Hop til indhold

DM i lydighed og rally


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

Nu har jeg set video´en igen igen - hvor er I bare dygtige dig og Vilya...:-D

 

I får det til at se så let ud - overvejede et splitsekund at melde til på et hold, meen tror måske det er bedst, at jeg holder mig til agility :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 240
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst mosgaard
Du har da om nogen set, hvor legende u-let, det ser ud, når vi træner :mrgreen: Legende - ja, let - nej, elegant - slet, slet ikke :mrgreen:

 

Er du ved at komme i form til torsdag :drille:

 

Ja det kan du tro - har haft en rimelig dramafyldt dag (as always), men det må lige blive udenfor HF... Så er på pladsen torsdag - hvor jeg har unghundehold! Starter på prøveholdet! OG får Tjaffes nye træningshalsbånd!! Det blir jo en dejlig dag! :lun:

 

U-let? Hmmm, troede efterhånden du kendte mig... Mener du alvorlig talt at du regner med at jeg, som ikke engang har overblik over hvor jeg selv er, skulle ha haft et sekundt til at se ud fra min egen lille verden og se fejl i din??? Meeen jeg må sige, jeg føler mig smigeret at du har så store tanker om mine knap så store evner:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Kom og så Tjalfe og mig - så tør du godt:blink:

 

Hvis jeg kan gå ind under lydighedsfolk når intet er vundet...? :vedikke: Er jeg så mere wannabe lydighedsmenneske:hmm: Puha der bliver lige nu taget hul på alt for store eksistenstielle spørgsmål i mit lille hoved... get me out!!:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Kom og så Tjalfe og mig - så tør du godt:blink:

 

Jamen det hold kan jeg slet ikke komme på:

 

"Lp kl. 1 prøvehold - man skal have min. kl. 1 begynder hold inden"

 

Og det har jeg ikk :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det kan du tro - har haft en rimelig dramafyldt dag (as always), men det må lige blive udenfor HF... Så er på pladsen torsdag - hvor jeg har unghundehold! Starter på prøveholdet! OG får Tjaffes nye træningshalsbånd!! Det blir jo en dejlig dag! :lun:

 

U-let? Hmmm, troede efterhånden du kendte mig... Mener du alvorlig talt at du regner med at jeg, som ikke engang har overblik over hvor jeg selv er, skulle ha haft et sekundt til at se ud fra min egen lille verden og se fejl i din??? Meeen jeg må sige, jeg føler mig smigeret at du har så store tanker om mine knap så store evner:genert:

 

Jeg tror jeg elsker dig... :lun::mrgreen: Så jeg skal bare omgive mig med totalt kaotiske mennesker - så virker jeg pludselig enormt ordnet.... fantastisk koncept! Har du søskende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Men det er jo mig, der bestemmer :slem:

 

Og jeg gentager mig selv - det hold har jeg ikke været på! ... :mrgreen:

 

Puha, Trine som træner, Bøllen der ikke engang har været på hvalpehold og mig der syntes de der næseprøver ligner dørkiler... ren kaos :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Jeg tror jeg elsker dig... :lun::mrgreen: Så jeg skal bare omgive mig med totalt kaotiske mennesker - så virker jeg pludselig enormt ordnet.... fantastisk koncept! Har du søskende?

 

Han er så læge... sorry... MEGET ordnet mand.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Og jeg gentager mig selv - det hold har jeg ikke været på! ... :mrgreen:

 

Puha, Trine som træner, Bøllen der ikke engang har været på hvalpehold og mig der syntes de der næseprøver ligner dørkiler... ren kaos :shock:

 

Nu bliver du jo så nød til at komme for at give MIG selvtillid:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg gentager mig selv - det hold har jeg ikke været på! ... :mrgreen:

 

Puha, Trine som træner, Bøllen der ikke engang har været på hvalpehold og mig der syntes de der næseprøver ligner dørkiler... ren kaos :shock:

 

Men vi er enige om, at Bøllen er i stand til at se på dig og blive inden for en begrænset radius, ikke? Så er I kvalificeret - resten lærer i :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Bestikkelse er jo vejen frem til alt godt! Er det ikke den eneste måde man egentlig opnår noget på??:genert:

 

Nææ, oftest får jeg kun noget, hvis jeg selv tager det :vedikke:

 

Bare se lige nu - er smøgtrængende og her er ingen at bestikke, der ikke lige savler på smøgerne eller sidder fastklistret til en computerskærm.... så må selv :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Nu bliver du jo så nød til at komme for at give MIG selvtillid:lun:

 

Hvad får jeg for det? :mrgreen:

 

Bestikkelse er jo vejen frem til alt godt! Er det ikke den eneste måde man egentlig opnår noget på??:genert:
Link til indlæg
Del på andre sites

Nææ, oftest får jeg kun noget, hvis jeg selv tager det :vedikke:

 

Bare se lige nu - er smøgtrængende og her er ingen at bestikke, der ikke lige savler på smøgerne eller sidder fastklistret til en computerskærm.... så må selv :engel:

 

Hmm.... altså Kimmi er helt vildt god til at komme med cigaretter - og fjernbetjeningen - og hun sssavler ikke på det! Nogen gange kommer hun bare med det lidt før man selv vidste, man skulle bruge det.... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Men vi er enige om, at Bøllen er i stand til at se på dig og blive inden for en begrænset radius, ikke? Så er I kvalificeret - resten lærer i :mrgreen:

 

Joo så´en da :mrgreen:

 

Tygger lige på den til i morgen, hvis det er ok :-)

 

De andre på holdet - er de også så´en motorisk handicappede eller?!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...