kennel-lowchen Skrevet Maj 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Maj 20, 2008 Er der nogen herinde fra der kommer til Jels i weekenden? udstille eller bare for at kigge? Vi kommer selvfølgelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Maj 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2008 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2008 Nej, desværre, har meldt mig til hundens dag i Friheden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Maj 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2008 Men hvornår skal jeg bade bettebimsen i forhold til hvornår jeg skal udstille hende? ... torsdag ... eller fredagaften måske? ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2008 Men hvornår skal jeg bade bettebimsen i forhold til hvornår jeg skal udstille hende? ... torsdag ... eller fredagaften måske? ...jeg bader dem dagen før.. der klipper jeg dem også, medmindre det er en lidt for tynd hund (fx en hanhund når tæverne har været højløbske lige op til en udstilling).. Og jeg føntørrer altid.. Så løfter pelsen sig bedre.. og de er nemmere at rede ud.. God fornøjelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Maj 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2008 Og nu har vi været afsted - og det gik supergodt ... 1. præmie og alt ... 2. bedste løvebaby (ud af 2 ) ... Eyecatcher var den bedste ... og hans handler var 4000000 km foran mig i det der handling ... Men det gik altså godt og alt - og jeg har mod på at skulle mere ... Nåja - og hun bed ikke dommeren ;D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Maj 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2008 Og nu har vi været afsted - og det gik supergodt ... 1. præmie og alt ... 2. bedste løvebaby (ud af 2 ) ... Eyecatcher var den bedste ... og hans handler var 4000000 km foran mig i det der handling ... Men det gik altså godt og alt - og jeg har mod på at skulle mere ... Nåja - og hun bed ikke dommeren ;D Flot :5up: Tilløk med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2008 tillykke tillykke.... øv hvor var jeg træt af at jeg skulle på arbejde.... næste gang... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Maj 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2008 TILLYKKE. Det var da en flot debut. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karumski Besvaret Maj 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2008 Og nu har vi været afsted - og det gik supergodt ... 1. præmie og alt ... 2. bedste løvebaby (ud af 2 ) ... Eyecatcher var den bedste ... og hans handler var 4000000 km foran mig i det der handling ... Men det gik altså godt og alt - og jeg har mod på at skulle mere ... Nåja - og hun bed ikke dommeren ;D Tillykke tillykke Hvor må I være stolte af hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2008 Tillykke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Maj 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2008 Hvor er det bare flot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2008 JA det var såååååååå flot.. Og Bellabimsen var sååååååå dygtig (Og Camilla også) I skal da lige have et par billeder af Bellas debut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Maj 25, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2008 Tillykke med den flotte debut!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Maj 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2008 TILLYKKE!!:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Se hvad jeg fandt på løvsjens hjemmeside: Se lige: Vi har kontakt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Super godt billede! Også selvom jeg lige måtte lidt tættere på skærmen for at finde næsen på Bella I ser jo helt vild proff ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Ja I ser vildt godt ud Du må lige se at få trænet hende godt op til Grenå.. Hvis du melder til alle 3 dage så er det vel lige før vi kan dække samtlige klasser Der kommer nok mange Löwchen.. Det kunne være rigtig sjovt. Skal I ikke snart til Løkken igen så kan vi lave lidt ringtræning her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Ja I ser vildt godt ud Du må lige se at få trænet hende godt op til Grenå.. Hvis du melder til alle 3 dage så er det vel lige før vi kan dække samtlige klasser Der kommer nok mange Löwchen.. Det kunne være rigtig sjovt. Skal I ikke snart til Løkken igen så kan vi lave lidt ringtræning her Hvornår skal I til Grenå? Det ligger jo ok tæt på mine forældre, så måske der var en mulighed for, at jeg/vi kunne komme og hilse på, hvis det lige passer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Eyecatcher Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Hvornår skal I til Grenå? Det ligger jo ok tæt på mine forældre, så måske der var en mulighed for, at jeg/vi kunne komme og hilse på, hvis det lige passer :blink: Det er d. 25-26-27.7 Har lige tjekket :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Eyecatcher Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Og nu har vi været afsted - og det gik supergodt ... 1. præmie og alt ... 2. bedste løvebaby (ud af 2 ) ... Eyecatcher var den bedste ... og hans handler var 4000000 km foran mig i det der handling ... Men det gik altså godt og alt - og jeg har mod på at skulle mere ... Nåja - og hun bed ikke dommeren ;D Jeg har trænet og udstillet laaaaang tid .. Og det var jeres debut og der er man som regel nervøs . Men jeg synes virkelig at det gik godt og det var virkelig flot af jer.. ! Tillykke med resultatet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Eyecatcher Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Ivy/Eyecatcher blev 3. bedste baby af alle udstillingens babyer :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Ivy/Eyecatcher blev 3. bedste baby af alle udstillingens babyer :klap2: Hvor er det flot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Hvornår skal I til Grenå? Det ligger jo ok tæt på mine forældre, så måske der var en mulighed for, at jeg/vi kunne komme og hilse på, hvis det lige passer :blink: Nej hvor godt.. og der er Milo lige præcis blevet 3 måneder.. Så kan I udstille ham *lokke lokke smiske smiske* :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Maj 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2008 Nej hvor godt.. og der er Milo lige præcis blevet 3 måneder.. Så kan I udstille ham *lokke lokke smiske smiske* :blink: NU har jeg lige meldt os til Grenå - alle 3 dage ... med gæstehund og alt ... OG lokket manden til at låne et telt i ved spejderne, hvis ikke jeg kan finde noget B&B der tillader hunde og ikke har alt optaget ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts