Hop til indhold

Tyggeting - hvor køber I dem?

Dorte
 Share

Recommended Posts

Livas beholdning af tyggeting (okseører, struber m.v.) trænger til at blive fyldt op.

Jeg plejer som regel at købe hos Olivers eller Zooplus (som dog har udsolgt af ører lige p.t.), men tænkte, at der sikkert var andre steder, der var lige så gode (og billige).

Så spørgsmålet lyder "hvor køber I jeres tyggeting?"

Link til indlæg
Del på andre sites

Køber meget hos avifauna eller hos mghund :engel: - dog ikke ører og sårn for det er tøsen for kræsen til :rolleyes: men andre tørrede guffere købes der, eller hos brormand :mrgreen:

Liva elsker ører :lun:

Måske hun skulle prøve lidt tørret tyrepung - det er sikker også mums.

Jeg har jo planlagt en tur ned over grænsen i min ferie (start i uge 32) - måske man skulle lægge vejen forbi Avifauna.

Link til indlæg
Del på andre sites

Liva elsker ører :lun:

Måske hun skulle prøve lidt tørret tyrepung - det er sikker også mums.

Jeg har jo planlagt en tur ned over grænsen i min ferie (start i uge 32) - måske man skulle lægge vejen forbi Avifauna.

Tyrepung er gååådt i Jackis verden :mums: men nu elsker hun osse diverse fra den region, så længe det kommer fra mænner-dyr :lol: :lol: tørret yver er fx- frygteligt :badr: Tøsen har vel søster solidaritet :lol: :lol:

Butikken avifauna er ok - der lister sig jo altid lidt med hjem :hmm: :genert: - men netbutikken er altså lige så god, synes jeg, stort set hele sortimentet er i netbutikken ......

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyrepung er gååådt i Jackis verden :mums: men nu elsker hun osse diverse fra den region, så længe det kommer fra mænner-dyr :lol: :lol: tørret yver er fx- frygteligt :badr: Tøsen har vel søster solidaritet :lol: :lol:

Butikken avifauna er ok - der lister sig jo altid lidt med hjem :hmm: :genert: - men netbutikken er altså lige så god, synes jeg, stort set hele sortimentet er i netbutikken ......

Men grænsen ligger jo "lige ved siden af" butikken - den kan netbutikken ikke slå :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ku da være Luna skulle prøve det der tyrepung.. Jeg mener at man kan købe kanin i Avifauna.. Så DET skal jeg helt klart have købt noget med hjem af:lol::lol: Så må jeg købe en køletaske og nogle fryseelementer:mrgreen:

Husk at du også skal kunne bære det hjem i toget :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er desværre ikke helt sikker på, at lageret kan holde helt til Vejen - så meget i bund er vi.

Jeg tror, at jeg må en tur forbi det blå marked i Bramming i weekenden og se hvad hun har derude.

Jeg var en tur i Bramming i dag - købte for 319 kr. til Liva (struber, lunger og ører) og for 106 kr. til mig selv i Netto :genert:

Det er sådan forholdet mellem os - alle pengene går til hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites