Gæst birkjær Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 jeg var en tur i skoven med min familie og min hund vi fandt bær vi gik en lang tur og så kunne jeg høre at min hund spiste bær fra busken hehe vil bare lige vide om det er normalt for en hund hilsen birkjær:hundifart: :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Det er meget normalt, min gamle hund plukkede både jordbær og stikkelsbær i vores have Men husk lige sikre dig at det ikke er giftige bær din hund spiser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 ja det er helt normalt. Indy plukker selv hindbær og brombær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 jeps helt normalt... Karla plukker jordbær i svigerforældrenes have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts