Hop til indhold

Hankatten siger goddaw


Gæst Hankatten
 Share

Recommended Posts

Gæst Hankatten

Jeg hedder Calmar. Jeg bor i Aasiaat i Diskobugten/Grønland.

Jeg har et spand grønlandske slædehunde. Jeg avler, optræner hvalpe og unghunde til aty blive gode slædehunde.

Har lige fået en ny lille hvalp. Det var en førstegangsfødende tæve. Der var tre, den ene var dødfødt, den anden døde efter et par timer, men den tredie er ok, er ene om patten og er vokset enormt i hendes kun 4 dage gamle liv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humankind

Hej og velkommen! Herligt at ha' en med Grønlandske slædehunde! Glæder mig til at høre mere og håber du vil dele lidt ud af dine oplevelser og erfaringer. Finder det meget interessant, da jeres formål med hundene er så langt fra vores sofa-flydere der kun ser' sne et par gange om året hvid de er heldige:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var helt surrealistisk...jeg loggede ind, og den allerøverste tråd på listen var en tråd forfattet af hankatten, og den næste tråd var forfattet af Thomas, så mine øjne gled lynhurtigt opad, og der stod minsandten "Hunde-forum" og ikke "jubii"!

 

Velkommen til -og jadak til billeder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

 

Velkommen også til det "høje Nord" - jeg er også helt ny - men er allerede ret begejstret for dette forum.

 

Jeg kan sige én negativ ting omkring det :(

 

Man kan meget let bruge rigtig MEGET tid her, for hvor er der mange interessante indlæg. Og rigtig mange ting man kan bruge - synes jeg. :5up:

 

Så god fornøjelse til dig - også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...