Hop til indhold

Udstilling i Jels 24/25 maj

Recommended Posts

Men hvornår skal jeg bade bettebimsen i forhold til hvornår jeg skal udstille hende? ... torsdag ... eller fredagaften måske? ...
jeg bader dem dagen før.. der klipper jeg dem også, medmindre det er en lidt for tynd hund (fx en hanhund når tæverne har været højløbske lige op til en udstilling).. Og jeg føntørrer altid.. Så løfter pelsen sig bedre.. og de er nemmere at rede ud.. God fornøjelse :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Og nu har vi været afsted - og det gik supergodt :D ...

1. præmie og alt ... 2. bedste løvebaby (ud af 2 :mrgreen: ) ... Eyecatcher var den bedste ... og hans handler var 4000000 km foran mig i det der handling ... Men det gik altså godt og alt - og jeg har mod på at skulle mere ...

Nåja - og hun bed ikke dommeren ;D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

1. præmie og alt ... 2. bedste løvebaby (ud af 2 :mrgreen: ) ... Eyecatcher var den bedste ... og hans handler var 4000000 km foran mig i det der handling ... Men det gik altså godt og alt - og jeg har mod på at skulle mere ...

Flot :5up:

Tilløk med det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski

Tillykke tillykke :lol:

Hvor må I være stolte af hende :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja I ser vildt godt ud :-P

Du må lige se at få trænet hende godt op til Grenå.. Hvis du melder til alle 3 dage så er det vel lige før vi kan dække samtlige klasser :mrgreen: Der kommer nok mange Löwchen.. Det kunne være rigtig sjovt.

Skal I ikke snart til Løkken igen så kan vi lave lidt ringtræning her :engel:

Hvornår skal I til Grenå? Det ligger jo ok tæt på mine forældre, så måske der var en mulighed for, at jeg/vi kunne komme og hilse på, hvis det lige passer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Hvornår skal I til Grenå? Det ligger jo ok tæt på mine forældre, så måske der var en mulighed for, at jeg/vi kunne komme og hilse på, hvis det lige passer :blink:

Det er d. 25-26-27.7 :-D

Har lige tjekket :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher

Jeg har trænet og udstillet laaaaang tid .. Og det var jeres debut og der er man som regel nervøs . Men jeg synes virkelig at det gik godt og det var virkelig flot af jer.. ! Tillykke med resultatet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor godt.. og der er Milo lige præcis blevet 3 måneder.. Så kan I udstille ham *lokke lokke smiske smiske* :blink:

NU har jeg lige meldt os til Grenå - alle 3 dage ... med gæstehund og alt :D ... OG lokket manden til at låne et telt i ved spejderne, hvis ikke jeg kan finde noget B&B der tillader hunde og ikke har alt optaget ...

Link til indlæg
Del på andre sites