Hop til indhold

Coton-ejer fra Esbjerg

Gæst Cotonhunden
 Share

Recommended Posts

Gæst Cotonhunden

Hej alle sammen :)

Jeg er ny her på dette forum, men synes det er så hyggeligt og skrive med andre hunde-tosser, så skulle da lige prøve det her :-D

Jeg bor i Esbjerg og har en Coton De tulear, som skal have hvalpe til næste år - hvor vi (mig og min kæreste) så vælger at beholde en af hvalpene (hvis der kommer en smuk tæve:lun:).

Vi går meget op i udstillinger og deltager også flittigt med vores Becca. Vi går også meget op i stamtavler og er tilhængere af DKK :engel:

Vi har oprettet en hjemmeside, cotonhunden.dk hvor man kan følge vores resultater.

Til daglig er jeg sygeplejerske :) (helt nyuddannet :banan:)

Håber at deltage i en masse spændende debatter her på forummet.

Psssst. Er der nogen der kan forklare mig hvordan man kan lave en 'signatur' her til sidst når man skriver? Det skal man vel ikke skrive hver gang man laver en tråd? :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Cotonhunden

Tak for velkomsten :) Det er sødt af jer :-D

Jo rygtet siger at den ikke fælder - og den har da heller ikke fældningperioder som andre hunde har - men altså den taber hår. Så jeg kan sagtens finde hår på gulvet - men sørger man for at børste den igennem så kommer hårene jo med ud så det ikke er så slemt.

Vi har netop denne race fordi min kæreste er multiallergiker og har astma og reagerer på andre hunde med åndenød og allergisymptomer.

Billeder kommer der flere af :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites