Dorte Skrevet Juli 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2010 Livas beholdning af tyggeting (okseører, struber m.v.) trænger til at blive fyldt op. Jeg plejer som regel at købe hos Olivers eller Zooplus (som dog har udsolgt af ører lige p.t.), men tænkte, at der sikkert var andre steder, der var lige så gode (og billige). Så spørgsmålet lyder "hvor køber I jeres tyggeting?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Som dig hos Olivers - men tager også rigtig tit på loppe/kræmmermarked, hundeudstillinger osv, hvor der er nogle rigtige gode boder - der plejer jeg at få fyldt godt op i lagrene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Hundeudstillinger.. Kommer ALTID hjem med noget:oops: Jeg var dog dygtig i Hillerød, der var det kun sko til mig selv, jeg købte:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Jeg er desværre ikke helt sikker på, at lageret kan holde helt til Vejen - så meget i bund er vi. Jeg tror, at jeg må en tur forbi det blå marked i Bramming i weekenden og se hvad hun har derude. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Køber meget hos avifauna eller hos mghund - dog ikke ører og sårn for det er tøsen for kræsen til men andre tørrede guffere købes der, eller hos brormand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Køber meget hos avifauna eller hos mghund - dog ikke ører og sårn for det er tøsen for kræsen til men andre tørrede guffere købes der, eller hos brormand Liva elsker ører Måske hun skulle prøve lidt tørret tyrepung - det er sikker også mums. Jeg har jo planlagt en tur ned over grænsen i min ferie (start i uge 32) - måske man skulle lægge vejen forbi Avifauna. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Liva elsker ører Måske hun skulle prøve lidt tørret tyrepung - det er sikker også mums. Jeg har jo planlagt en tur ned over grænsen i min ferie (start i uge 32) - måske man skulle lægge vejen forbi Avifauna. Uuuh.. avifauna. det ville da være total drømmeverden:oops::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Uuuh.. avifauna. det ville da være total drømmeverden:oops::lol: Jeg kunne da vente til du kom på besøg og så kunne vi køre derned sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Jeg kunne da vente til du kom på besøg og så kunne vi køre derned sammen. Weeee, det kunne da være SÅ fedt:-D Jeg skal bare huske, at jeg ikke skal købe hele forretningen:lol: Vi skal lige nå den 1. så bestiller jeg billetter.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Jeg køber hos mosegaardens og petfoods De har alt muligt i sær ting som struds/kanin og bøffel som jeg køber meget til mine hunde. Kvalitetsfoder til hunde og katte Mosegaardens.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Liva elsker ører Måske hun skulle prøve lidt tørret tyrepung - det er sikker også mums. Jeg har jo planlagt en tur ned over grænsen i min ferie (start i uge 32) - måske man skulle lægge vejen forbi Avifauna. Tyrepung er gååådt i Jackis verden :mums: men nu elsker hun osse diverse fra den region, så længe det kommer fra mænner-dyr :lol: tørret yver er fx- frygteligt Tøsen har vel søster solidaritet :lol: Butikken avifauna er ok - der lister sig jo altid lidt med hjem :hmm: - men netbutikken er altså lige så god, synes jeg, stort set hele sortimentet er i netbutikken ...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Tyrepung er gååådt i Jackis verden :mums: men nu elsker hun osse diverse fra den region, så længe det kommer fra mænner-dyr :lol: tørret yver er fx- frygteligt Tøsen har vel søster solidaritet :lol: Butikken avifauna er ok - der lister sig jo altid lidt med hjem :hmm: - men netbutikken er altså lige så god, synes jeg, stort set hele sortimentet er i netbutikken ...... Men grænsen ligger jo "lige ved siden af" butikken - den kan netbutikken ikke slå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Men grænsen ligger jo "lige ved siden af" butikken - den kan netbutikken ikke slå Nej, det kan du jo have noget ret i har overvejet et bette grænseoverskridendebesøg i nær fremtid, nogen har taget af mine forsyninger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Ku da være Luna skulle prøve det der tyrepung.. Jeg mener at man kan købe kanin i Avifauna.. Så DET skal jeg helt klart have købt noget med hjem af:lol: Så må jeg købe en køletaske og nogle fryseelementer:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Jeg køber hos www.butikpote.dk - kæmpe udvalg af naturligt guf :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Ku da være Luna skulle prøve det der tyrepung.. Jeg mener at man kan købe kanin i Avifauna.. Så DET skal jeg helt klart have købt noget med hjem af:lol: Så må jeg købe en køletaske og nogle fryseelementer:mrgreen: Husk at du også skal kunne bære det hjem i toget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Jeg synes, at mghund.dk har et rigtig godt udvalg og til ok priser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Husk at du også skal kunne bære det hjem i toget Oh damn:mrgreen: Ja men så kan jeg da købe kanin hun kan få en af dagene hos dig:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2010 Oh damn:mrgreen: Ja men så kan jeg da købe kanin hun kan få en af dagene hos dig:engel: Sagtens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Jeg er desværre ikke helt sikker på, at lageret kan holde helt til Vejen - så meget i bund er vi. Jeg tror, at jeg må en tur forbi det blå marked i Bramming i weekenden og se hvad hun har derude. Jeg var en tur i Bramming i dag - købte for 319 kr. til Liva (struber, lunger og ører) og for 106 kr. til mig selv i Netto Det er sådan forholdet mellem os - alle pengene går til hunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Jeg var en tur i Bramming i dag - købte for 319 kr. til Liva (struber, lunger og ører) og for 106 kr. til mig selv i Netto Det er sådan forholdet mellem os - alle pengene går til hunden. Sårn er det oss herhjemme:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Sårn er det oss herhjemme:mrgreen: Det bedste til hunden - og discount til mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Det bedste til hunden - og discount til mig Jep intet mindre kan gøre det:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 31, 2010 Vi er storforbrugere af lammeører fra tutti-pet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts