Hop til indhold

Agilitystævne i Horsens d. 14. august

Amocca
 Share

Recommended Posts

Til de der ikke skal løbe i Vejen, kan jeg da lige reklamere for et lille hygge stævne her i Horsens :-D

Welkom op Facebook

Tilmelding via DCH-tilmeld inden d 1. august... Det er åbent for både blå og rød bog - så kom frisk :mrgreen:

Mit bud er, at der ikke bliver voldsomt mange deltagere, grundet DKK stævnet i Vejen... så det bliver sikkert et lille hyggeligt stævne...

Dommerne er Mette GG og Thomas Ammitzbøll - begge super søde mennesker. Jeg kender ikke Mette super godt, men Thomas er flink til at lave gode baner i klasse 1 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

øv hvor ærgerligt! Det kunne ellers have været sjovt at se jer løbe :-D

Vi er meldt til et stævne i Herning i stedet - har været så letsindig at melde både Mingus og Cajsa til :shock:

Det er dog en hold-konkurrence, hvor kun de fire bedste på holdet tæller med, så håber vi bliver mere end fire...

Forberedelsen er elendig: Cajsa når lige at blive færdig med løbetid, så energien er i bund - mere end den plejer. Desuden kommer Mingus først hjem fra sin "Cajsa er højløbsk"-ferie om fredagen, og den første dag går med at tjekke om hun nu også er sikker på at hun ikke vil parres. Så det skal nok blive underholdende :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites