Hop til indhold

Agilitykonkurrencer (fælles)


Amocca
 Share

Recommended Posts

:klap:

 

Sjovt så nemt det ser ud når andre gør det :mrgreen: Mens jeg sidder og ser det tænker jeg næsten at det kunne Chivas også have gjort (hvis han altså kunne alle forhindringerne ;-) ), men altså det rent handlingsmæssige.. Det kunne han måske også, men i hvert fald ikke uden at jeg havde taget livet af mig selv, ved at skulle løbe med hen til alle forhindringerne :lol: Men det ser bare sååå meget nemmere ud når andre gør det :mrgreen:

 

Faktisk kan man overhovedsletikke se på min video hvor hårdt og svært det var!!! Man kan heller ikke se hvor ekstremt hurtigt jeg faktisk løb - igen er der bare kommet en langsomtløbende ældre dame med dårlig holdning med på min video... :shock: :hmm: :vedikke::engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,3k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nemt :shock:

 

Jeg sidder og tænker på at det må være super svært, at følge med hunde der løber så stærkt, som både Karla og Frostie gør.

 

Jeg er glad for at Nana ikke er så hurtig - endnu - så kan jeg nå at følge med og lære handlingen, før jeg får en speeeeeeed hund (min kommende border, for Nana bliver aldrig så hurtig :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk kan man overhovedsletikke se på min video hvor hårdt og svært det var!!! Man kan heller ikke se hvor ekstremt hurtigt jeg faktisk løb - igen er der bare kommet en langsomtløbende ældre dame med dårlig holdning med på min video... :shock: :hmm: :vedikke::engel::mrgreen:

 

Nej men det er det jeg siger, det ser SÅ meget nemmere ud når andre gør det, men ved jo godt at sådan er virkeligheden ikke :lol:

 

Eeeej, du må da gøre noget ved den gamle, langsomme dame dér, du kan da ikke have sådan en linselus til at stjæle billedet :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemt :shock:

 

Jeg sidder og tænker på at det må være super svært, at følge med hunde der løber så stærkt, som både Karla og Frostie gør.

 

Jeg er glad for at Nana ikke er så hurtig - endnu - så kan jeg nå at følge med og lære handlingen, før jeg får en speeeeeeed hund (min kommende border, for Nana bliver aldrig så hurtig :mrgreen:)

 

Jo jo, men nu tænker jeg sådan på min egen hund, kontra banen :blink: Men det ser jo altid meget nemmere ud når andre gør det, selvom man godt ved at sådan er det ikke heeelt i virkeligheden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men må lige sige at banerne faktisk var ret nemme, der var ikke de store udfordringer mht. handling... Vi burde ha' kunnet løbe dem fejlfrit - men i agility sker der jo altid noget! Så river hunden en pind, får for meget fart på og misser en slalomindgang, misser et kontaktfelt, osv. Rent handlingsmæssigt går det jo også ok for både Amocca og mig. Undtagelsen er Frosties og mit første løb, hvor Frostie pludselig løber ud lige foran fødderne på mig..?? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fine videoer og super dygtige hunde og handlere. :klap: :banan: :klap::banan:

 

Jeg synes faktisk I begge løber meget roligt og velovervejde til trods for at I har sådan et par energi-bundter til hunde. Det ser ikke ud til at påvirke jer synderligt. I bevarer stadig roen og er tydelige. :5up:

 

Og godt kommet igen med den vippe, Karla. Og Frostie står bare så flot på felterne. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor i dygtige :mrgreen:

 

Koda er langtfra klar til det endnu, en dag kommer vi med ud og viser hvad vi forhåbentlig har lært Kiki ville jeg tilgengæld kunne have haft meget sjov med der, årh savner sådan at løbe med hende men vil bare helelr ikke risikere at hun ødelægger sig selv og sin krop hvis jeg ikke stopper hende i ag tidligt nok...

Link til indlæg
Del på andre sites

Fine videoer og super dygtige hunde og handlere. :klap: :banan: :klap::banan:

 

Jeg synes faktisk I begge løber meget roligt og velovervejde til trods for at I har sådan et par energi-bundter til hunde. Det ser ikke ud til at påvirke jer synderligt. I bevarer stadig roen og er tydelige. :5up:

Det må være fordi vi var halvt frosset til is!!! ;-) Næ, jeg syntes faktisk jeg havde rimelig tjek på Frostie, og Amocca så jo bare stencool ud synes jeg!

 

Og godt kommet igen med den vippe, Karla. Og Frostie står bare så flot på felterne. :klap:

Ja, jeg synes det er stor forskel i Karlas andet løb, hun tøver slet ikke så meget som i første. Så det skal helt sikkert komme! :5up:

 

Jeg var lige så glad som overrasket over Frosties flotte felter i dag! :lun: Især på A'et, som hun faktisk ikke rigtig kan... Men i dag havde hun nærmest running contacts på A'et - det må hun meeeget gerne fortsætte med!! Ved bare ikke helt hvordan jeg fortæller hende det... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor i dygtige :mrgreen:

 

Koda er langtfra klar til det endnu, en dag kommer vi med ud og viser hvad vi forhåbentlig har lært Kiki ville jeg tilgengæld kunne have haft meget sjov med der, årh savner sådan at løbe med hende men vil bare helelr ikke risikere at hun ødelægger sig selv og sin krop hvis jeg ikke stopper hende i ag tidligt nok...

 

Tak, søde! Ja, det er ærgerligt med Kiki... Men Koda kommer helt sikkert hurtigt efter det - og såååå...!!! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor i dygtige :mrgreen:

 

Koda er langtfra klar til det endnu, en dag kommer vi med ud og viser hvad vi forhåbentlig har lært Kiki ville jeg tilgengæld kunne have haft meget sjov med der, årh savner sådan at løbe med hende men vil bare helelr ikke risikere at hun ødelægger sig selv og sin krop hvis jeg ikke stopper hende i ag tidligt nok...

 

1-2-3-vupti, så er vi der :5up:

- hvis altså der ikke var noget der hed vinterpause i AG træning :fornaermet: Og der ikke var sne, der ødelage den slalom træning, som I jo også er i fuld gang med ikk'? :slem: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

1-2-3-vupti, så er vi der :5up:

- hvis altså der ikke var noget der hed vinterpause i AG træning :fornaermet: Og der ikke var sne, der ødelage den slalom træning, som I jo også er i fuld gang med ikk'? :slem: :blink:

Ja, det er noget l**t med al den sne!!! Jeg var faktisk i gang med både slalom og felter - nu må vi holde pause midt i det hele... :damn:

 

Godt nok holder vi pause resten af året, men mon ikke vi skal kunne lægge noget vintertræning ind, før vi går i gang med forårssæsonen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er videoerne færdige, og kommer her.

 

Karlas løb:

[media]

[/media]

Og Frosties løb:

[media]

[/media]

Lidt sjovt, vi fik begge dømt en vægring det samme sted i SP Åben. Man kan se dommeren i spejlet, han markerer begge gange meeeget sent. Jeg synes det måske var lidt hårdt dømt, især i Karlas tilfælde...

 

Jeg frøs vanvittigt meget, og løb i både vanter og hue! Jeg var bare såååå lækker... :sjov:

 

super med videoer :5up: også selvom vores ag-løb absolut ikke er kønne :lol: Ingo (dommeren) var simpelthen så sød. jeg var sikker på, at han kom for at bede mig forlade banen i første løb ved vippen. Men han kom bare for at sige, at han synes jeg skulle holde vippen og hjælpe hende over, og så lade hende løbe færdig som belønning :genert::engel:

 

Faktisk kan man se hende "water tail" i sidste løb - ihvertfald når man kender hende... Hvis I ser efter, så er hendes hale max vandret i sidste løb i forhold til hvor højt hun bærer den i de andre løb...

 

Og du skal ikke være ked af, at der kun er brudstykker fra klasseløbet i spring - sådan er det altid :lol: Når vi en sjælden gang imellem løber en bane der er værd at filme, så er der ingen der filmer den :lol::lol::lol: Vi er nok bar bedst UDEN video:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er noget l**t med al den sne!!! Jeg var faktisk i gang med både slalom og felter - nu må vi holde pause midt i det hele... :damn:

 

Det er rigtig træls :evil: Jeg har haft holdt en pause, fordi jeg syntes at jeg manglede lidt motivation og trængte til en pause, fordi der ikke rigtig var de fremskridt jeg gerne ville have, og så da jeg tænkte at nu skulle vi til og i gang igen, så kom sneen væltene, møgirreterende er det! :???:

 

Godt nok holder vi pause resten af året, men mon ikke vi skal kunne lægge noget vintertræning ind, før vi går i gang med forårssæsonen?

 

Det ville være super hvis vi kunne det :klap: For der er godt nok laaang tid til foråret :megaked: Håber at alt sneen falder på denne side af jul, og vi så får fint tørt vejr efter nytår :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg synes det er stor forskel i Karlas andet løb, hun tøver slet ikke så meget som i første. Så det skal helt sikkert komme! :5up:

 

Jeg var lige så glad som overrasket over Frosties flotte felter i dag! :lun: Især på A'et, som hun faktisk ikke rigtig kan... Men i dag havde hun nærmest running contacts på A'et - det må hun meeeget gerne fortsætte med!! Ved bare ikke helt hvordan jeg fortæller hende det... :hmm:

 

Det er skønt, når det bare klapper. :klap: Hvor var det fedt I havde kamera med, så I kunne dele det med os. Og godt filmet. :-)

 

Karla skal da nok få styr på den vippe igen. Der er så mange hunde, der i en periode ikke kan lide den. :vedikke: Smilla er indtil videre rolig på den, men det kan jo godt hurtigt vende uden man måske ved hvorfor. :vedikke: Og så kunne vi godt bruge noget af jeres fart og entusiasme. Jeres hunde løber jo bare bedre og bedre desto flere løb de tilbagelægger. yehaaa :klap::ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

super med videoer :5up: også selvom vores ag-løb absolut ikke er kønne :lol: Ingo (dommeren) var simpelthen så sød. jeg var sikker på, at han kom for at bede mig forlade banen i første løb ved vippen. Men han kom bare for at sige, at han synes jeg skulle holde vippen og hjælpe hende over, og så lade hende løbe færdig som belønning :genert::engel:

 

Faktisk kan man se hende "water tail" i sidste løb - ihvertfald når man kender hende... Hvis I ser efter, så er hendes hale max vandret i sidste løb i forhold til hvor højt hun bærer den i de andre løb...

 

Og du skal ikke være ked af, at der kun er brudstykker fra klasseløbet i spring - sådan er det altid :lol: Når vi en sjælden gang imellem løber en bane der er værd at filme, så er der ingen der filmer den :lol::lol::lol: Vi er nok bar bedst UDEN video:mrgreen:

 

Nå, der var du jo! Tak for i dag, det var virkelig hyggeligt! Nåede jo ikke at sige farvel...

 

Det er jo faktisk kun vippen der ødelægger det i ag-løbene, resten gik jo fint!

 

Vidste ikke det med halen?

 

Kender udmærket godt det med at det går bedst når man ikke filmer, eller at man ikke bli'r filmet når det endelig kører... :stupid: Men fik da SP Åben, og det var sq et godt løb! Selv om jeg stadig synes det er stramt at dømme de vægringer, især Karlas... :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, der var du jo! Tak for i dag, det var virkelig hyggeligt! Nåede jo ikke at sige farvel...

 

Det er jo faktisk kun vippen der ødelægger det i ag-løbene, resten gik jo fint!

 

Nej, jeg tænkte faktisk også over dte da jeg sad i bilen, at jeg slet ikke fik sagt ordentligt farvel :genert:

 

og njaaaa... ikke kun vippen vel.... der er lige lidt "halli hallo nu skal vi løbe ag - jeg har ikke tid til det slalompis" i det første løb :lol::lol::lol::lol:

 

Vidste ikke det med halen?

 

har lavet en separat tråd om den :-) Tænkte godt selv over det i opvarmningen før sidste løb, at hun ikke løftede sin hale, da vi løb og legede... men tænkte at hun nok bare var ved at være kold og træt... Men hun virkede frisk og glad nok - og hun løber jo også fint og entusiatisk med god fart - så tror ikke hun havde ondt...

 

Kender udmærket godt det med at det går bedst når man ikke filmer, eller at man ikke bli'r filmet når det endelig kører... :stupid: Men fik da SP Åben, og det var sq et godt løb! Selv om jeg stadig synes det er stramt at dømme de vægringer, især Karlas... :fornaermet:
Det kan ikke rigtigt ses på videoen, men Karla laver faktisk en cirkel foran springet, hendes gængse reaktion når jeg kæmper forgæves på at få mit korpus op på siden af hende ;-) Så vægringen er desværre helt ok kaldt :-D

 

Jeg synes faktisk Frosties er værre dømt... for hendes "vægring" er egentlig bare mest tidspilde... hun laver jo ikke noget fis foran forhindringen går forbi den (så vidt jeg kan se)... hun drøner bare lidt rundt ude i ingenting...

 

Men øv hvor er det en skam med din slalomfejl i klasseløbet i spring - det var ellers et super løb :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...