Anne E Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 (rettet) Hej med jer. Jeg er den stolte ejer af Iso som er født den 13. maj 2010. Jeg havde en dejlig Schæferhund som blev aflivet pga. hoftedysplasi i 2000, og det har så taget mig 10 år inden jeg synes jeg var klar til en hund igen... ville jo nødigt sammenligne for meget! Men jeg er blevet så glad for Iso, som er mindst lige så dejlig som min "gamle" hund! Dejligt med sådan et forum her... tror jeg ikke eksisterede dengang! Hilsen Anne Redigeret Juli 28, 2010 af Anne E Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 nååårh hvor er han(?) lækker :hjerte: velkommen til håber du bliver glad for at være her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Åårrrr schæfer-tilte-øre Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Hvor er han/hun sød super kære øre Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Man kan ikke andet end elske schæferører Velkommen hertil. Håber du vil få glæde af at være herinde sammen med os andre hundetosser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Velkommen til vi elsker schæferbabyer :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 velkommen til - hvor ser h*n dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anne E Besvaret Juli 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Tusind tak søde mennesker. Iso er en han og købt ved Kennel Vesterlund i Kolding. Anne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2010 Dejlig hund, mange kan ikke lide rasen, jeg elsker den og jeg hører til den sidste kategori, smuk hund!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anne E Besvaret Juli 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Endnu engang tak for velkomst søde mennesker... hold da helt op, Iso og jeg føler os meget velkomne her:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 velkommen til Elsker ørene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Velkommen til vi elsker schæferbabyer :hjerte: Det gør vi tihvertifald :lun: .... men store schæfere er nu ej heller så tossede :blink: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Totalt nuttede vælte-ører :hjerte: Velkommen til dig og Iso - fedt navn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anne E Besvaret Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Tak igen... dejligt med alle velkomsterne Tak Buddha... det var et "I" kuld og synes Iso var det fineste navn (ud af Ivan, Igor og Ingo) dejlig nemt at kalde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Velkommen til . Hvor er han bare dejlig :hjerte:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Tak igen... dejligt med alle velkomsterne Tak Buddha... det var et "I" kuld og synes Iso var det fineste navn (ud af Ivan, Igor og Ingo) dejlig nemt at kalde. Ja vores var e-kuld og han hed Elmo..... efter en hurtig google søgning, skulle han i hvert fald ikke kaldes det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anne E Besvaret Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Griner... nej kan jeg godt se ;o) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cotonhunden Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Nåårh hvor er den sød :hjerte: Jeg er også ny herinde og faktisk også fra Esbjerg:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anne E Besvaret Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Tak tak igen, og velkommen til dig selv også... men Cotonhunden jeg er faktisk fra Sønderborg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Cotonhunden Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Haha nå okay Regnede bare med du var fra Esbjerg når det stod i dit navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Velkommen til Hvor er han dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camilla Sjelhøj Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 hjertelig velkommen her til, håber du falder godt til og kan finde svar på de spørgsmål du måske har og hvor ser lille Iso dog fantastisk kær ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Anne E Besvaret Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Tusind tak for velkomst søde mennesker... i denne uge passer vi Rosa (brun labrador på 4 måneder), så der er fart over feltet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 :hjerte: kær!! Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Sikke en dejlig schæferhvalp - Velkommen til dette fantastiske forum! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts