Amocca Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Til de der ikke skal løbe i Vejen, kan jeg da lige reklamere for et lille hygge stævne her i Horsens Welkom op Facebook Tilmelding via DCH-tilmeld inden d 1. august... Det er åbent for både blå og rød bog - så kom frisk Mit bud er, at der ikke bliver voldsomt mange deltagere, grundet DKK stævnet i Vejen... så det bliver sikkert et lille hyggeligt stævne... Dommerne er Mette GG og Thomas Ammitzbøll - begge super søde mennesker. Jeg kender ikke Mette super godt, men Thomas er flink til at lave gode baner i klasse 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret August 2, 2010 Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 Øv også, havde jeg set det her i går, havde jeg meldt Mingus til - slalom eller ej! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2010 øv hvor ærgerligt! Det kunne ellers have været sjovt at se jer løbe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret August 6, 2010 Rapporter Share Besvaret August 6, 2010 øv hvor ærgerligt! Det kunne ellers have været sjovt at se jer løbe Vi er meldt til et stævne i Herning i stedet - har været så letsindig at melde både Mingus og Cajsa til Det er dog en hold-konkurrence, hvor kun de fire bedste på holdet tæller med, så håber vi bliver mere end fire... Forberedelsen er elendig: Cajsa når lige at blive færdig med løbetid, så energien er i bund - mere end den plejer. Desuden kommer Mingus først hjem fra sin "Cajsa er højløbsk"-ferie om fredagen, og den første dag går med at tjekke om hun nu også er sikker på at hun ikke vil parres. Så det skal nok blive underholdende :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2010 hvor spændende! det glæder vi os til at høre om :klap: Jeg kan desværre ikke komme og se jer løbe, for vi løber i Horsens om lørdagen og jeg tager til Vejen og hepper om søndagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret August 6, 2010 Rapporter Share Besvaret August 6, 2010 Jeg kommer nok også til Vejen søndag og kigger - og køber ting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2010 Jeg kommer nok også til Vejen søndag og kigger - og køber ting jamen så kan det være vi ses der :5up: Petrine og Malene skal først løbe om eftermiddagen - fra omkring kl 14... så der er god til at handle først Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret August 8, 2010 Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 jamen så kan det være vi ses der :5up: Petrine og Malene skal først løbe om eftermiddagen - fra omkring kl 14... så der er god til at handle først Puha, det kan blive dyrt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 8, 2010 Puha, det kan blive dyrt ja.. jeg regner heller ikke med at turde ankomme før tidligst kl 12 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret August 9, 2010 Rapporter Share Besvaret August 9, 2010 ja.. jeg regner heller ikke med at turde ankomme før tidligst kl 12 Godt tænkt :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts