle høm hømmere laver Gracie også når hun har fået ben. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Mon ikke det er derfor at man i "gamle dage" så mange flere hvide høm-hømmer omkring? Altså, mener at det var mere normalt at hundene fik masser af ben dengang i forhold til nu hvor mange lever på rent tørfoder etc.? Anyways, jeg ser kun sjældent en hvid høm fra Beauty, men når jeg gør så er det som regel når hun har fået ben/knogle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Jeg troede de blev hvide fordi der kom mug på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Jeg troede de blev hvide fordi der kom mug på Hehe det gør de også, men det er ikke den slags hvide nogen vi snakker om, det er de der bliver sådan helt tørre og som Petrine skrev...nærmest hvidt støv efter nogen dage. Ellers hyggeligt emne Dem du har set er som regel hvis det er en rigtig ulækker en som er blevet glemt et par dage hvor det er fugtigt eller regnfuldt udenfor....så bliver det sådan en behåret hvid/grøn ting 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts