Amocca Skrevet Juli 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 artikel fra Fyens Stiften om stævnet i Brenderup i weekenden En dyst for både store og små - fyens.dk - Middelfart Hvis man vælger "se alle billeder" så er det mig der leger flyvemaskine på billede 5 - igang med banegennemgang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Jeg ledte lidt efter hunden på det billede , er det sådan ligesom til et springstævne for heste, at man går/løber banen igennem før konkurrencen, uden hund? Hunden på det første billede er da ellers også lidt af en flyvemaskine!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Jeg ledte lidt efter hunden på det billede , er det sådan ligesom til et springstævne for heste, at man går/løber banen igennem før konkurrencen, uden hund? Hunden på det første billede er da ellers også lidt af en flyvemaskine!!! ja, det er ligesom et springstævne. Først har vi allesammen 8 minutter til at gå banegennemgang... hvis man ikke kender til sporten, ligner det det rene galimatias... 20-30 mennesker der karter rundt, laver vendinger, kalder på imaginære hunde osv Når det er ovre, så kaldes vi til start en efter en med hund og løber banen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Det gør du da godt:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 Det gør du da godt:mrgreen: du kunne godt være kommet forbi og taget nogle mere intelligente billeder af mig synes jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2010 du kunne godt være kommet forbi og taget nogle mere intelligente billeder af mig synes jeg :lol: Undskyld.. Jeg kørte jo rent faktisk forbi skiltet på motorvejen, men da var klokken vist omkring 20, så der var I der jo nok ikke:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 det store billede af mig nåede også papir-avisen, med følgende artikel underneden jeg håber den kan læses, det er meget sød lille artikel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 det store billede af mig nåede også papir-avisen, med følgende artikel underneden jeg håber den kan læses, det er meget sød lille artikel Hehe ja den er sød:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts