Flaffy,Zozo,Luna Skrevet Maj 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Maj 20, 2008 Hej Nu opretter jeg en tråd for Shih Tzu. Jeg har selv 1 Shih Tzu, Luna som er 1,5 år. Det er bare en skøn race. Glæder mig til at se og høre mere til jeres Hilsen Susanne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Maj 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2008 I skal ikke snydes for et billed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Frandsen Besvaret Maj 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2008 Jamen, det var da en god ide. Jeg har Soffi - som er 5 md. om 6 dage Og ja, det er en DEJLIG race. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Frandsen Besvaret Maj 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2008 Jeg bliver simpelthen nødt til at sige, at Luna da er noget af det dejligste. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Maj 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2008 Der kommer lige et til, hvor hun sidder sammen med Flaffy. Jeg er også virkelig faldet for racen.:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Maj 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2008 Jeg bliver simpelthen nødt til at sige, at Luna da er noget af det dejligste. Tak Ja, jeg måtte lige sætte et billed ind, hvor hun ikke er en mudderkone Hun elsker vand og mudder, derfor er det godt hun blir klippet. Glæder mig til, at se billeder af Soffi med sommer hår Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Maj 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2008 Åhh hvor er både Flaffy og Luna bare smukke. Når jeg ser billeder, får jeg lyst til at nusse dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Frandsen Besvaret Maj 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2008 Hvordan sætter man billeder ind i Foto Albummet - kan du let forklare det ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Maj 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2008 Gå ind i besvar rul ned og tryk på opload filer, og gennemse, så skulle der gerne komme billeder frem. Jeg er ikke selv mester i det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Frandsen Besvaret Maj 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2008 Tak - jeg prøver om det lykkes - at få Soffi i foto-albummet også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts