Hop til indhold

Agilitykonkurrencer (fælles)


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

iiih hvor spændende :klap: en skam jeg ikke kan den dag... så ingen Ålborg til os...

 

 

Jeg har vildt ondt i maven over det, måske du selv har luret i Sabro at han jo bare skrider den anden vej hvis jeg ikke virkelig er over ham :stupid:

 

Det værste ville være hvis han løb over på en anden bane og ødelagde en andens løb :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men hov, jeg har jo ikke en DKK startbog?? Skal man bare bestille en på DKKs hjemmeside, ellers skal man være medlem?

 

nope behøver ikke være medlem, skal blot ringe til dem og bede om et DKK startnr (hvis hunden er uden tavle - med tavle er det bare dit stambogsnr der er hundens startnr) og få tilsendt en bog. Den koster 75 kr

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nemlig dødnemt at bestille en resultatbog hos DKK - jeg har lige bestilt én til Iso i dag!!! :banan: Så nu er konkurrencerne lige pludselig et skridt nærmere... :shock: Håber på at kunne starte hende i løbet af sommeren, og hvis hun fortsætter som hun har gjort indtil nu, så glæder jeg mig bare sååå meget!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et DKK stævne kun for klasse 1 og 2 hunde, så tror måske det er derfor? :vedikke:

 

Ifølge programmet er der følgende antal starter i klasserne:

 

AG1 lille 3

SP1 lille 2

AG1 mellem 5

SP1 mellem 5

AG1 stor 25

SP1 stor 19

 

AG2 lille 2

SP2 lille 3

AG2 mellem 4

SP2 mellem 4

AG senior stor 2

SP2 senior stor 3

AG2 stor 8

SP2 senior lille 3

SP2 stor 12

 

Vi har så en ekstra klasse AG og en ekstra klasse SP i hver af klasserne også.... Så dobbelt chance for oprykning på samme dag...

 

det er lige gået op for mig, at grunden til at det er så lille et stævne er jo selvfølgelig at ALLE folk har meldt fra grundet kennelhoste :stupid: De fik det jo allesammen til Wilhelmsborg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nemlig dødnemt at bestille en resultatbog hos DKK - jeg har lige bestilt én til Iso i dag!!! :banan: Så nu er konkurrencerne lige pludselig et skridt nærmere... :shock: Håber på at kunne starte hende i løbet af sommeren, og hvis hun fortsætter som hun har gjort indtil nu, så glæder jeg mig bare sååå meget!!!

 

Glæder mig altså til at se hende i virkeligheden - har jo kun set hende i videoer :-D

 

... og er glad for at ikke har samme str. hund - vi får jo i forvejen røvfuld af Amocca og Super-Karla :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, vi får helt sikkert en herlig dag :banan:

 

Har kun meldt mr. Mingus til - Cajsa er meget langt fra at være klar til konkurrence, hvis hun nogensinde bliver det :blink:

 

ih det er så hyggeligt at du skal med :klap: Mit kamera er desværre afgået ved døren (og det samme er min mobiltelefon), så jeg kan ikke filme jer... Så vi må nøjes med at fortælle alle folk hvor godt det gik søndag aften :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig altså til at se hende i virkeligheden - har jo kun set hende i videoer :-D

 

... og er glad for at ikke har samme str. hund - vi får jo i forvejen røvfuld af Amocca og Super-Karla :mrgreen:

 

Amocca og SuperKarla bliver jo disket ligeså ofte som de vinder, så os kan du snildt tænkes at slå på søndag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ih det er så hyggeligt at du skal med :klap: Mit kamera er desværre afgået ved døren (og det samme er min mobiltelefon), så jeg kan ikke filme jer... Så vi må nøjes med at fortælle alle folk hvor godt det gik søndag aften :mrgreen:

 

Hvorfor har du pludselig så dårlig elektronik-karma??

 

Jeg køber muligvis kamera i morgen - det er lyserødt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er lige gået op for mig, at grunden til at det er så lille et stævne er jo selvfølgelig at ALLE folk har meldt fra grundet kennelhoste :stupid: De fik det jo allesammen til Wilhelmsborg

Guuud, tror du virkelig det er det?? Hold da op, det er sgi da kedeligt, hvis det er sådan... :cry:

 

Glæder mig altså til at se hende i virkeligheden - har jo kun set hende i videoer :-D

 

... og er glad for at ikke har samme str. hund - vi får jo i forvejen røvfuld af Amocca og Super-Karla :mrgreen:

Hi hi, jamen jeg håber virkelig at vi kan starte så småt i sommer! Men tror nok hellere du vil være i vores klasse - vi banker vist ikke nogen lige foreløbig, og Amocca & Karla er jo giftige på banen!!

Link til indlæg
Del på andre sites

TADAAA!!!

 

IMG_0839b.jpg

 

Ååååååh, hvor jeg håber på at vi kan starte i løbet af sommeren!!! Glæder mig vildt til det - endelig en hund der ikke tyvstarter hver eneste gang, og som kan felter og slalom på et helt andet niveau end nogen af mine gamle! Vi skal nok rende ind i masser af problemer alligevel, men forhåbentlig kommer det at gå lidt mere uproblematisk... Håber f.eks. på at der ikke skal gå 6 år før Iso rykker op i klasse 2... :damn: ;-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
TADAAA!!!

 

IMG_0839b.jpg

 

Ååååååh, hvor jeg håber på at vi kan starte i løbet af sommeren!!! Glæder mig vildt til det - endelig en hund der ikke tyvstarter hver eneste gang, og som kan felter og slalom på et helt andet niveau end nogen af mine gamle! Vi skal nok rende ind i masser af problemer alligevel, men forhåbentlig kommer det at gå lidt mere uproblematisk... Håber f.eks. på at der ikke skal gå 6 år før Iso rykker op i klasse 2... :damn: ;-)

 

:lun::lun::lun::lun:

 

I ER allerede såååå seje! I kommer til at sparke røv:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun::lun::lun::lun:

 

I ER allerede såååå seje! I kommer til at sparke røv:klap:

 

Uuha, det er jo slet ikke sikkert... Iso kan "delene" godt nu, men at få det hele sat sammen er jo noget heeelt andet..! :shock: Og jeg får problemer med at følge med, det ved jeg jo, så det skal helt sikkert arbejdes meget på. Men bare at kunne være med - det glæder jeg mig så meget til! For jeg må jo nok erkende, at hvis Frostie har været så pas skadet som hun er nu, så bli'r det nok ikke til andet end lidt hyggeagility når hun en gang bli'r rask igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...