Gæst Pia J Skrevet Juli 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2010 Altså nu har Zackos favorit hundekiks været de der i æske fra Netto, men altså hvis vi skal til at passe på med allergi, så tænker jeg at de nok ikke er helt vildt super gode Men hvad må han så få, vi skal have noget som han kan få når han skal være alene hjemme (ikke en kong, ikke noget han skal "lege" med) han sætter sig i hans kurv og plejer så få en håndfuld hundekiks Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Altså nu har Zackos favorit hundekiks været de der i æske fra Netto, men altså hvis vi skal til at passe på med allergi, så tænker jeg at de nok ikke er helt vildt super gode Men hvad må han så få, vi skal have noget som han kan få når han skal være alene hjemme (ikke en kong, ikke noget han skal "lege" med) han sætter sig i hans kurv og plejer så få en håndfuld hundekiks Hvad med tørfisk? Ellers er der hypoallergi kiks i forskellige varianter. Eller hjemmelavede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Altså nu har Zackos favorit hundekiks været de der i æske fra Netto, men altså hvis vi skal til at passe på med allergi, så tænker jeg at de nok ikke er helt vildt super gode Men hvad må han så få, vi skal have noget som han kan få når han skal være alene hjemme (ikke en kong, ikke noget han skal "lege" med) han sætter sig i hans kurv og plejer så få en håndfuld hundekiks Hjemmelavede godbidder Når de andre får en hurtigt hapser, får Zacho hjemmebagte leverstykker/kød stykker, evt et enkelt lamme/gederibben osv. Som tommelfingerregel får han ikke noget der er købt færdigt, af samme grund har jeg altid en pose levergodbidder i fryseren og en pose løsfrosne hestegullashtern Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Hvad med tørfisk? Ellers er der hypoallergi kiks i forskellige varianter. Eller hjemmelavede. De der kiks er det ikke kun specific som laver dem eller findes der andet :hmm: Hjemmelavede godbidder Når de andre får en hurtigt hapser, får Zacho hjemmebagte leverstykker/kød stykker, evt et enkelt lamme/gederibben osv. Som tommelfingerregel får han ikke noget der er købt færdigt, af samme grund har jeg altid en pose levergodbidder i fryseren og en pose løsfrosne hestegullashtern Men sådan nogle hjemmelavede dimser, de holder sig vel ikke så længe og er det ikke svært og hvad med ulækkerheds faktor, når det er det sidste jeg røre ved før jeg går ud af døren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Hvorfor ikke bare hans allergifoder? Det gør jeg med Luna... eller gjorde da hun fik tørfoder.. Jeg kaster en håndfuld guffer, så søger hun mens jeg går. Det er altså kun dig, der synes at noget andet er bedre;-) Han spiser jo fint sin nye mad, ikke? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 De der kiks er det ikke kun specific som laver dem eller findes der andet :hmm: Men sådan nogle hjemmelavede dimser, de holder sig vel ikke så længe og er det ikke svært og hvad med ulækkerheds faktor, når det er det sidste jeg røre ved før jeg går ud af døren Nu ikke så sart, du væner dig hurtig til, at fingerne stinker af skidtfisk. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Hvorfor ikke bare hans allergifoder? Det gør jeg med Luna... eller gjorde da hun fik tørfoder.. Jeg kaster en håndfuld guffer, så søger hun mens jeg går. Det er altså kun dig, der synes at noget andet er bedre;-) Han spiser jo fint sin nye mad, ikke? Det er også det han får nu, men er nok mest fordi jeg simpetlhen synes hans nye foder er så totalt fedtet og ulækkeret at jeg ikke gider have fingre som stinker af hundefoder, hvergang jeg går hjemmefra Nu ikke så sart, du væner dig hurtig til, at fingerne stinker af skidtfisk. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Hvad med bøffelhud og kaninører? - det får mine hunde og det er jo rettet mod allergi hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Køb en pakke engangs-plastik handsker og tag en på. Eller tag en lille kop og hav stående i foderet.. og brug til at tage foderet. Eller en pakke vådservietter til at have i bilen/tasken, så kan du tørre fingrene af, når du er gået ud af døren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Det er også det han får nu, men er nok mest fordi jeg simpetlhen synes hans nye foder er så totalt fedtet og ulækkeret at jeg ikke gider have fingre som stinker af hundefoder, hvergang jeg går hjemmefra Så gør du da bare en kop eller lignende klar inden du gør dig færdig til at gå - så er det bare at smide den ud på gulvet til ham inden du går ud af døren.... På med ja-hatten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Hvad med bøffelhud og kaninører? - det får mine hunde og det er jo rettet mod allergi hunde Ville være super nemt hvis han ville æde det men jeg er den lykkelige ejer af en hund som af tyggeting kun vil have Best Friend tygge ting Så gør du da bare en kop eller lignende klar inden du gør dig færdig til at gå - så er det bare at smide den ud på gulvet til ham inden du går ud af døren.... På med ja-hatten Mon ja hatten er pæn :hmm: Ja det må jo være sådan, men ville bare gerne finde noget alternativt, så han kunne få noget som ikke er hans foder, så lidt snold agtig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Jeg tænker, at du må herhen på opdragelsesferie :slem: Jeg vil på ganske få dage, enten få dig kureret for ad-fornemmelser eller få set de hurtigste fodsåler på denne side af storebælt Mht opbevaring og holdbarhed så holder de sig i flere måneder på frys...hvis de ikke er spist inden :blink: Mht tilberedning, så kan det godt dufte liiidt kraftigt, når man koger eller bager lever, men det vænner man sig forholdsvis hurtigt til - ellers kan du gøre som jeg -> køb en enkelt kogeplade, som kan tilsluttes alm stikkontakt og så kog dem i garagen, udenfor eller et helt 3. sted... evt ved svigermor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Jeg tænker, at du må herhen på opdragelsesferie :slem: Jeg vil på ganske få dage, enten få dig kureret for ad-fornemmelser eller få set de hurtigste fodsåler på denne side af storebælt Mht opbevaring og holdbarhed så holder de sig i flere måneder på frys...hvis de ikke er spist inden :blink: Mht tilberedning, så kan det godt dufte liiidt kraftigt, når man koger eller bager lever, men det vænner man sig forholdsvis hurtigt til - ellers kan du gøre som jeg -> køb en enkelt kogeplade, som kan tilsluttes alm stikkontakt og så kog dem i garagen, udenfor eller et helt 3. sted... evt ved svigermor Nøj manner ferieophold Jeg er nu ellers ikke vildt sart, men er bare ved at få pip af at hvergang jeg skal udaf døren stinker mine fingre af hundefoder Helt sikkert det bliver ved svigermor så :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hviid Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Hvad med gulerødder, min lab elsker gulerødder :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Hvad med gulerødder, min lab elsker gulerødder :banan: Gulerødder :scared: altså hvis du tror du har set en hund se fornærmet ud så gang det med 100 så har du Zacko hvis man tror han skal spise en grøntsag det er ikke hundemad, hvis man spørger ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Køber ofte et par dåser Z/D vådfoder hos dyrlægen, det lirker jeg så ud af dåsen og skærer i passende stykker. Derefter en tur i ovnen ved svag varme og lågen på klem i over en time, de bliver så brugt som knasende sprøde godbidder *G* Vådfoderet kan også proppes i tomme marvben og så en tur i fryseren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Køber ofte et par dåser Z/D vådfoder hos dyrlægen, det lirker jeg så ud af dåsen og skærer i passende stykker. Derefter en tur i ovnen ved svag varme og lågen på klem i over en time, de bliver så brugt som knasende sprøde godbidder *G* Vådfoderet kan også proppes i tomme marvben og så en tur i fryseren Bliver de sådan kiks agtige :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Hvad med gulerødder, min lab elsker gulerødder :banan: Gulerødder er desværre ikke godt til nogle allergihunde - vores Zacho kan fx ikke tåle dem :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hviid Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Gulerødder er desværre ikke godt til nogle allergihunde - vores Zacho kan fx ikke tåle dem :-( OK, så lærte jeg det:genert: kender dog allergihunde, som kun kan tåle gulerødder...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Hviid Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Gulerødder :scared: altså hvis du tror du har set en hund se fornærmet ud så gang det med 100 så har du Zacko hvis man tror han skal spise en grøntsag det er ikke hundemad, hvis man spørger ham Ja ok, sådan er smag jo forskelligt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Luna spiser heller ikke gulerødder;-) De bliver splittet til atomer og så kan jeg samle op:roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Luna spiser heller ikke gulerødder;-) De bliver splittet til atomer og så kan jeg samle op:roll: Zacko vil ikke engang nedværdige sig til at tage dem i munden :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Bliver de sådan kiks agtige :hmm: De bliver meget flade og knaser, svært at beskrive, har dog ikke mødt hunde endnu, der ikke kunne lide dem*G* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Hjemmelavede ikke klamme godbidder så? Laves af kogt ris og gerne kogt fisk som moses sammen evt med et æg. formes til de ønskede str og bages til de er tørre. en brændeovn er genial til det sidste;-) Knas knas:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Jeg tænker, at du må herhen på opdragelsesferie :slem: Jeg vil på ganske få dage, enten få dig kureret for ad-fornemmelser eller få set de hurtigste fodsåler på denne side af storebælt Mht opbevaring og holdbarhed så holder de sig i flere måneder på frys...hvis de ikke er spist inden :blink: Mht tilberedning, så kan det godt dufte liiidt kraftigt, når man koger eller bager lever, men det vænner man sig forholdsvis hurtigt til - ellers kan du gøre som jeg -> køb en enkelt kogeplade, som kan tilsluttes alm stikkontakt og så kog dem i garagen, udenfor eller et helt 3. sted... evt ved svigermor Hvad koster sådan et ophold? Vi hendes hundevenner, giver gerne et bidrag.:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts